Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK 2014 in Brazilië

Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 16-10-2013 14:24 Voetbal
in 16-10-2013 14:24 Voetbal
545 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
He, begrijp ik nou goed dat jij Ecuador, Australie, Costa Rica en Algarije als groepswinnaar heb, of begrijp ik jou print screen verkeerd??
Als ik jou print screen wel goed begrijp dan verklaar ik jou bij deze voor gek (h)
0 Vind ik leuk's
Ik vraag me af wat jullie denken?
Dus als volgt

Groep A
1.
2
3
4

In dit voorbeeld staat de eerste ploeg in de groep als nummer 1 aangevinkt. trek je daar niks van aan
(y)
0 Vind ik leuk's
2014 FIFA World Cup / To Reach Quarter Final France @2,16 8/10

Frankrijk zit in poule E met Ecuador, Zwitserland & Honduras. Heb even hun selectie bekeken en denk dat ze her erg ver kunnen schoppen, kwalitatief overal uitstekende spelers staan. Mochten ze doorgaan naar de laatste 32 loten ze poule F. Dat zijn: Argentinië, Bosnië-Herz, Iran en Nigeria.
Aangezien ik denk dat Frankrijk bovenaan eindigt in hun eigen poule gaan ze voor de nummer 2 van poule F. In mijn ogen/voorspelling wordt dit Bosnie of misschien Nigeria. Als ze die dan winnen zitten ze in de kwartfinale en gaan ze door naar de kwartfinale wat genoeg is voor de winst van deze bet.
0 Vind ik leuk's
Misschien beter om per wedstrijd te spelen bv tegen honduras 1.4 maal dubbele kans frankrijk zwitserland 1.21 dubbele kans frankrijk ecuador 1.21 kom je ook uit op 2 en dan loop je geen risico met de wedstrijd voor de kwartfinale want het kan zo maar zijn dat Frankrijk 2de eindigt en dan tegen Argentinie. Zo speel je de bet over 3 wedstrijden ipv 4 voor ongeveer dezelfde quote.
0 Vind ik leuk's
Ik vind Japan heel goed bezig en denk msss dat zij wat onderschat zullen worden.
0 Vind ik leuk's
"zij die enkel winnen zijn verslaafd"
Poule A Croatie door naar volgende ronde (2,05)
Poule B Spanje groepswinnaar (1,70)
Poule C Japan door naar volgende ronde (2,10)
Poule D Uruquay door naar volgende ronde (1,50)
Poule E Frankrijk groepswinnaar (1,65)
Poule F Bosnie door naar volgende ronde (1,75)
Poule G Portugal naar volgende ronde (1,48)
Poule H Rusland door naar volgende ronde (1,53)

Inleg € 10,- mogelijk winstbedrag € 717,78,-
0 Vind ik leuk's
Dat is het logische..
Al denk ik dat er zoals altijd wel een ploeg gaat verrasse in de poules..
0 Vind ik leuk's
http://www.imgdumper.nl/uploads7/5395d62c8cc04/5395d62c8b494-cambuur_1.png">

Vergis jullie niet. Griekenland geen groepswinnaar maar minstens doorstoten. Zitten in een uitstekende groep om hun counterkwaliteiten te benutten.
0 Vind ik leuk's
ik heb nog een interessante markt gevonden: match to feature most goals, oftewel wedstrijd met meeste goals. bijna overal zijn de 2 sterkste teams hierbij gekozen, maar ik denk dat die wedstrijden juist erg gesloten zullen zijn dus dat hier de underdogs meeste kans maken.

in groep A is het lastig met brazilie maar denk dat teams tegen brazilie verdedigend zullen spelen en met een 1-0 2-0 nederlaag tevreden zijn. denk dat wedstrijden zoals kameroen - mexico(8.00) meer vuurwerk kunnen opleveren in de strijd om plaats 2. ook mexico - kroatie (7.00) lijkt mee een wedstrijd om de 2e plaats.

in groep C wedstrijd ivoorkust - Japan(6.00). Ivoorkust aanvallend ijzersterk maar verdedigend zeer matig en japan heeft ook al een aantal oefenwedstrijden met zeer veel doelpunten gehad.

Groep G lijkt het mij te gaan tussen USA - duitsland (3.25) en USA - portugal (6.50). Denk dat ghana redelijk defensief zal spelen en de wedstrijd portugal en duitsland verwacht ik dat ze beiden niet willen verliezen. USA zal denk ik ook vrij aanvallend spelen en niet te defensief dus zal zeker goals opleveren.

ben benieuwd wat jullie van deze markt vinden
0 Vind ik leuk's
Top team assist player (France): M. Valbuena @4,50 2/10 (Unibet)

Na het wegvallen van de geblesseerde Franck Ribery is Mathieu Valbuena wat mij betreft de belangrijkste kandidaat om voor zijn land tijdens het Wk de meest assists te geven. Dit jaar deed hij dit al 6 keer voor Les Bleus. Doordat Giroud waarschijnlijk in de spits gaat spelen kan er ook door de lucht voor gevaar gezorgd worden. Ook kan hij wellicht uit hoekschoppen assists geven. Afgelopen seizoen gaf Valbuena in een moeizaam scorende Olympique Marseille 9 keer de beslissende voorzet.
Zijn voornaamste concurrent is Karim Benzema, toch meer een speler die voor zijn eigen kansen gaat. Afgelopen jaargang had hij in een aan de lopende band scorende Real Madrid ook 9 assists.

Kortom, prima value.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.