Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK 2014 in Brazilië

Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 16-10-2013 14:24 Voetbal
in 16-10-2013 14:24 Voetbal
545 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
cesc:
Ik heb Uruguay gepakt als eindwinnaar. Geen verkeerd team en Suarez zal extra gebrand zijn nu hij met Liverpool de EPL niet gaat pakken.

De huidige groep van Uruguay heeft z'n piek in 2010 en 2011 gehad met vierde plaats op WK en winst in de Copa América. Sindsdien presteren ze bijna niets meer. Forlan en ook een Lugano zijn inmiddels aardig over de top en echt goede vervangers (van dat niveau) hebben ze niet in huis momenteel. Het zou mij niet verbazen als Uruguay de poule niet doorkomt. Winnen lijkt me in elk geval een utopie.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Selectie Engeland is bekend en Lallana zit erbij. Deze bet dus goed! Thanks!
jeroenunibet81:
Adam Lallana to make England World Cup Squad: 3/10 @3.50 (William Hill)
0 Vind ik leuk's
arie07:
Selectie Engeland is bekend en Lallana zit erbij. Deze bet dus goed! Thanks!
jeroenunibet81:
Lallana zou aanvankelijk op 14 juni gaan trouwen, maar is vanwege het naderende WK deze week al in het huwelijksbootje gestapt. De Engelse roddelkrant The Sun beweert zelfs dat de flankspeler van Southampton al van bondscoach Hodgson te horen heeft gekregen sowieso mee te mogen naar het WK.
Dat gaat me wat ver, maar ik acht de kans dat de winger van Southampton aankomende zomer deel uit zal maken van de Engelse WK-selectie heel redelijk. Buiten Walcott en eventueel Milner heeft Hodgson immers niet zoveel buitenspelers van niveau tot zijn beschikking. Daarnaast is zijn veelzijdigheid een groot pluspunt. Lallana kan zowel op de linker- als de rechtervleugel als op de '10'-positie uit de voeten.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=203821
http://www.whoscored.com/Players/21683/

nice :)
weer paar EU erbij
0 Vind ik leuk's
jeroenunibet81:

