Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Super December Kalender 2017 (Algemeen)

Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.

1 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagSupport in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
in 1-12-2017 11:00 Acties en spellen
536 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op ma. 4 dec. 2017, 17:09 schreef vw-support:
Op ma. 4 dec. 2017, 16:51 schreef yorrithpsv:

Hallo Voetbalwedden,

Ik heb gisteren 50 gestort op Betfirst, en gelijk mijn gebruikersnaam ingevuld op de actiepagina. Ik kwam er vandaag echter achter dat ik blijkbaar nog een bonus open had staan op Betfirst, van een black friday actie. Ik had echter geen saldo meer voor de storting van gisteren dus ik dacht dat de bonus wel weg was (was helaas niet gelukt om de bonus rond te spelen)

Ik weet niet of ik nu de bonus zal ontvangen aangezien het gestorte bedrag van gisteren waarschijnlijk nog als bonusgeld actief staat. Kunnen jullie dit voor mij misschien regelen en in orde maken zodat ik toch nog de bonus zal ontvangen? Mijn gebruikersnaam is YorrithPSV1913

Alvast bedankt voor jullie hulp en complimenten voor deze acties!

Yorrith

Ik snap niet precies wat je bedoelt?

Ik heb zeg maar vorige week een bonus gekregen op Betfirst van een of andere black friday actie. heb toen 100 gestort en dat bedrag werd verdubbeld tot 200. Helaas niet gelukt om de bonus vrij te spelen, het saldo was op zondag dus op. Blijkbaar is die bonus actief blijven staan, waardoor mijn saldo van het gister gestorte bedrag als bonussaldo is komen te staan, snappen jullie? Dus misschien zegt betfirst dat er geen twee bonussen tegelijk kunnen, en dus zal ik misschien niet jullie bonus toegewezen krijgen? Zie afbeeldingen.

0 Vind ik leuk's

^ We vragen dit wel even voor je na.

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)
Op ma. 4 dec. 2017, 17:45 schreef dionysiou:

Ik heb net mijn bonus gehad met een hele nette mail van BetFirst! Top.

[quote]

Beste Dhr. ,

Er werd een bedrag van 100 euro bijgeschreven op je spelersaccount X in navolging van je deelname aan onze "Voetbalwedden" promotie.

We willen je er graag aan herinneren dat het ontvangen bonusbedrag 3 keer moet ingezet worden met een minimale quotering van 1,50 op eender welk evenement voor je deze kan laten uitbetalen. (Het bedrag mag verspreid worden over verschillende weddenschappen).

Nog veel wedplezier bij betFIRST!

Het betFIRST team

[/quote]

Beste Dhr. ,

Er werd een bedrag van 100 euro bijgeschreven op je spelersaccount X in navolging van je deelname aan onze "Voetbalwedden" promotie.

We willen je er graag aan herinneren dat het ontvangen bonusbedrag 3 keer moet ingezet worden met een minimale quotering van 1,50 op eender welk evenement voor je deze kan laten uitbetalen. (Het bedrag mag verspreid worden over verschillende weddenschappen).

Het betFIRST team

Bericht gewijzigd door Cheezborger op ma 4 dec. 2017, 16:46
0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger

Beste Dhr. ,

Het betFIRST team

0 Vind ik leuk's
''Dont be afraid to fail. Anything I've ever attempted, I was always willing to fail.'' - Arnold Schwarzenegger

Het gros van de 200% Betfirst bonussen is zojuist toegevoegd. Good luck!

En laat (binnenkort) even een review achter hé =)

Nog niet aangevraagd? Doe het hierrrr

Nog niet ontvangen? (en wel vrijdag / zaterdag of zondag aangevraagd) Stuur dan even een berichtje. Vernieuw dan wel even een paar keer je account (om het zeker te weten).

0 Vind ik leuk's
Support: voor al je vragen en opmerkingen! :-)

Bonus is binnen,heel erg bedankt voetbalwedden

0 Vind ik leuk's

Goedenavond,

Ik heb mijn bonus bij betfirst niet ontvangen. Vrijdag 40 gestort, naam ingevuld maar is nog niks bijgeschreven. Username is nicksen90.

Kan je dit voor me nakijken? 

0 Vind ik leuk's

Ik heb een mailtje gekregen van betfirst.be dat de bonus bijgeschreven is maar wanneer ik inlog is er helaas nog niks bijgeschreven.

0 Vind ik leuk's

Bonus binnen! Heb er alleen 2 open staan nu, ook die van 20 euro. 50 gestort 170 saldo. Toch maar ff mail gestuurd of je 2 bonussen mag hebben. Top actie weer!

Bericht gewijzigd door antoine op ma 4 dec. 2017, 20:24
0 Vind ik leuk's

Hallo is de bonus van betfirst nog geldig met 200% bonus en wat is de code daarvan ?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.