Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK 2014 in Brazilië

Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 16-10-2013 14:24 Voetbal
in 16-10-2013 14:24 Voetbal
545 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
De FIFA meet niet puur de buitentemperatuur, maar gaat voor wat met een dure term de 'Wet Bulb Global Temperature' (WBGT) heet. Hierbij nemen zij o.a. ook de luchtvochtigheid, de windkracht en hoe fel de zon schijnt in ogenschouw.

[quote]Therefore, to assess the risk of playing, FIFA measures not only the air temperature but what is called the “Wet Bulb Globe Temperature” (WBGT). At FIFA matches, additional cooling breaks are considered when WBGT is above 32°C.

Bron: https://www.voetbalwedden.net/clubs/italie/italie-8204' target='_blank' rel='follow'>Italië) en Cuiaba (Chili - Australië) een grote rol. Op onderstaand plaatje zie je in hoeverre de luchtvochtigheid invloed heeft op de WBGT. Zoals je kunt zien is een drinkpauze dus ook bij een temperatuur onder de 32 graden dus goed mogelijk.

0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Welke ga jij spelen Jeroen?
0 Vind ik leuk's
En op welke site vinden we de luchtvochtigheid terug dan, die heb je ook al :d
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:

Bij veel weer sites staat die voorspelling er bij. Voor vrijdag vind ik maar zo'n 60% luchtvochtigheid in Cuiaba, dan zou het om 18.00 alsnog 31 graden moeten zijn.
0 Vind ik leuk's
rexy:
Welke ga jij spelen Jeroen?

Bij Chili - Australië zal het er om hangen, maar zie ik tegen de huidige odds prima value. Bij Engeland - Italië in Manaus is de kans op een drinkpauze erg groot. Hier nog wat meer info omtrent de speelsteden: http://www.bbc.com/sport/0/football/24897388
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
rexy:
nottripping:

Bij veel weer sites staat die voorspelling er bij voor vrijdag vind ik maar zo'n 60% luchtvochtigheid in Cuiaba, dan zou het om 18.00 alsnog 31 graden moeten zijn.

Ik vind bv bij weeronline alleen de luchtvochtigheid per maand. Niet per dag zoals de temperaturen en neerslag etc.
0 Vind ik leuk's
-
Zou bwin hem niet kunnen voiden ivm met drinkpauze? zeker bwin zie ik dit wel doen! Maar kheb sowieso al ingezet dus we gaan het zien.
0 Vind ik leuk's
Als ik inzet is het bij unibet. Krijg je een odd van 6 als het drie minuten of meer is dus bij drinkpauze altijd gewonnen
0 Vind ik leuk's
Dit zijn enkele betjes die ik speel via Unibet

* Argentinië over 6,5 goals tijdens de groepsfase @ 1,8
* Spanje - Nederland : Spanje wint @ 1,85
* Aantal rode kaarten tijdens tornooi under 17 @ 1,45
* Prijs voor beste jonge speler : Romelu Lukaku @ 4
* Rode kaart voor Fellani tijdens groepsfase @ 12

Combo ( plaats 1 of 2 in hun groep ) voor een odd van 8,07
- Japan
- Bosnie
- Zwitserland
- Italy

Winnen hun groep
* Belgie @ 1,6
* Duitsland @ 1,55
* Frankrijk @ 1,65
* Spanje @ 1,7

Bijkomende tips / opmerkingen steeds welkom
(y) (y) (y)
0 Vind ik leuk's
Bij de injury times spelen jullie dan vooral 1e of 2e helft? Aangezien het mij logisch lijkt dat de drinkpauze in de 1e helft eerder nodig is aangezien het dan nog warmer is?

Bij chile - australie 3+ minuten @ 5,5 in de 1e helft
2e helft is deze bij 4minuten 3,3 en bij 5+ minuten @ 4,5

Zeker wel mooie odds
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.