Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden aan de hand van statistieken, is het winstgevend?

Zoals de titel al zegt, wedden aan de hand van statistieken, is dat winstgevend? Ik doe nog niet heel lang aan wedden, maar sinds ik het doe kan ik niet meer zonder (figuurlijk gezien natuurlijk)
Helaas is het nog niet echt winstgevend voor me, ( ben niet van de enorme bedragen, maar wilde het is proberen met 30 euro, dat ging niet helemaal goed.... later heb ik nog een paar keer een tientje gestort en ben ik het binnen een paar dagen weer verloren)
Kortom, kan je een bankroll opbouwen/onderhouden door te wedden op basis van statistieken!!??
Hierbij zoek ik vooral naar mooie odds (rond de 2.00 of hoger)
ben benieuwd :)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagwespsv in 7-10-2013 15:15 Hulp en advies
in 7-10-2013 15:15 Hulp en advies
75 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
snku:
Vandaag hebben ze al hun facebook picks weer verwijdert. Ik zou gelijk je geld terugvragen, weet 99% zeker uit welk deel van Europa hun komen. Scam.

Ze hebben vandaag niks gespeeld...
0 Vind ik leuk's
wespsv:
heeft niks te maken met statistieken, maar is toch een van de grootste ''surebets'' die ik tegen ben gekomen ooit
chilli-ecuador x @1.67 ( bij gelijk spel beide landen door)
doe ermee wat je wilt
ik heb ze single en in een combi met ijsland
c-e x
no-ij 2 (dnb)

toch geen salonremise, 2-1. ontzettend balen dit
0 Vind ik leuk's
ierland
limerick-shelbourne 1 @2.00
0 Vind ik leuk's
wespsv:
ierland
l[groen]imerick-shelbourne 1 @2.00
[/groen]
0 Vind ik leuk's
straks weekendje weg, dus van t weekend afwezig
hobro-vendsyssel IF 1@1.47 (3 keer is scheepsrecht;) hobro 13/14 thuiswedstrijden gewonnen
bastia CA-tours half time total goals over 0.5 @1.43
istres-arles total goals under 2.5 @1.55 ( taartenprincipe: ook 1/10 op under 1.5 @2.75)
st pölten-parndorf 1 @1.50
mattersburg-horn over 2.5 @1.57 ( 1/10 op over 3.5@2.45)
steaua-viitorul 1 @1.15
lommel united-eupen 2 @1.72
zenit-cska 1 @1.68
vladikavkaz-khimik 1 @1.30
bangor city-airbus 2 @1.82
succes wie meespelen
0 Vind ik leuk's
even gekeken of deze methode/dit systeem tot nog toe winstgevend is, nee dus..
stel je bet op elke wedstrijd 1 euro dan is je winst -4,98
gelukkig hebben we/ik nog even om dit aantal in de plus te laten komen (y)
0 Vind ik leuk's
wespsv:
straks weekendje weg, dus van t weekend afwezig
hobro-vendsyssel IF 1@1.47 (3 keer is scheepsrecht;) hobro 13/14 thuiswedstrijden gewonnen
bastia CA-tours half time total goals over 0.5 @1.43
istres-arles total goals under 2.5 @1.55 ( taartenprincipe: ook 1/10 op under 1.5 @2.75)
st pölten-parndorf 1 @1.50
mattersburg-horn over 2.5 @1.57 ( 1/10 op over 3.5@2.45)
steaua-viitorul 1 @1.15
lommel united-eupen 2 @1.72
zenit-cska 1 @1.68
vladikavkaz-khimik 1 @1.30
bangor city-airbus 2 @1.82
succes wie meespelen

WINST :D
winst totaal -2,33 ( stuk gestegen)
0 Vind ik leuk's
nieuwe voor vandaag
mersin-denizlispor 1 @1.45
stabaek-elverum 1 @1.20
zobrojovka brno-teplice 2 dnb @1.43 ( 1/10 2 second halve @2.67)
pas gianina-paonion 1 @1.70
fc koln-1860 munchen 1 @1.57
celta vigo-levante 2dnb @2.70
0 Vind ik leuk's
wespsv:

