Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK 2014 in Brazilië

Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 16-10-2013 14:24 Voetbal
in 16-10-2013 14:24 Voetbal
545 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
mokum001:
2014 FIFA World Cup / To Reach Quarter Final France @2,16 8/10

Frankrijk zit in poule E met Ecuador, Zwitserland & Honduras. Heb even hun selectie bekeken en denk dat ze her erg ver kunnen schoppen, kwalitatief overal uitstekende spelers staan. Mochten ze doorgaan naar de laatste 32 loten ze poule F. Dat zijn: Argentinië, Bosnië-Herz, Iran en Nigeria.
Aangezien ik denk dat Frankrijk bovenaan eindigt in hun eigen poule gaan ze voor de nummer 2 van poule F. In mijn ogen/voorspelling wordt dit Bosnie of misschien Nigeria. Als ze die dan winnen zitten ze in de kwartfinale en gaan ze door naar de kwartfinale wat genoeg is voor de winst van deze bet.

Welke bookie is dit?
0 Vind ik leuk's
Op betfair, weet niet of er nog meer zijn die dit aanbieden
0 Vind ik leuk's
Duitsland groepswinnaar!
0 Vind ik leuk's
Heb een erg leuke tip gevonden ik lees namelijk net dat wanneer het boven de 32 graden is er een drinkpauze van 3 minuten per helft wordt ingelast en deze tijd wordt toegevoegd aan de extra tijd aangezien de tijd door loopt tijdens de drinkpauze's. Op bwin kun je inzetten wat de extra speeltijd is zowel na de eerste helft als de tweede helft. Wanneer het boven de 32 graden is dus inzetten op 4, 5 of 6 of meer al deze zijn boven de odds van 10 euro. Doe er je voordeel mee!
0 Vind ik leuk's
Lukaku fit voor de start van het WK (y)
0 Vind ik leuk's
Hoi Boys,

nou ik ben er ook ff voor gaan zitten.
Gisteren werd er gesproken op de chat over de 12fold. Ik heb er ook 1 in elkaar gezet.
Het is de enige die ik in elkaar ga zetten, het is vaak een onmogelijke opgaaf namelijk.

Dit is hem bij mij geworden, meeste spreken wel voorzich,
heb voor de zekerheid onder de printscreen toch nog even te uitleg gegeven. Benieuwd naar jullie reactie's......

0 Vind ik leuk's
kortjuh:
Heb een erg leuke tip gevonden ik lees namelijk net dat wanneer het boven de 32 graden is er een drinkpauze van 3 minuten per helft wordt ingelast en deze tijd wordt toegevoegd aan de extra tijd aangezien de tijd door loopt tijdens de drinkpauze's. Op bwin kun je inzetten wat de extra speeltijd is zowel na de eerste helft als de tweede helft. Wanneer het boven de 32 graden is dus inzetten op 4, 5 of 6 of meer al deze zijn boven de odds van 10 euro. Doe er je voordeel mee!

Waar lees je dat?
0 Vind ik leuk's
Mexico top goalscorer: Giovanni dos Santos, 1/10 @10 (Bwin, Betsson)

Voor toelichting zie: https://www.voetbalwedden.net/voorbeschouwing/mexico-kameroen-13-06-2014/
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
marcel010:
kortjuh:

Waar lees je dat?

Dit klopt nice gevonden!
Vrijdag 18:00 lokale tijd Brazilie word de wedstrijd Chili-Austrailie gespeeld.
Dit in de stad : Cuiabá Hier zijn de weersverwachtingen voor vrijdag precies 32 graden.
Ik vind het een gokje waard voor een drinkpauze. 3 min extra tijd heb je dan sowieso al 2e helft. +3 min is denk ik wel mogelijk. Daarom speel ik bij Chili-Austrailie 6 minuts or more odd 12. Ik hoop dat in de 2e helft drinkpauze er komt!
We gaan het zien! (y)
0 Vind ik leuk's
Ik hou het zeker ook in de gaten van die extra time maar je weet maar een uur voor de match of ze een drinkpauze inlassen ja of nee dus hopelijk spelen de bookies daar niet op in.

Heb juist eens gekeken naar de odds en die zijn zeker heel goed voor de eerste helft :) kun je echt flink wat winst mee halen
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.