Super December Kalender 2017 (Algemeen)
Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.
Heeft het nog zin om de chat in te duiken om die 200 % bonus alvast te krijgen of kan ik net zo goed afwachten. Aangezien ik lees dat dit handmatig moet gebeuren en dus vandaag (morgen) of overmorgen pas gebeurd.
De bonussen worden helaas niet door de customer service medewerkers verwerkt. Heeft niet zoveel nut dus.
Morgen worden de bonussen die maandag en dinsdag (vandaag) zijn aangevraagd, verwerkt.
Code Lucky20. Stond waarschijnlijk al aan gevinkt tijdens storten. Niet gezien.
Code Lucky20. Stond waarschijnlijk al aan gevinkt tijdens storten. Niet gezien.
Klopt, dit gaat dus automatisch als je via hun eigen actie-link de website bezoekt, inlogt en stort.
Even een vraag over de Mr Green actie, je moet je gebruikersnaam invullen is dit je e-mailadres of volledige naam?
Is het je eigen geld wat je in moet zetten of krijg je 50 euro bonus die in je gaat zetten?
Even een vraag over de Mr Green actie, je moet je gebruikersnaam invullen is dit je e-mailadres of volledige naam?
Excuus, dit is het e-mailadres. We passen het aan op de pagina.
Is het je eigen geld wat je in moet zetten of krijg je 50 euro bonus die in je gaat zetten?
Ik neem aan dat je doelt op de Betfirst bonus? Je stort bijvoorbeeld €50 en ontvangt €150. Dit volledige bedrag kun je vervolgens weer inzetten. Om het uit te laten betalen moet je het rondspelen, zoals in de voorwaarden staat.
Excuus, dit is het e-mailadres. We passen het aan op de pagina.
Bedankt voor de snelle reactie!
Ik neem aan dat je doelt op de Betfirst bonus? Je stort bijvoorbeeld €50 en ontvangt €150. Dit volledige bedrag kun je vervolgens weer inzetten. Om het uit te laten betalen moet je het rondspelen, zoals in de voorwaarden staat.
Nee ik doel op de mr. Green actie.
Betfirst, 50 eu gestort, ik ben een nieuwe klant. Nu wachten op de bonus :)