Super December Kalender 2017 (Algemeen)
Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.
De superdecemberkalender was weer top en ook nog in de prijzen gevallen alleen nog geen pm gehad klopt dat?
Die 200% bonus was top! :)
Thanks VW!
Goed om te horen! We doen het graag :)
Het ging om de VW50 Champions League van Mr Green op 6 december. Wat is je gebruikersnaam van Mr Green? Dan zoeken we het voor je uit.
Mijn gebruikersnaam is florisvanslegtenhorst@gmail.com
Verder nog een mededeling/vraag aan voetbalwedden.
Terugkomend op jullie samenwerking met Bet777 en Betfirst.be.
Ik vind het spijtig dat hier veel mensen hun beklacht doen en dat zij gewoon worden genegeerd door jullie. Jullie mogen het anders interpreteren, maar dit is gewoon zo. Men is zoals ik beschreef in de bet777 en betfirst thread in mijn mail op zijn zachts gezegd niet blij mee, en voor mijn gevoel geven jullie meer om geld verdienen dan om ons daadwerkelijk te ondersteunen. Ergens begrijp ik dat wel, alle (grote) bedrijven zijn graaiers en de klant komt altijd op de tweede plek of lager.
Ik wil mededelen dat als jullie in de superdecemberkalender een samenwerking zijn aangegaan met betfirst of bet777, niet gebruik ga maken van bonussen. Jullie gaan in zee met louche bookmakers en het doet jullie kennelijk weinig. Pas als men duidelijk is wat het probleem is en was en dit ook oplost, dan overweeg ik pas daar terug te keren indien ze goede bonussen hebben. Het zou jullie sieren hier nog eens achteraan te gaan.
Op vr. nov.. 2019, 21:59 schreef robinboy98:
Verder nog een mededeling/vraag aan voetbalwedden.
Terugkomend op jullie samenwerking met Bet777 en Betfirst.be.
Ik vind het spijtig dat hier veel mensen hun beklacht doen en dat zij gewoon worden genegeerd door jullie. Jullie mogen het anders interpreteren, maar dit is gewoon zo. Men is zoals ik beschreef in de bet777 en betfirst thread in mijn mail op zijn zachts gezegd niet blij mee, en voor mijn gevoel geven jullie meer om geld verdienen dan om ons daadwerkelijk te ondersteunen. Ergens begrijp ik dat wel, alle (grote) bedrijven zijn graaiers en de klant komt altijd op de tweede plek of lager.
Ik wil mededelen dat als jullie in de superdecemberkalender een samenwerking zijn aangegaan met betfirst of bet777, niet gebruik ga maken van bonussen. Jullie gaan in zee met louche bookmakers en het doet jullie kennelijk weinig. Pas als men duidelijk is wat het probleem is en was en dit ook oplost, dan overweeg ik pas daar terug te keren indien ze goede bonussen hebben. Het zou jullie sieren hier nog eens achteraan te gaan.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het zou jou sieren als je wat meer dankbaarheid zou tonen richting VW. Het hele jaar worden hier promoties geplaatst en worden er acties georganiseerd waar je garen bij kunt spinnen. Het is heel simpel, je maakt er wel of geen gebruik van, maar ga nu niet roepen dat VW bestaat uit een stelletje aasgieren die ons niet willen ondersteunen.
PS: Mag ik je kalender hebben?
Ja, echt vervelend dat Robin geen gebruik maakt van de promoties. Zitten we echt mee.