Wedden op het WK 2014 in Brazilië
Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
in 16-10-2013 14:24 Voetbal
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Van Persie basisplek vs Spanje 1.20 @ unibet
Lage odd, maar zolang die niet geblesseerd raakt een zekerheidje :p
tipsvoorwinst:
Ja daar ga je al :)
Hakuna Matatttta.
Er zitten nog fouten in het VW WK-spel of is dit sowieso de 'beta'-versie nog?
cesc:
Roept u maar. Moet goed zijn. Feedback is welkom. Mag je hier plaatsen:
https://www.voetbalwedden.net/topic/gratis-online-wk-spel-2014-brazilie-2714/
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Je hebt een PM terug. Het zijn niet echt fouten, maar verbeterpunten :p
Beste Wk kenners!
Ik heb wat krediet staan op bwin en zou enkele bets willen maken. Maar er valt bijna niks te combineren met wk-bets..
Weet er iamand van jullie waar ik een wk combi van 4-5 ploegen dat zullen doorgaan naar de volgende ronde?
Op zich heeft dit toch niks met elkaar te maken als je van elke poule 1 land neemt?
Eigenaardig, ik hoop dat jullie me hier kunnen helpen.
Oja, een leuke bet: Lukaku - ballotelli 2 @ 1.90 voor ballotelli! Hoge verwachtingen van Italië
Ik heb wat krediet staan op bwin en zou enkele bets willen maken. Maar er valt bijna niks te combineren met wk-bets..
Weet er iamand van jullie waar ik een wk combi van 4-5 ploegen dat zullen doorgaan naar de volgende ronde?
Op zich heeft dit toch niks met elkaar te maken als je van elke poule 1 land neemt?
Eigenaardig, ik hoop dat jullie me hier kunnen helpen.
Oja, een leuke bet: Lukaku - ballotelli 2 @ 1.90 voor ballotelli! Hoge verwachtingen van Italië
Unibet kan je wel groepswinnaars combineren
hetisboerie:
Groepswinnaars wel, landen die doorgaan naar de volgende ronde combineren is onmogelijk. Op zich heeft niks niks met elkaar te maken! :(
Topscorer H2H:
Neymar - Suarez: Neymar @1.60
Aguero - Suarez: Aguero @1.85
Suarez - Diego Costa: Diego Costa @2.13
Allen 5/10 bij Betsson, dat dus nog niet op de hoogte is van de kijkoperatie van Suarez. Hier staan normaliter 4 tot 6 weken voor, dus de kans dat de Uruguayaanse vedette het WK (voor een groot gedeelte) moet missen is erg groot.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=215039
Neymar - Suarez: Neymar @1.60
Aguero - Suarez: Aguero @1.85
Suarez - Diego Costa: Diego Costa @2.13
Allen 5/10 bij Betsson, dat dus nog niet op de hoogte is van de kijkoperatie van Suarez. Hier staan normaliter 4 tot 6 weken voor, dus de kans dat de Uruguayaanse vedette het WK (voor een groot gedeelte) moet missen is erg groot.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=215039
"Todo bien , todo bien."
Hij moet toch starten in de eerste wedstrijd om de bets doorgang te laten vinden?
@NHLpickswin voor de beste gratis NHL tips