Lekkere bet, Zoals we van je gewend zijn Jeroen
0 Vind ik leuk's
Eeuwig trouw aan onze liefde FC Groningen. 03/05/2015 mooiste dag in de historie, Winst KNVB Beker
Ik ga hem niet spelen, maar deze moest ik toch wel even delen:
Will a female supporter on the stands get naked during any match? : @1.50 (Betsson)
Ze hebben het grootste vertrouwen erin dat iemand uit de kleren gaat dus ^^.
Ik speel zelf wel de volgende bets:
Goal to be decided by Goal-line Technology : @5.00 3/10 (Betsson)
De FIFA gaat bij dit WK toernooi daadwerkelijk gebruik maken van deze technologie. Gezien er redelijk vaak spelmomenten zijn waar het moeilijk te zien is of de bal daadwerkelijk over de doellijn is of niet, ga ik er vanuit dat het gebruikt ga worden. Tijdens het WK 2010 waren er zo een paar momenten dat de bal wel/niet over de doellijn was, dus het kan zeker van pas gaan komen.
Will any player take off his shirt during a goal celebration? : @1.49 10/10 (Betsson)
Deze odd is niet al te hoog, maar ik durf hem wel hoog te staken, mede doordat er heel vaak bij de doelpunten zo uitbundig gevierd dat mensen vergeten hun koppie er bij te houden. Tesamen met de bet van Jeroen (eerder genoemd), laten spelers nogal wel eens hun ondershirts zien.
0 Vind ik leuk's
Topscorer Zwitserland: Josip Drmic, 2/10 @4.00 (Unibet)
De Zwitserse WK-selectie is zojuist bekend gemaakt. Bondscoach Hitzfeld kiest voor de jeugd en zal bijvoorbeeld Eren Derdiyok thuis laten.
Dit betekent dat Drmic zo goed als zeker namens de Zwitsers in de punt van de aanval zal staan. De 21-jarige spits kwam in de WK-kwalificatie nog niet echt aan de bak, maar gaf onlangs zijn visitekaartje af door in maart tweemaal te scoren in het 2-2 gelijkspel tegen Kroatië. Bij het gedegradeerde Nürnberg kwam hij tot maar liefst 17 competitiedoelpunten, wat hem een transfer naar Bayer Leverkusen opleverde.
Gezien zijn doelgerichtheid geef ik Drmic een goede kans om ook in Brazilië verder te gaan met het maken van doelpunten. Deze odd zou in mijn ogen hooguit 3.00 moeten staan en is dus prima value. Bij een gelijke stand wordt de odd gedeeld door het aantal winnaars.
Bij deze overigens de volledige selectie van de Zwitsers:
Doel: Diego Benaglio (VfL Wolfsburg), Roman Bürki (Grasshopper), Yann Sommer (FC Basel)
Verdediging: Steve von Bergen (Young Boys), Johann Djourou (Hamburger SV), Michael Lang (Grasshopper), Stephan Lichsteiner (Juventus), Ricardo Rodriguez (VfL Wolfsburg), Fabian Schär (FC Basel), Philippe Senderos (Valencia), Reto Ziegler (Sassuolo)
Middenveld: Tranquillo Barnetta (Eintracht Frankfurt), Valon Behrami (Napoli), Blerim Dzemaili (Napoli), Gelson Fernandes (SC Freiburg), Gökhan Inler (Napoli), Xherdan Shaqiri (Bayern München), Valentin Stocker (FC Basel), Granit Xhaka (Borussia Mönchengladbach)
Aanval: Josip Drmic (1. FC Nürnberg), Mario Gavranovic (FC Zürich), Admir Mehmedi (SC Freiburg), Haris Seferovic (Real Sociedad)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Ik zie zojuist de voorlopige selectie van het Nederlands XI-tal. Geen Virgil van Dijk, geen Heitinga en geen v.d. Wiel. Maar wel Reikik (PSV), van Aanholt (Vitesse), Veltman (Ajax) en Verhaegh (Duisburg). Ik zie een lastig WK aankomen met deze onervaren verdedigers op dit niveau.
De eerste wedstrijd tegen Spanje zal er direct om gaan. Spanje is gebrand om direct een goed resultaat neer te zetten en heeft hier alle kansen voor tegen dit Oranje. De odds bij Interwetten voor een overwinning van Spanje liggen momenteel op 2,10. Veel te hoog in mijn ogen. De odds dalen momenteel trouwens...
Inzet: 7/10
https://www.voetbalwedden.net/odds/international-11/world-cup-grp-b-831472/spain-netherlands-1444388/
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Ik speel de 2 bovenstaande tips alvast mee. Het zijn te mooie odds om te laten liggen.
Zelf heb ik bij Unibet ook al 2 betjes geplaatst voor het WK.
Topschutter België:
Hazard @ 6,50
De Bruyne @ 12
Het is natuurlijk lang niet zeker dat één van deze twee het ook gaat worden, maar de odds zijn wel de moeite, vind ik. Hazard mag de penalty's nemen bij België en pikt ook zonder penalty's af en toe een goaltje mee. De Bruyne is dan weer naar zijn beste vorm toe aan het groeien, bewijs daarvan de laatste matchen bij Wolfsburg. Hij was trouwens topschutter van België (en gedeeld topschutter van de groep van België) in de WK kwalificatiematchen met 4 goals.
0 Vind ik leuk's
Best Goalkeeper wk2014: Manuel Neuer 2/10 @7 (Betsson)

Ik denk dat deze odd rond de 4/5 zou moeten staan samen met casillas, nu zijn casillas,courtois en buffon de favoriet met een odd van @6. Denk dat de odd van Neuer zo hoog staat vanwege die dramatische uitschakeling van Bayern waar Neuer er een paar om de oren kreeg.

Denk dat Duitsland topfavoriet is samen met toch wel Spanje en Neuer speelt daarin gewoon een grote rol, Doordat ik Duitsland ver zie komen zal dit ook in het voordeel van Neuer zijn. Want als je voortijdig uitgeschakeld word, Wat ik met België en Italië (Courtois en Buffon) wel zie gebeuren heb je toch minder kans om de prijs te winnen. Ik geef Duitsland iig meer kans dan België en Italië.
0 Vind ik leuk's
japan gaat stuk maken
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.