Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK 2014 in Brazilië

Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 16-10-2013 14:24 Voetbal
in 16-10-2013 14:24 Voetbal
545 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ja klopt, 1e helft kun je dan bijv +4 min en +5 min pakken:)
0 Vind ik leuk's
en dan hopen op 5 min zijn odds 40:P
0 Vind ik leuk's
Unibet heeft deze bets niet of wel?
0 Vind ik leuk's
Voor vrijdag gepakt:
Chili australie first helft +4 min odd 11 x 15
+5 min odd 41 x 5

We zullen het zien!
0 Vind ik leuk's
lisandro0805:
Unibet heeft deze bets niet of wel?

Jawel, maar voor een heel andere odd; 5
0 Vind ik leuk's
kortjuh:
Heb een erg leuke tip gevonden ik lees namelijk net dat wanneer het boven de 32 graden is er een drinkpauze van 3 minuten per helft wordt ingelast en deze tijd wordt toegevoegd aan de extra tijd aangezien de tijd door loopt tijdens de drinkpauze's. Op bwin kun je inzetten wat de extra speeltijd is zowel na de eerste helft als de tweede helft. Wanneer het boven de 32 graden is dus inzetten op 4, 5 of 6 of meer al deze zijn boven de odds van 10 euro. Doe er je voordeel mee!

Mooi gevonden inderdaad! Ik dacht dat de klok voor die drinkpauze wellicht zou worden stop gezet, maar dat is dus niet zo:

[quote]De pauzes vinden plaats in de dertigste en 75ste minuut, en duren elk drie minuten. De speeltijd tikt dan gewoon door. De verloren tijd wordt later toegevoegd aan de blessuretijd.

Bron: http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/256748/

0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
ik kan ze niet vinden op unibet iemand een link
0 Vind ik leuk's
watteyne:
ik kan ze niet vinden op unibet iemand een link

match selecteren en dan 2nd half of 1nd half staat ook ergens extra time .
0 Vind ik leuk's
Het staat inderdaad helemaal onderaan bij 2nd half quotes liggen rond de 5. Alleen de weersverwachtingen laten temperaturen zien van max 30 graden. Het zal toch puur een gok worden of er een drinkpauze word ingelast.
0 Vind ik leuk's
Vooral de matchen van 18u Belgische tijd maken kans denk ik in de warme gebieden van brazilië. Al weet ik totaal niet welke dat zijn. Zouden de bookies hun odds aanpassen denk je als je wacht tot een uur voor de wedstrijd?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.