Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2017 (Algemeen)

Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
536 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Waar vind ik de subleague, tussenstand van 777?

ik heb me aangemeld en enkele voorspellingen gedaan maar zie nergens tussenstanden?

0 Vind ik leuk's

waneer wordt die bonus van dag 1 op betfirst bij gezet?

0 Vind ik leuk's
Op za. 2 dec. 2017, 15:22 schreef demonial:

Pas op met betFIRST.

Heb gewoon gedaan wat de aanbieding was. maar je krijgt niet meteen je bonus.

Sterker nog als je live chat opent word er grof weg gezegd ja je hoort het binnen 72 uur en je chat word verwijderd.

top aanbieding.... NOT

Dit staat toch gewoon bij de uitleg op Voetbalwedden ook. Wat kunnen mensen toch zeuren zeg. Ik vind het ook jammer dat ik hem niet dit weekend al kon hebben gelijk, maar het is duidelijk gecommuniceerd, dus je weet waarop je kon rekenen

2 Vind ik leuk's
Op vr. 1 dec. 2017, 13:18 schreef totomaster:

Geweldige actie! Alleen slechte bookmaker dat betfist. Totaal geen goede service op de chats een voor een arrogant en als je live bet duurt het 30 seconden voor een bet word geaccepteerd terwijl de score al veranderd blijft het laden en dan heb je pech gehad als de score niet goed valt

Niet eens met je. Klantenservice vind ik juist bij Betfirst een van de betere. Helpen me altijd prima.

Dat ze met een ander systeem werken waarmee je minder fan bent, daar kan ik wel inkomen. Ben zelf ook niet zo'n fan van de bookmakers die hiermee werken... Ze bieden echter mijn favoriete weddenschappen wel allemaal aan, dus wat dat betreft geen probleem

1 Vind ik leuk's
Op za. 2 dec. 2017, 23:43 schreef dasjem:

Waar vind ik de subleague, tussenstand van 777?

ik heb me aangemeld en enkele voorspellingen gedaan maar zie nergens tussenstanden?

De standen staan op de pagina's van de subleague en worden geüpdatet zodra de tips gekeurd zijn.

Betsson Dutch Delight

Bet777 December Delight

Er hangen verder geen voorwaarden aan de hoeveelheid tips. De speler met de hoogste winst (gemeten in stakes) staat bovenaan.

Let er wel op dat je voor beide subleagues een geldig en actief account nodig hebt van de sponsorde-bookmaker. Betsson is daarin het strengst en hanteert de regel: minimaal één weddenschap geplaatst in december 2017. Accounts die niet bestaan of later dan december 2017 worden aangemaakt worden logischerwijs als ongeldig beschouwd.

Nog geen account?

Betsson review + account aanmaken

Bet777 review + account aanmaken

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op za. 2 dec. 2017, 21:32 schreef bartfcb:
Op za. 2 dec. 2017, 15:32 schreef totomaster:

ik zei het jaar geleden al dat vw beter niet met hun kon samenwerken deze problemen waren vorig jaar ook benoemd en nog steeds zijn ze de samenwerking aangegaan. Misschien dat ze geen waarde hechten aan onze mening?

Niemand zegt hier toch dat jij deze bonus moet opnemen? Hoe ondankbaar kan je zijn zeg. Waanzinnig.

Mag ikmijn mening hierover niet uiten? Ben je stiekem iemand die bij Betfirst werkt? Heel opvallend dat je ineens persoonlijk maakt terwijl dit een forum is waarin een ieder zijn mening mag geven. Volgende keer beter kerel.

0 Vind ik leuk's
Op zo. 3 dec. 2017, 01:26 schreef rusherke:

Alle bonussen voor bestaande (en helaas ook nieuwe) klanten worden maandag verwerkt.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op zo. 3 dec. 2017, 11:28 schreef vw-support:
Op zo. 3 dec. 2017, 01:26 schreef rusherke:

Alle bonussen voor bestaande (en helaas ook nieuwe) klanten worden maandag verwerkt.

bedankt, klinkt logisch

0 Vind ik leuk's

Bij jullie voorwaarden van de Betfirst actie staat:

Mag ik wedden op alle mogelijke uitkomsten van één wedstrijd?

Nee, dit is in strijd met de voorwaarden van Betfirst. Niet doen dus. Je account kan hierdoor gesloten worden.

kunnen jullie dit voor mij alsjeblieft iets meer toelichten?

alvast vriendelijk bedankt!

0 Vind ik leuk's
Op ma. 4 dec. 2017, 00:39 schreef embee:

Bij jullie voorwaarden van de Betfirst actie staat:

Mag ik wedden op alle mogelijke uitkomsten van één wedstrijd?

Nee, dit is in strijd met de voorwaarden van Betfirst. Niet doen dus. Je account kan hierdoor gesloten worden.

kunnen jullie dit voor mij alsjeblieft iets meer toelichten?

alvast vriendelijk bedankt!

Dit betekent dat je niet mag wedden op over 2,5 goals en under 2,5 goals binnen één wedstrijd, anders wordt het te makkelijk om een bonus rond te spelen ;) misschien heeft de organisatie nog een toevoeging hierop

1 Vind ik leuk's
Schrijver voorbeschouwingen darten en Serie A / Mijn tips voor overige competities vind je op Telegram: https://t.me/betsby_don

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.