Super December Kalender 2017 (Algemeen)
Jeej! De eerste. Geweldig weer! Bedankt VW.
Geweldige actie! Alleen slechte bookmaker dat betfist. Totaal geen goede service op de chats een voor een arrogant en als je live bet duurt het 30 seconden voor een bet word geaccepteerd terwijl de score al veranderd blijft het laden en dan heb je pech gehad als de score niet goed valt
Ik ben iets positiever over Betfirst (denk tenminste dat je die met Betfist bedoeld) dan jou. Ik kan me niet vinden in je kritieken en ben altijd goed in de chat geholpen. Vorige week nog toen een uitbetaling langer duurde dan normaal. Binnen 5 minuten had ik de informatie die ik nodig had.
Super, altijd leuk! Iedereen een fijne december maand gewenst!!
Mooie stortingsbonus van Betfirst 2x rondspelen aan 1.50
Mooie actie VW, ik heb mijn 50 gestort.
In Microsoft Edge kon ik mij wel aanmelden. Via Chrome niet. Top bonus!
Ik heb me aangemeld en 50 gestort , zie die 100 euro alleen nergens?
Ben je nieuwe of bestaande klant?
Voor bestaande klanten: het kan tot 3 werkdagen duren. De bonussen worden handmatig toegevoegd.
Voor bestaande klanten: het kan tot 3 werkdagen duren. De bonussen worden handmatig toegevoegd.
Nieuwe klant..
Nieuwe klant..
Vreemd?
Je hebt wel http://bit.ly/betfirst200 gebruikt?
Als je even je gebruikersnaam wilt doorsturen naar ons, gaan we kijken wat er aan de hand is.
Beste vw staff,
een vraagje over de voetbalwedden 200% Betfirst bonus. Ik heb een tientje gestort vandaag op betfirst, maar toen wist ik niets van de vw betfirst kalender actie af van 1 december. Nu wil ik dus 50 euro storten voor de maximale bonus. Als ik 50 euro stort en mn betfirst naam doorgeef gaat betfirst dan alsnog de bonus aan mijn 10 euro koppelen of aan de 50 euro die ik later heb gestort?