Super December Kalender 2017 (Algemeen)
Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.
Pas op met betFIRST.
Heb gewoon gedaan wat de aanbieding was. maar je krijgt niet meteen je bonus.
Sterker nog als je live chat opent word er grof weg gezegd ja je hoort het binnen 72 uur en je chat word verwijderd.
top aanbieding.... NOT
ik zei het jaar geleden al dat vw beter niet met hun kon samenwerken deze problemen waren vorig jaar ook benoemd en nog steeds zijn ze de samenwerking aangegaan. Misschien dat ze geen waarde hechten aan onze mening?
Ja, dat ze uitstellen is 1. Maar dan ook heel bot en onduidelijk reageren. Lijkt wel clickbait
Die bonussen zullen wel denk ik door een marketingmedewerker worden toegevoegd die alleen op kantoordagen werkt. :P
Correct :-)
Dat is ook het lastige met acties e.d. in het weekend.
Hun support kan daar zelf weinig aan doen.
Nogmaals: alle bonussen (dus ook voor nieuwe spelers) worden maandag verwerkt. Hopelijk is het daarna weer mogelijk om als nieuwe klant direct je bonus te ontvangen.
Het is helaas niet anders.
Ik heb een tip geplaatst maar hoe weet ik nu of die meetelt voor de competitie?
Op de pagina van de subleague staan de voorwaarden.
Maar hierbij nogmaals alle spelregels:
Toegestane wedtype(s): 1x2, Over/Under, Asian handicap, Correct score, European handicap, Double chance,Goalscorer, Halftime/Fulltime, number of goals, Half with most goals, Draw no bet, Both to score, Win to nil
Toegestane landen: Alle landen zijn toegestaan
Toegestane competities: Alle competities van de toegestane landen
Toegestane scopes: Eerste helft, Wedstrijd, Tweede helft
Toegestane odds: Alle odds toegestaan
Toegestane stakes: Alle stakes toegestaan
Ik heb een tip geplaatst maar hoe weet ik nu of die meetelt voor de competitie?
Op de pagina van de subleague staan de voorwaarden.
Maar hierbij nogmaals alle spelregels:
Toegestane wedtype(s): 1x2, Over/Under, Asian handicap, Correct score, European handicap, Double chance,Goalscorer, Halftime/Fulltime, number of goals, Half with most goals, Draw no bet, Both to score, Win to nil
Toegestane landen: Alle landen zijn toegestaan
Toegestane competities: Alle competities van de toegestane landen
Toegestane scopes: Eerste helft, Wedstrijd, Tweede helft
Toegestane odds: Alle odds toegestaan
Toegestane stakes: Alle stakes toegestaan
Ik bedoel telt de tip die ik geplaatst heb mee voor de tipcompetitie? Moet ik tips plaatsen via een speciale pagina of kan het gewoon via de zijkant?
^ Nee, kan gewoon via de 'new tip' knop, aan de zijkant (desktop) of onderkant (mobiel).
Hoeveel tips moeten we plaatsen in totaal om te kunnen meestrijden voor de prijzen in de subpoule?
ik zei het jaar geleden al dat vw beter niet met hun kon samenwerken deze problemen waren vorig jaar ook benoemd en nog steeds zijn ze de samenwerking aangegaan. Misschien dat ze geen waarde hechten aan onze mening?
Je hoeft geen gebruik te maken van de actie? Stop is met janken man. VW regelt gewoon een dikke bonus voor ons. Gewoon even geduld. :-)
Niemand zegt hier toch dat jij deze bonus moet opnemen? Hoe ondankbaar kan je zijn zeg. Waanzinnig.