Super December Kalender 2017 (Algemeen)
Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.
Wat een rotzooi boekie is betfirst.. ik had paar cent op mijn balance staan van bonus en ik had geld op normale balance (echt geld dus) dus ik wilde uitbetalen hebben ze ineens mijn balance weggehaald. en als reden gegeven dat je niks mag uitbetalen als er geld op bonus balance staat..
klantenservice is ook rotzooi.
Als iemand de bonus ontvangen heeft hoor ik het graag :)
Als iemand de bonus ontvangen heeft hoor ik het graag :)
Ik heb maandag gestort en zojuist bonus ontvangen!
Ik vind heerlijke site. Uitbetaling gedaan en dag erna had ik het! Bonus binnen 1 dag gehad
Ik heb het inmiddels ontvangen maar nu heb ik €150,- aan bonus money en €50,- aan cash? Ik dacht dat dit €100,- en €50,- aan cash moest zijn? Foutje?
Betfirst PROMO1.5 is de naam van de bonus
Heb hem gewoon gekregen, verder is het gewoon zo snel mogelijk rondspelen want het is verre van een fijne bookie.
Alle bonussen die aangevraagd zijn op maandag en dinsdag (nieuwe en bestaande klanten) zijn verwerkt.
Hoor je daar tussen te zitten, maar heb je niks ontvangen - laat het ons dan even weten.
Ik heb het inmiddels ontvangen maar nu heb ik €150,- aan bonus money en €50,- aan cash? Ik dacht dat dit €100,- en €50,- aan cash moest zijn? Foutje?
Betfirst PROMO1.5 is de naam van de bonus
Als je €50 hebt gestort, zou je €100 aan bonus moeten hebben.
Dat klopt niet dus? Je hebt nu €50 bonus extra? Of lees ik dat verkeerd? :>
Is het je eigen geld wat je in moet zetten of krijg je 50 euro bonus die in je gaat zetten?
Ik neem aan dat je doelt op de Betfirst bonus? Je stort bijvoorbeeld €50 en ontvangt €150. Dit volledige bedrag kun je vervolgens weer inzetten. Om het uit te laten betalen moet je het rondspelen, zoals in de voorwaarden staat.
Nee ik doel op de mr. Green actie.
Als je daar je e-mail adres in hebt gevuld dan krijg je daarna 8 wedstrijden waar je een fictieve weddenschap op kan plaatsen. Je bepaalt per weddenschap dan je inzet (€2,50/€5,-/€7,50)
Ik heb me geregistreerd voor Mr.Green, alleen ik heb deze 8 wedstrijden niet gehad. Kun je aangeven waar je dit moet invullen?
Mijn dank is groot
@arthur-vl
https://www.voetbalwedden.net/superdecemberkalender/06-12-2017 <-- daar moet je je Mr Green gebruikersnaam achterlaten en vervolgens je voorspellingen doorgeven.