Super December Kalender 2017 (Algemeen)
Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.
Is de chatfunctie van betfirst ooit open?
Hallo is de bonus van betfirst nog geldig met 200% bonus en wat is de code daarvan ?
De actie loopt van 1 december t/m 31 december.
Voor alle voorwaarden (en het aanmelden) zie:
https://www.voetbalwedden.net/superdecemberkalender/01-12-2017
Je kunt van taal proberen te wisselen: de Engelse en Franse helpdesk zijn het vaakst open volgens mij =)
Je kunt van taal proberen te wisselen: de Engelse en Franse helpdesk zijn het vaakst open volgens mij =)
Bedankt maar mijn frans is niet zo goed :P.
Ik heb 50 gestort en zag van de week dat het aangevuld zou worden naar 150.
Ik heb nu echter 160 en 2 bonussen. Weet jij welke ik eerst vrijspeel?
Hebben meer mensen hier last van?
Ik heb 50 euro gestort bij betfirst om die 150 euro te krijgen nu hebben ze een extra bonus erop gezet van 10 euro en die moet je eerst vrijspelen.
Dat betekent dat ik eerst 120 euro moet spelen voordat ik aan de voetbalwedden bonus mag beginnen?
Slaat nergens op! Zo kan ik ook meedoen aan een actie.
Hallo voetbalwedden,
Ik heb reeds mijn bonus van Betfirst nog niet ontvangen mijn gebruikersnaam is: Ruudjezw
Zouden jullie daar even naar willen kijken,
Bij voorbaat dank.
Raar zat er onder een andere gebruiker in dus nu de vraag nogmaals met vanuit eigen gebruikersnaam.
Ik heb 50 euro gestort bij Betfirst om die 150 euro te krijgen nu hebben ze een extra bonus erop gezet van 10 euro en die moet je eerst vrijspelen.
Dat betekent dat ik eerst 120 euro moet spelen voordat ik aan de voetbalwedden bonus mag beginnen?
Raar zat er onder een andere gebruiker in dus nu de vraag nogmaals met vanuit eigen gebruikersnaam.
Ik heb 50 euro gestort bij Betfirst om die 150 euro te krijgen nu hebben ze een extra bonus erop gezet van 10 euro en die moet je eerst vrijspelen.
Wat is je gebruikersnaam? Vragen we het wel even voor je na.
Hallo voetbalwedden,
Ik heb reeds mijn bonus van Betfirst nog niet ontvangen mijn gebruikersnaam is: Ruudjezw
Zouden jullie daar even naar willen kijken,
Bij voorbaat dank.
Ben je een nieuwe of bestaande klant?
Als je bestaande klant bent - heb je hier je gebruikersnaam wel ingevuld? (je gebruikersnaam zie ik niet staan namelijk)
Als je nieuwe klant bent - wanneer heb je je aangemeld en gestort?
Een nieuwe klant, heb maandagochtend gestort.