Wedden aan de hand van statistieken, is het winstgevend?
Zoals de titel al zegt, wedden aan de hand van statistieken, is dat winstgevend? Ik doe nog niet heel lang aan wedden, maar sinds ik het doe kan ik niet meer zonder (figuurlijk gezien natuurlijk)
Helaas is het nog niet echt winstgevend voor me, ( ben niet van de enorme bedragen, maar wilde het is proberen met 30 euro, dat ging niet helemaal goed.... later heb ik nog een paar keer een tientje gestort en ben ik het binnen een paar dagen weer verloren)
Kortom, kan je een bankroll opbouwen/onderhouden door te wedden op basis van statistieken!!??
Hierbij zoek ik vooral naar mooie odds (rond de 2.00 of hoger)
ben benieuwd :)
Helaas is het nog niet echt winstgevend voor me, ( ben niet van de enorme bedragen, maar wilde het is proberen met 30 euro, dat ging niet helemaal goed.... later heb ik nog een paar keer een tientje gestort en ben ik het binnen een paar dagen weer verloren)
Kortom, kan je een bankroll opbouwen/onderhouden door te wedden op basis van statistieken!!??
Hierbij zoek ik vooral naar mooie odds (rond de 2.00 of hoger)
ben benieuwd :)
in 7-10-2013 15:15 Hulp en advies
Aanmaakdatum (oplopend)
10
snku:
Als je hebt opgelet heeft ie vandaag ook weer minimaal 2 picks verwijdert, er staat toevallig nog een winnende pick die hij vandaag had geplaatst. Ik zou dit vermijden als de pest.
knight876:
Dat zijn rare moves idd SNKU, ik heb hem nu ook in mijn lijstje staan en probeer hem te volgen (gewoon fictief) echter kan ik nergens een e-mail vinden, ik heb namelijk geen facebook.
Mocht hij tips weghalen dan krijg je idd een slecht beeld van zijn ROI en is hij dus niet betrouwbaar.
Dat zijn rare moves idd SNKU, ik heb hem nu ook in mijn lijstje staan en probeer hem te volgen (gewoon fictief) echter kan ik nergens een e-mail vinden, ik heb namelijk geen facebook.
Mocht hij tips weghalen dan krijg je idd een slecht beeld van zijn ROI en is hij dus niet betrouwbaar.
Als je hebt opgelet heeft ie vandaag ook weer minimaal 2 picks verwijdert, er staat toevallig nog een winnende pick die hij vandaag had geplaatst. Ik zou dit vermijden als de pest.
Hou hem ook alleen maar in de gaten, maar niet zo scherp als jij blijkbaar ;-)
Hou ook niet zo van tennis bets en heb niks met darten, dus nog twee redenen om te mijden. Ga daar dus niet voor betalen. ROI is ook nog steeds niet helder.
snku:
knight876:
Hier heb je gelijk in, ze hebben vandaag mij een mailtje gestuurd met al hun picks.
En ze hadden er vandaag 15 gespeeld (voetbal, tennis & ijshockey). 12 zijn er goed, vind ik wel straf eigenlijk...
Zou dat nu beginnersgeluk zijn? :p
Geen idee hou ons op de hoogte, wat is zijn ROI en wat kost het per maand?
