Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK 2014 in Brazilië

Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 16-10-2013 14:24 Voetbal
in 16-10-2013 14:24 Voetbal
545 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Ik zou nooit zulke grote combo's maken. Het is groepsfase en daarin gebeurd altijd van alles, ik geloof niet dat alle zekerheidjes lage noteringen zullen winnen..
0 Vind ik leuk's
Retarded gambler
Wat zou jij spelen dan Thijs? Ik zie namelijk landen als Honduras en Costa Rica echt niet gelijkspelen tegen respectievelijk Frankrijk en Uruguay..
0 Vind ik leuk's
Er is ook maar 1 zekerheidje in het leven Thijs, dat is dat je dood gaat ;-) Zekerheidjes bestaan sws niet...
Ik heb met het samenstellen van het rijtje niet gekeken naar de noteringen maar echt naar wie ik denk dat er gaat winnen en ben zo me rijtjes in elkaar gaan zetten, daarmee rekening houdend dat je een land niet 2x in een rijtje mag hebben.
Inmiddels heb ik dit rijtje ook geplaatst...
0 Vind ik leuk's
lisandro0805:
Er is ook maar 1 zekerheidje in het leven Thijs, dat is dat je dood gaat ;-) Zekerheidjes bestaan sws niet...
Ik heb met het samenstellen van het rijtje niet gekeken naar de noteringen maar echt naar wie ik denk dat er gaat winnen en ben zo me rijtjes in elkaar gaan zetten, daarmee rekening houdend dat je een land niet 2x in een rijtje mag hebben.
Inmiddels heb ik dit rijtje ook geplaatst...

Misschien is Nederland winst op Australie wel de gevaarlijkste! Geloof niet in een grote winstkans wat betreft dit rijtje. Succes overigens! (y)
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
thijspronk:
Ik zou nooit zulke grote combo's maken. Het is groepsfase en daarin gebeurd altijd van alles, ik geloof niet dat alle zekerheidjes lage noteringen zullen winnen..

Juist. Grote landen willen 'in het toernooi groeien,' zoals ze dat zo mooi zeggen. Die sparen zich voor de knock-out fase. Verwacht in de groepsfase dan ook geen monsterscores voor de favorieten - de value ligt daar juist bij de Asians op de underdogs. 4 jaar geleden wist Brazilië bijvoorbeeld in haar openingswedstrijd maar nipt te winnen van Noord-Korea (2-1).
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Ik heb een algemene tip. De value ligt in de eerste poulewedstrijden op de unders, zowel halftime als fulltime. Voor de derde poulewedstrijd kan het anders zijn, omdat ploegen dan moeten.

Bovendien kan het in de braziliaanse middagwedstrijden zeer warm zijn, wat het aantal doelpunten ook niet ten goede zal komen.
0 Vind ik leuk's
Ik ben op zoek naar WK voetbalpoules met aardige prijzen en het liefst met weinig deelnemers.

Iemand suggesties?

Bedankt! ;-)
0 Vind ik leuk's
thesluziger:
Ik ben op zoek naar WK voetbalpoules met aardige prijzen en het liefst met weinig deelnemers. Iemand suggesties? Bedankt! ;-)

Graag WK bets hier bespreken. Ons eigen spel is op de site te vinden.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
futre:
Ik heb een algemene tip. De value ligt in de eerste poulewedstrijden op de unders, zowel halftime als fulltime. Voor de derde poulewedstrijd kan het anders zijn, omdat ploegen dan moeten.

Bovendien kan het in de braziliaanse middagwedstrijden zeer warm zijn, wat het aantal doelpunten ook niet ten goede zal komen.

Nuttige informatie. Heb je een paar wedstrijden op het oog?

(y)
0 Vind ik leuk's
Bij Napoleon Games kun je verschilende landen die doorgaan of niet doorgaan combineren! Ik zou mijn grootste inzet op deze combi willen zetten.

Mexico NIET doorgaan 1.75
Bosnië WELl doorgaan 1.80
Zwitserland WEL doorgaan 1.65

Zijn er landen waar jullie het niet mee eens zijn? En bij deze een beter voorstel hebben?
Ik vermijd wel zeer kleine odds genre Columbia of Spanje .. Om de simpele reden dat dit ook risico met zich meebrengt en minimale winsten geeft.
De poule met Uruguay, Italië, England en Costa rica zou ik ook wel willen nemen. Maar daar is het een dubbeltje op zijn kant!

Laat maar weten, graag een discussie hier over!
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.