Super December Kalender 2017 (Algemeen)
Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.
Hoi,
Ik heb afgelopen vrijdag 50,- gestort op Betfirst omstreeks 21.00.
Hierna mijn naam doorgegeven, echter nog geen bonus toegekend van 100,-.
Meer mensen die hierop wachten?
Drie werkdagen.. Als je vrijdag na 21.00 stort is de werkdag al voorbij. Dus officieel hebben ze tot woensdag 17.00 om jouw bonus toe te kennen.
Maar ik begreep van vw-support dat de eerste lichting maandag -waarschijnlijk- al aan de beurt is.
Tenzij je als nieuwe gebruiker registreert.
^ We verwachten (en hopen) dat alle openstaande bonussen vandaag worden verwerkt, zowel voor nieuwe als bestaande klanten.
Voor nieuwe klanten is het - zoals eerder aangegeven - helaas (nog) niet mogelijk om de bonus direct te ontvangen. Ook de nieuwe klanten moeten dus even wachten - maar hopelijk wordt dat later nog aangepast.
Top actie die december kalender! Ik heb net 50 euro freebet gewonnen in de chat. Bij het invullen krijg ik de volgende voorwaarde
- The free bet needs to be rolled over 8x before a payout is possible
- A max. cashout of 10x the amount of the free bet applies.
- The min. odds of bets counting towards the rollover is 1.5 / -200
Kortom max 10x het bedrag van de freebet is 500 euro? Hoe zit dit?
Top actie die december kalender! Ik heb net 50 euro freebet gewonnen in de chat. Bij het invullen krijg ik de volgende voorwaarde
Als ik het zo lees moet je 8x €50 rondspelen om het geld uit te kunnen nemen (€450).
Daarnaast mag je niet meer dan €500 winnen/uitcashen met die freebet. Dat is dus je max winst. De rest wordt geforfeit denk ik dan.
Stel je voor je wint €550 na het rondspelen, dan mag je max €500 uitcashen.
Als ik het zo lees moet je 8x €50 rondspelen om het geld uit te kunnen nemen (€450).
Daarnaast mag je niet meer dan €500 winnen/uitcashen met die freebet. Dat is dus je max winst. De rest wordt geforfeit denk ik dan.
Stel je voor je wint €550 na het rondspelen, dan mag je max €500 uitcashen.
Klopt!
Hallo Voetbalwedden,
Ik heb gisteren 50 gestort op Betfirst, en gelijk mijn gebruikersnaam ingevuld op de actiepagina. Ik kwam er vandaag echter achter dat ik blijkbaar nog een bonus open had staan op Betfirst, van een black friday actie. Ik had echter geen saldo meer voor de storting van gisteren dus ik dacht dat de bonus wel weg was (was helaas niet gelukt om de bonus rond te spelen)
Ik weet niet of ik nu de bonus zal ontvangen aangezien het gestorte bedrag van gisteren waarschijnlijk nog als bonusgeld actief staat. Kunnen jullie dit voor mij misschien regelen en in orde maken zodat ik toch nog de bonus zal ontvangen? Mijn gebruikersnaam is YorrithPSV1913
Alvast bedankt voor jullie hulp en complimenten voor deze acties!
Yorrith
Hallo Voetbalwedden,
Ik heb gisteren 50 gestort op Betfirst, en gelijk mijn gebruikersnaam ingevuld op de actiepagina. Ik kwam er vandaag echter achter dat ik blijkbaar nog een bonus open had staan op Betfirst, van een black friday actie. Ik had echter geen saldo meer voor de storting van gisteren dus ik dacht dat de bonus wel weg was (was helaas niet gelukt om de bonus rond te spelen)
Ik weet niet of ik nu de bonus zal ontvangen aangezien het gestorte bedrag van gisteren waarschijnlijk nog als bonusgeld actief staat. Kunnen jullie dit voor mij misschien regelen en in orde maken zodat ik toch nog de bonus zal ontvangen? Mijn gebruikersnaam is YorrithPSV1913
Yorrith
Ik snap niet precies wat je bedoelt?
heb vrijdag of zaterdag me bonus aangevraagd en 50 gestort. Ik heb nu nog niks ontvangen, naam is mokum001
Hallo Voetbalwedden,
Yorrith
Ik snap niet precies wat je bedoelt?
Zie privebericht!