Super December Kalender 2017 (Algemeen)
Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.
Voor de actie met Betfirst, is storten met skrill/paysafecard ook in orde?
Ik heb de email binnen dat het verwerkt is alleen het staan er nog niet op
Hoi,vrijdag storting van 50€ gedaan bij betfirst,gebruikersnaam hier doorgegeven maar nog altijd geen bonus ontvangen.gebruikersnaam is originals88
Ik heb de email binnen dat het verwerkt is alleen het staan er nog niet op
Paar keer Betfirst vernieuwen.
@arthur-vl
https://www.voetbalwedden.net/superdecemberkalender/06-12-2017 <-- daar moet je je Mr Green gebruikersnaam achterlaten en vervolgens je voorspellingen doorgeven.
Dank je wel, inmiddels heb ik mijn voorspellingen gedaan!
Het nieuwe event klopt niet echt? Marseille-Salzburg staat er dubbel in terwijl er nergens quoteringen bij staan, potentiële winst blijft dan ook op 0 staan.
Het nieuwe event klopt niet echt? Marseille-Salzburg staat er dubbel in terwijl er nergens quoteringen bij staan, potentiële winst blijft dan ook op 0 staan.
We zien het ja..
We gaan 'm zo nakijken, de error fixen en dan alle deelnemers pm-en dat ze even opnieuw de vragen moeten invullen.
Helaas is het even niet anders.
Excuus!
Voor de actie met Betfirst, is storten met skrill/paysafecard ook in orde?
Ook als je stort met Skrill of een Paysafecard kom je in aanmerking voor de bonus.
Ik wil mijn weddenschappen bevestigen en krijg de melding: Helaas, de wedstrijden zijn begonnen en het is niet meer mogelijk je antwoord in te sturen.
Moet zeggen dat de timer ook al op 00-00-00 staat.
Ik wil mijn weddenschappen bevestigen en krijg de melding: Helaas, de wedstrijden zijn begonnen en het is niet meer mogelijk je antwoord in te sturen.
Moet zeggen dat de timer ook al op 00-00-00 staat.
We zijn er nog mee bezig.
Met een kwartiertje lukt het weer (als het goed is).