Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2017 (Algemeen)

Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
536 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op za. 2 dec. 2017, 00:13 schreef boostie:

Link naar subleague doet t niet.

Werkt weer :-)

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op vr. 1 dec. 2017, 23:46 schreef antoine:

Net 50 euro gestort. Heb ik ineens bonus van hun gehad van 20 euro. Heb niks aangevinkt. Die wil ik ook helemaal niet. Is dit dan ook meteen mijn 1ste storting? Naam wel doorgegeven aan jullie

Dat is het nadeel/voordeel van meerdere adventskalenders/promoties door elkaar heen :-)

Je kunt twee dingen doen;

• Deze €20 bonus rondspelen en daarna nog een keer storten om ook onze 200% bonus te gebruiken
  • Even wachten tot maandag, waarop ze de €20 bonus zullen aanvullen tot de 200% bonus van ons
0 Vind ik leuk's

Super bedankt voor de reactie. Dan wacht ik wel tot maandag. Goede actie weer.

0 Vind ik leuk's
Op za. 2 dec. 2017, 09:03 schreef vw-support:
Op za. 2 dec. 2017, 00:13 schreef boostie:

Link naar subleague doet t niet.

Werkt weer :-)

Goedemorgen.

Heb me ingeschreven voor de sub league van 777 bet alleen is na de aanmelding button mijn voetbalwedden.net gebruiksnaam opgeslagen en niet dat van 777bet.

En mijn tweede vraag bij de tips die je plaatst staat 777bet bijna nergens als keuze bookmaker.

0 Vind ik leuk's

^ Gebruikersnamen gaan we even nakijken.

Het maakt verder niet uit welke bookmaker je kiest voor je tips - dat hoeft dus niet enkel bet777 te zijn.

0 Vind ik leuk's

Het was voor mij even gissen welke tips er in deze sublgeaue gespeeld mochten worden, maar gevonden!

Subleague: https://www.voetbalwedden.net/tipcompetitie/subleagues/december-delight-1

Toegestane wedtype(s): 1x2, Over/Under, Asian handicap, Correct score, European handicap, Double chance, Goalscorer, Halftime/Fulltime, number of goals, Half with most goals, Draw no bet, Both to score, Win to nil

Toegestane landen: Alle landen zijn toegestaan

Toegestane competities: Alle competities van de toegestane landen

Toegestane scopes: Eerste helft, Wedstrijd, Tweede helft

Toegestane odds: Alle odds toegestaan

Toegestane stakes: Alle stakes toegestaan

Bericht gewijzigd door jeronimo op za 2 dec. 2017, 09:02
1 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Top acties weer! Meteen gebruik van proberen te maken.

Ik weet niet of meer mensen er last van hebben, maar die kalender is echt onaandoenlijk traag..

0 Vind ik leuk's

hey VW support ik heb net via jullie link: https://go.betfirst.be/?lp=325801&idaffiliation=325801&bid2land=13559 een nieuw accountje geopend, in de veronderstelling dat wat jullie zeiden dat je tot 100eur 200% bonus op je eerste storting krijgt. Nou stort ik dus 50euro om die 100 bonus te krijgen, maar me account blijft op 50euro staan dus de chat ingedoken, en die vrouw ontwijkt elke vraag, zelfs als ik haar een link stuur met de promo zegt ze ja stuur maar een email met de link zodat het verder onderzocht kan worden, dus ik wil verder vragen hoe of wat maar word telkens afgekapt en al 2x uit de chat gegooid. Kunnen jullie ff zorgen dat ze die bonus aan mijn account toevoegen, want uiteindelijk ben ik door jullie doorverwezen en zelf naar mij luisteren ze niet, alvast hartelijk dank voor de moeite guys. mijn username daar is shirleystay

0 Vind ik leuk's

Na deze bonus skip ik betfirst ook.

0 Vind ik leuk's

Zelf nooit problemen met Betfirst gehad, maar ben het met jullie eens dat de support daar nog veel kan leren inderdaad.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.