Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2017 (Algemeen)

Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
536 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op di. 5 dec. 2017, 12:05 schreef ruudjezw:

Een nieuwe klant, heb maandagochtend gestort.

Alle bonussen, t/m zondag, zijn verwerkt. De rest zal vandaag/morgen/overmorgen wel verwerkt worden.

Zoals aangegeven werkt de actiepagina van BetFIRST nog niet / niet meer - waardoor de bonussen voor nieuwe klanten helaas ook handmatig moeten worden verwerkt.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Oké spijtig aangezien het vandaag en morgen CL is :)

0 Vind ik leuk's
Op di. 5 dec. 2017, 11:39 schreef vw-support:
Op di. 5 dec. 2017, 11:09 schreef Iaquinta1984:

Raar zat er onder een andere gebruiker in dus nu de vraag nogmaals met vanuit eigen gebruikersnaam.

Hebben meer mensen hier last van?

Ik heb 50 euro gestort bij Betfirst om die 150 euro te krijgen nu hebben ze een extra bonus erop gezet van 10 euro en die moet je eerst vrijspelen.

Dat betekent dat ik eerst 120 euro moet spelen voordat ik aan de voetbalwedden bonus mag beginnen?

Slaat nergens op! Zo kan ik ook meedoen aan een actie.

Wat is je gebruikersnaam? Vragen we het wel even voor je na.

Iaquinta1984.

Gaat dat vandaag nog lukken ivm CL vanavond?

0 Vind ik leuk's

Ik heb ook 2 bonussen staan. Moet eerst 140 vrijspelen voor ik aan vw bonus kan beginnen. Heb al gemaild, maar nog geen reactie gehad. Gebruikers naam mvvkemvvke.

0 Vind ik leuk's
Op di. 5 dec. 2017, 12:49 schreef antoine:

Ik heb ook 2 bonussen staan. Moet eerst 140 vrijspelen voor ik aan vw bonus kan beginnen. Heb al gemaild, maar nog geen reactie gehad. Gebruikers naam mvvkemvvke.

Schiet echt niet op, laatste keer dat ik gebruik maak van die site.

Chat open van 9 tot 22u maar gewoon nog niet open.

Heb al in frans gechat maar werd doodleuk gezegd dat je inderdaad eerst 140 euro vrij moet spelen en dat je of beide bonussen kan annuleren of geen één.

0 Vind ik leuk's

^ We hebben er een mail achteraan gestuurd. Weten jullie zo welke bonuscode aan de andere bonus hangt? En enig idee hoe je die bonus überhaupt hebt geactiveerd? :-)

Als er meer mensen last van hebben, stuur dan even je gebruikersnaam door. Thanks!

Voor nu: wacht even met inzetten voordat dit geregeld/opgelost is - zou ik zeggen.

0 Vind ik leuk's
Op di. 5 dec. 2017, 13:30 schreef vw-support:

^ We hebben er een mail achteraan gestuurd. Weten jullie zo welke bonuscode aan de andere bonus hangt? En enig idee hoe je die bonus überhaupt hebt geactiveerd? :-)

Als er meer mensen last van hebben, stuur dan even je gebruikersnaam door. Thanks!

Voor nu: wacht even met inzetten voordat dit geregeld/opgelost is - zou ik zeggen.

Bonuscode: Betfirst LUCK20BF

Volgens mij komt het door de volgende mail ontvangen op vrijdag met deze link;

https://betfirst.dhnet.be/promotions/luck20/

Echter heb je hiervoor geen code hoeven invoeren dus had je denk ik pech als je hem niet wilde.

Bericht gewijzigd door Iaquinta1984 op di 5 dec. 2017, 12:37
0 Vind ik leuk's
Op di. 5 dec. 2017, 13:36 schreef Iaquinta1984:

Echter heb je hiervoor geen code hoeven invoeren dus had je denk ik pech als je hem niet wilde.

Ok we hebben een (op zich wel logisch) antwoord van BetFIRST:

Als je je via de eerder genoemde lucky20 link aanmeldt, ontvang je direct deze 100% bonus - zonder code of wat dan ook (vrijspelen = 2x storting+bonus @1.50 of hoger)

Als je je vervolgens hebt aangemeld voor onze 200% bonus, wordt deze bonus ook toegevoegd, maar dus wel als tweede (vrijspelen = 2x storting+bonus @1.50 of hoger)

Je kunt de lucky20 bonus via de chat laten annuleren (de 200% bonus blijft dan gewoon actief). Of je kunt beide bonussen proberen vrij te spelen, maar dus wel eerst lucky20 en daarna pas onze 200% bonus.

0 Vind ik leuk's
Op di. 5 dec. 2017, 13:59 schreef vw-support:
Op di. 5 dec. 2017, 13:36 schreef Iaquinta1984:

Ok we hebben een (op zich wel logisch) antwoord van BetFIRST:

Als je je via de eerder genoemde lucky20 link aanmeldt, ontvang je direct deze 100% bonus - zonder code of wat dan ook (vrijspelen = 2x storting+bonus @1.50 of hoger)

Als je je vervolgens hebt aangemeld voor onze 200% bonus, wordt deze bonus ook toegevoegd, maar dus wel als tweede (vrijspelen = 2x storting+bonus @1.50 of hoger)

Je kunt de lucky20 bonus via de chat laten annuleren (de 200% bonus blijft dan gewoon actief). Of je kunt beide bonussen proberen vrij te spelen, maar dus wel eerst lucky20 en daarna pas onze 200% bonus.

Nederlandse chat is nu open en dan lossen ze het inderdaad keurig voor je op.

Anniek is top!

0 Vind ik leuk's

Heeft het nog zin om de chat in te duiken om die 200 % bonus alvast te krijgen of kan ik net zo goed afwachten. Aangezien ik lees dat dit handmatig moet gebeuren en dus vandaag (morgen) of overmorgen pas gebeurd.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.