Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2017 (Algemeen)

Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
536 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op wo. 6 dec. 2017, 10:30 schreef Iaquinta1984:
Op wo. 6 dec. 2017, 09:45 schreef vw-support:
Op wo. 6 dec. 2017, 09:33 schreef Iaquinta1984:

Is het je eigen geld wat je in moet zetten of krijg je 50 euro bonus die in je gaat zetten?

Ik neem aan dat je doelt op de Betfirst bonus? Je stort bijvoorbeeld €50 en ontvangt €150. Dit volledige bedrag kun je vervolgens weer inzetten. Om het uit te laten betalen moet je het rondspelen, zoals in de voorwaarden staat.

Nee ik doel op de mr. Green actie.

Als je daar je e-mail adres in hebt gevuld dan krijg je daarna 8 wedstrijden waar je een fictieve weddenschap op kan plaatsen. Je bepaalt per weddenschap dan je inzet (€2,50/€5,-/€7,50)

0 Vind ik leuk's

^^ Wat Vanstriean zegt inderdaad. Je speelt met fictief geld. Hij of zij die uiteindelijk het meeste geld heeft 'gewonnen' wint een van de prijzen op de pagina.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Ik heb op vrijdag 1 december geld gestort op Betfirst (30euro) en wacht nog altijd op de bonus (60 euro). Reguliere geldstorting is wel verwerkt.

Mijn accountnaam is 'KersopdeTaart86'.. deze had ik reeds doorgegeven. Kunnen jullie me iets vertellen over wanneer ik de bonus mag verwachten?

Hoop eigenlijk dat ik er vanavond mee kan inzetten op de CL :)... Groet

0 Vind ik leuk's
Op wo. 6 dec. 2017, 12:29 schreef cherryhustle:

Ik heb op vrijdag 1 december geld gestort op Betfirst (30euro) en wacht nog altijd op de bonus (60 euro). Reguliere geldstorting is wel verwerkt.

Mijn accountnaam is 'KersopdeTaart86'.. deze had ik reeds doorgegeven. Kunnen jullie me iets vertellen over wanneer ik de bonus mag verwachten?

Hoop eigenlijk dat ik er vanavond mee kan inzetten op de CL :)... Groet

We gaan voor je navragen of je gebruikersnaam goed is verwerkt door Betfirst.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

worden de bonussen van maandag vandaag nog verwerkt?

0 Vind ik leuk's
Op di. 5 dec. 2017, 14:57 schreef vw-support:
Op di. 5 dec. 2017, 14:22 schreef ruudjezw:

Heeft het nog zin om de chat in te duiken om die 200 % bonus alvast te krijgen of kan ik net zo goed afwachten. Aangezien ik lees dat dit handmatig moet gebeuren en dus vandaag (morgen) of overmorgen pas gebeurd.

De bonussen worden helaas niet door de customer service medewerkers verwerkt. Heeft niet zoveel nut dus.

Morgen worden de bonussen die maandag en dinsdag (vandaag) zijn aangevraagd, verwerkt.

@Dasjem, de dag is nog niet voorbij ;)

1 Vind ik leuk's

Tot hoelaat schrijven ze die bonus bij van betfirst? Duurt wel erg lang allemaal??

0 Vind ik leuk's
Op wo. 6 dec. 2017, 16:33 schreef WallieA:

Tot hoelaat schrijven ze die bonus bij van betfirst? Duurt wel erg lang allemaal??

Ik had hem maandag om 17:43 op mijn account staan.

0 Vind ik leuk's

Zal de bonus vandaag nog worden vrijgegeven als je hem gister hebt doorgegeven?

0 Vind ik leuk's

Haast en spoed....

0 Vind ik leuk's
.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.