wespsv:
gisteren gelukkig mijn verlies nog behoorlijk kunnen beperken
( bedankt recreativo :d )
vandaag veel bets, ik speel ze in system(2/10 single 1/10 double omdat ik nog aan het testen ben)
bodo glimt-ranheim 1 @1.46 (bodo heeft tot dusver 13/13 thuiswedsrijden gewonnen
palermo-pescara 1 @1.90
bray wanderers-limerick 2 dnb @1.70
ab copenhagen-ac horsens 2 @1.65
citadella-pedova 1 dnb @1.80
virtus lanciano-ternana 1 @2.30
varese-trapani 1 @1.90
telstar-helmondt sport total goals over 2.5 @1.45
was ff te lui om overal ''uitleg'' bij te geven
;-)
gisteren gelukkig mijn verlies nog behoorlijk kunnen beperken
( bedankt recreativo :d )
vandaag veel bets, ik speel ze in system(2/10 single 1/10 double omdat ik nog aan het testen ben)
bodo glimt-ranheim 1 @1.46 (bodo heeft tot dusver 13/13 thuiswedsrijden gewonnen
palermo-pescara 1 @1.90
bray wanderers-limerick 2 dnb @1.70
ab copenhagen-ac horsens 2 @1.65
citadella-pedova 1 dnb @1.80
virtus lanciano-ternana 1 @2.30
varese-trapani 1 @1.90
telstar-helmondt sport total goals over 2.5 @1.45
was ff te lui om overal ''uitleg'' bij te geven
;-)
maar natuurlijk als ik op bodo bet verliezen ze.........
nieuwe bets vandaag, na drama dag gister
NORWAY 1st DIVISION
sandefjord fotball-mjondalen 2dnb @2.25 ( en small stake op 2 @3.10)
Netherlands Jupiler league
FC Den bosch - mvv Maastricht 2dnb @2.67
NORWAY 1st DIVISION
wespsv:
NORWAY 1st DIVISION
NORWAY 1st DIVISION
heeft niks te maken met statistieken, maar is toch een van de grootste ''surebets'' die ik tegen ben gekomen ooit
chilli-ecuador x @1.67 ( bij gelijk spel beide landen door)
doe ermee wat je wilt
ik heb ze single en in een combi met ijsland
c-e x
no-ij 2 (dnb)
chilli-ecuador x @1.67 ( bij gelijk spel beide landen door)
doe ermee wat je wilt
ik heb ze single en in een combi met ijsland
c-e x
no-ij 2 (dnb)
De kans is erg groot dat het een X wordt, ik verwacht het zelf ook maar..
Vorig jaar in de CL hadden Juventus en Shaktar Donetsk ook beide genoeg aan een salonremise om door te gaan.
De odd was toen vergelijkbaar met de odd van nu voor een X bij Chili - Ecuador.
Het werd toen echter geen X, maar Juventus won met 0-1 van Shaktar, waardoor het groepshoofd werd.
Shaktar ging uiteindelijk toch door, vanwege een beter onderling resultaat met Chelsea.
Just sayin'
Vorig jaar in de CL hadden Juventus en Shaktar Donetsk ook beide genoeg aan een salonremise om door te gaan.
De odd was toen vergelijkbaar met de odd van nu voor een X bij Chili - Ecuador.
Het werd toen echter geen X, maar Juventus won met 0-1 van Shaktar, waardoor het groepshoofd werd.
Shaktar ging uiteindelijk toch door, vanwege een beter onderling resultaat met Chelsea.
Just sayin'
wespsv:
heeft niks te maken met statistieken, maar is toch een van de grootste ''surebets'' die ik tegen ben gekomen ooit
De grootste surebet? Wat denk je van Heerenveen - Feyenoord van 2 jaar geleden? Heerenveen mocht niet gelijk spelen en Feyenoord moest winnen van CL. Odd voor Feyenoord was toch zelfs 2,50.
De X van Chile is nu maar '1,67' je had deze een paar dagen gemakkelijk voor 2,10 nog kunnen krijgen :)
principito93:
Hier heb je gelijk in, ze hebben vandaag mij een mailtje gestuurd met al hun picks.
En ze hadden er vandaag 15 gespeeld (voetbal, tennis & ijshockey). 12 zijn er goed, vind ik wel straf eigenlijk...
snku:
knight876:
Vandaag hebben ze al hun facebook picks weer verwijdert. Ik zou gelijk je geld terugvragen, weet 99% zeker uit welk deel van Europa hun komen. Scam.