Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK 2014 in Brazilië

Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 16-10-2013 14:24 Voetbal
in 16-10-2013 14:24 Voetbal
545 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Referentie:104/104
Geplaatst op:19 Mei 2014 17:51:51
Kanaal:Internet
13 Jul 2014 21:00
Voetbal WK 2014
Topscorer
Jouw keuze:Messi, Lionel9,00

Voetbal WK 2014 - Brazilië
Tornooi Prestaties
Jouw keuze:Winnaar4,00

Voetbal WK 2014 - Duitsland
Tornooi Prestaties
Jouw keuze:Halve Finale4,50

Voetbal WK 2014 - Nederland
Tornooi Prestaties
Jouw keuze:2de ronde2,85

Voetbal WK 2014 - Bosnië-Herzegovina
Tornooi Prestaties
Jouw keuze:2de ronde2,50

Voetbal WK 2014 : Frankrijk
Tornooi Prestaties
Jouw keuze:Kwartfinale3,40

20 drievoudige
System 3/6
Totale inzet:10,00 €
Totale mogelijke winst:728,06 €

Bovenstaande prono heb ik nog kunnen spelen op 19 mei..
Nu lukt dit niet meer.. Vroeg mij gwn af dat het zomaar kan..
0 Vind ik leuk's
Voor de 1e 2 speeldagen zet ik brazil over 1,5 team goals en Spanje to win
0 Vind ik leuk's
To be included in squad for tournament: Georginho Wijnaldum: Yes @1.75 Unibet 5/10

Met het weg vallen van de geblesseerde Rafael van der Vaart, denk ik dat Wijnaldum zijn kansen om naar het WK te gaan aanzienlijk toe nemen.

Gl.

0 Vind ik leuk's
mojos:
To be included in squad for tournament: Georginho Wijnaldum: Yes @1.75 Unibet 5/10

Met het weg vallen van de geblesseerde Rafael van der Vaart, denk ik dat Wijnaldum zijn kansen om naar het WK te gaan aanzienlijk toe nemen.

Gl.

(y)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Saudi-Arabië - Georgië: 3/10 Georgië AH -0.25 @2.11 (BetVictor, Dafabet)

De -0.25 AH staat gewoon hoger dan de matchodd bij Interwetten - dan weet je dat er iets niet klopt en dat de markt nog zoekende is.

Saudi-Arabië kreeg eerder deze week in Spanje met maar liefst 0-4 klop van het nietige Moldavië. Niet gek, want de Saudi-Arabië spelers zijn allemaal nog actief in eigen land. 12 van de 23 spelers hebben minder dan 5 caps achter hun naam staan.

De Arabieren blijven in het Spaanse Jerez, alwaar de volgende oefenwedstrijd tegen Georgië op het programma staat. Georgië-bondscoach heeft een (relatief) sterke selectie, met spelers die veelal in Rusland of Oekraïne actief zijn.

Zie hier de volledige selectie van Georgië: http://gff.ge/ATeam.aspx?newid=3149 (even door een vertaalmachine gooien! ;) )

Ik acht Georgië toch min of meer van hetzelfde niveau als Moldavië en denk dus dat het relatief onervaren Saudi-Arabië het wederom lastig zal krijgen. Zie hier de selectie waarmee de Saudis naar Spanje zijn gekomen:

http://en.wikipedia.org/wiki/Saudi_Arabia_national_football_team#Current_squad

Ik verwacht dat deze odd in de loop van vandaag en morgen nog flink zal gaan zakken. Toch maar 3 units, want het blijft een friendly.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Wat denken jullie van deze combi?

1. Serena williams rolland garros winnen 2.00
2. Uruguay de volgende ronde halen op het WK 1.53 ( Twijfels tussen uruguay of zwitserland! )
3. Drogba meer scoren dan wesley sneijder 1.65

Wat zal volgens jullie de finale worden op het WK? Of een ploeg dat zeer goed zal presteren?
0 Vind ik leuk's
didison:
Wat denken jullie van deze combi?

Serena williams rolland garros winnen 2.00
Uruguay de volgende ronde halen op het WK 1.53 ( Twijfels tussen uruguay of zwitserland! )
Drogba meer scoren dan wesley sneijder 1.65

Wat zal volgens jullie de finale worden op het WK? Of een ploeg dat zeer goed zal presteren?

:) serena lijkt geblesseerd, laat die er maar uit!
0 Vind ik leuk's
didison:

Gemakkellijk om te zeggen als de eerste set al gedaan was :-)

Slimme jongen! een bank vooruit
0 Vind ik leuk's
bemelheerm:
didison:

Gemakkellijk om te zeggen als de eerste set al gedaan was :-)

Slimme jongen! een bank vooruit

:D ik kon die weddenschap toch maar invoeren op het einde van de dag. Gelukkig verliest ze vandaag. Anders had ik het spek aan mijn been.
Nu Froome of djokovic ..
Ik heb een wk gids gelezen met pronostieken van kenners er in. Algerije doorgaan naar de volgende ronde tenkoste van Rusland en Zuid korea.
Valt veel geld mee te verdienen! Wat denken jullie?
0 Vind ik leuk's
Quote van Janmaat is gedaald van 100 naar 40 (y)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.