Statistieken zijn belangrijk, maar in mijn ogen niet zaligmakend. Andere aspecten zoals bijvoorbeeld afwezige spelers en motivatie zijn eveneens van belang. Dat vind je blijkbaar zelf ook, anders had je zeker een 1'tje ingevuld bij de wedstrijd Chili - Ecuador! ;) Verder zeg je in je openingspost dat je vooral op zoek gaat naar odds van 2.00 of hoger, maar slechts 4 van je laatste 20 picks voldoen aan die kwalificatie. Prima hoor, maar wat is de reden van je koerswijziging?
Al met al is het uitpluizen van statistieken wat mij betreft hooguit een derde van je huiswerk; de rest is het inlezen in wat er speelt bij beide teams. Ik begrijp echter ook wel dat jij dat bij dit experiment bewust niet wilt doen. Daarom zeggen je resultaten me dan ook vrij weinig. Je staat nu nipt in de min, maar je weet totaal niet waar je had gestaan als je research wél volledig was geweest. Vind je dat zelf niet jammer? Zelf zet ik nog geen stuiver in als ik behalve statistieken niet wat meer info heb over beide ploegen. Zeker met sites als Google Translate is het tegenwoordig echt niet zo moeilijk meer om relevante informatie op te duikelen.
Maar goed, desalniettemin succes! Bij hoeveel picks ga je evalueren of je experiment al dan niet geslaagd is?
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
wespsv:

Statistieken zijn belangrijk, maar in mijn ogen niet zaligmakend. Andere aspecten zoals bijvoorbeeld afwezige spelers en motivatie zijn eveneens van belang. Dat vind je blijkbaar zelf ook, anders had je zeker een 1'tje ingevuld bij de wedstrijd Chili - Ecuador! ;) Verder zeg je in je openingspost dat je vooral op zoek gaat naar odds van 2.00 of hoger, maar slechts 4 van je laatste 20 picks voldoen aan die kwalificatie. Prima hoor, maar wat is de reden van je koerswijziging?
Al met al is het uitpluizen van statistieken wat mij betreft hooguit een derde van je huiswerk; de rest is het inlezen in wat er speelt bij beide teams. Ik begrijp echter ook wel dat jij dat bij dit experiment bewust niet wilt doen. Daarom zeggen je resultaten me dan ook vrij weinig. Je staat nu nipt in de min, maar je weet totaal niet waar je had gestaan als je research wél volledig was geweest. Vind je dat zelf niet jammer? Zelf zet ik nog geen stuiver in als ik behalve statistieken niet wat meer info heb over beide ploegen. Zeker met sites als Google Translate is het tegenwoordig echt niet zo moeilijk meer om relevante informatie op te duikelen.
Maar goed, desalniettemin succes! Bij hoeveel picks ga je evalueren of je experiment al dan niet geslaagd is?

-als eerst, bedankt voor de reactie
-ik wil inderdaad dat mijn bets zoveel mogelijk in de buurt van 2.00 odds of hoger zitten, de afgelopen ''tips'' is dit inderdaad niet echt het geval geweest. de komende dagen/weken ga ik hier weer meer op letten.
- ja idd, ik ben zeker benieuwd waar ik had gestaan als ik deze bets niet puur op statistieken had gezet. Als ik over 2 weken nog steeds geen progressie (lees: als ik (nog) meer verlies maak) zie dan ga ik zeer waarschijnlijk van systeem veranderen. Dan ga ik mijn bets niet alleen zetten op basis van statistieken, maar neem ik andere factoren als: blessures, schorsingen, belang van de wedstrijd ( bijvoorbeeld als een club moet winnen om niet te degraderen, dan is er een grotere motivatie) weeromstandigheden etc..
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.