Super December Kalender 2017 (Algemeen)
Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.
Heb als nieuwe klant geregistreerd en de 50 euro gestort. Hoe lang duurt het voor je de 100 euro er bij krijgt had namelijk verwacht dat die er gelijk bij zouden staan nu.
Via jullie pagina aangemeld via deze link https://go.betfirst.be/?lp=325801&idaffiliation=325801&bid2land=13559
Heb als nieuwe klant geregistreerd en de 50 euro gestort. Hoe lang duurt het voor je de 100 euro er bij krijgt had namelijk verwacht dat die er gelijk bij zouden staan nu.
Dat was ook de belofte die we van Betfirst kregen - maar ik vermoed (gezien jouw en een eerdere reactie) dat hun actiepagina ook wat kuren heeft nog.
We sturen alle klachten die we binnenkrijgen direct door naar Betfirst om te verwerken.
Dat was ook de belofte die we van Betfirst kregen - maar ik vermoed (gezien jouw en een eerdere reactie) dat hun actiepagina ook wat kuren heeft nog.
We sturen alle klachten die we binnenkrijgen direct door naar Betfirst om te verwerken.
Moet ik zelf nog wat doen me nick name aan jullie geven of zelf daar actie ondernemen?
^ Yes, stuur je gebruikersnaam sowieso maar even naar ons door.
Excuus voor het ongemak!
^ Yes, stuur je gebruikersnaam sowieso maar even naar ons door.
Excuus voor het ongemak!
Heb hem naar je gestuurd.
Zie graag je reactie tegemoet die je van ze krijgt.
^ Zodra we iets horen, laten we het direct hier weten.
Je bonus wordt hoe dan ook toegevoegd, alleen gebeurde dat dus om (technische) redenen niet automatisch. Beetje jammer..
Fantastisch, altijd leuk zo’n kalender en de eerste actie is meteen goed. Top!!
Net 50 euro gestort. Heb ik ineens bonus van hun gehad van 20 euro. Heb niks aangevinkt. Die wil ik ook helemaal niet. Is dit dan ook meteen mijn 1ste storting? Naam wel doorgegeven aan jullie
2 dec.Dag 2: ik klik op "Doe mee met subleague" maar er gebeurt niets?