Super December Kalender 2017 (Algemeen)
Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.
Snap er echt geen klote van. hoe kan je een tip geven en is het één tip per dag of zoveel als je wilt op een dag?
Snap er echt geen klote van. hoe kan je een tip geven en is het één tip per dag of zoveel als je wilt op een dag?
Via pc kun je rechts een nieuwe tip plaatsen, en volgens mij zit er geen limiet op.
Mooi die bonus van Betfirst! Altijd de beste rondspeelmogelijkheden daar! Enige minpuntje is dat ik het nu net in het weekend zie, en dus pas woensdag ofzo op zijn vroegst mijn bounus heb.
Verschillende wedstrijden inderdaad onbeperkt. Op dezelfde wedstrijd een beperkt aantal stakes.
hey VW support ik heb net via jullie link: https://go.betfirst.be/?lp=325801&idaffiliation=325801&bid2land=13559 een nieuw accountje geopend, in de veronderstelling dat wat jullie zeiden dat je tot 100eur 200% bonus op je eerste storting krijgt. Nou stort ik dus 50euro om die 100 bonus te krijgen, maar me account blijft op 50euro staan dus de chat ingedoken, en die vrouw ontwijkt elke vraag, zelfs als ik haar een link stuur met de promo zegt ze ja stuur maar een email met de link zodat het verder onderzocht kan worden, dus ik wil verder vragen hoe of wat maar word telkens afgekapt en al 2x uit de chat gegooid. Kunnen jullie ff zorgen dat ze die bonus aan mijn account toevoegen, want uiteindelijk ben ik door jullie doorverwezen en zelf naar mij luisteren ze niet, alvast hartelijk dank voor de moeite guys. mijn username daar is shirleystay
Yes, dit is ondertussen helaas een bekend probleem.
Ik vrees dat je als nieuwe klant ook moet wachten tot maandag. Zover wij weten heeft het te maken met de verschillende andere bonussen die Betfirst zelf tegelijkertijd aanbiedt - waardoor het automatisch toekennen van onze 200% bonus niet (meer) lukt.
Alle bonussen worden uiteraard gewoon verwerkt, maar het is behoorlijk zuur dat hun eigen actiepagina het heeft begeven - waardoor iedereen nu moet wachten..
Nogmaals onze excuses..
Zelf nooit problemen met Betfirst gehad, maar ben het met jullie eens dat de support daar nog veel kan leren inderdaad.
De support van Betfirst kan er zelf weinig aan doen; zij voegen de bonussen niet toe. Maar het was wel handig geweest als ze in ieder geval op de hoogte zouden zijn van hoe en wat.
Is het niet mogelijk om al eerder een eerste rijtje met namen door te geven?
Die bonussen zullen wel denk ik door een marketingmedewerker worden toegevoegd die alleen op kantoordagen werkt. :P
Knap onderhandeld weer, dit zijn gewoon bijzonder mooie bonusvoorwaarden. Cash & Carlo! Ik denk dat Betfirst het druk heeft en een beetje overweldigd wordt door aantal aanmeldingen ;)
Ik heb een tip geplaatst maar hoe weet ik nu of die meetelt voor de competitie?