Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK 2014 in Brazilië

Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 16-10-2013 14:24 Voetbal
in 16-10-2013 14:24 Voetbal
545 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ik denk dat Spanje liever geen groepswinnaar wordt; de laatste wedstrijden in de groepsfase kunnen nog raar aflopen want de groepswinnaar moet dan gelijk tegen Brazilie.. hetzelfde geldt natuurlijk voor Brazilie; die willen liever niet gelijk tegen Spanje..
0 Vind ik leuk's
De groepswinnaar speelt tegen de nummer 2 uit Poule A. Dat zal hoogstwaarschijnlijk Brazilië niet worden. Het zou voor zowel Spanje en Brazilië dus goed zijn om 1e te worden.
0 Vind ik leuk's
Ligue 1 topscorer op het WK: Cavani, 2/10 @4.00 (BetVictor)

Nu Falcao dus definitief is afgevallen is Cavani in mijn ogen de enige echte goaltjesdief die vanuit de Franse Ligue 1 richting het WK mag. De Argentijn Lavezzi zou eventueel nog roet in het eten kunnen gooien, maar is veel minder doelgericht dan de Uruguayaan. Deze odd zou in mijn ogen niet boven de 3.00 uit mogen komen.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
België - Algerije: 1 (-1) @ 2.28 @ Unibet [8/10]

België in mijn ogen 1 van de meest gevaarlijke outsiders van dit toernooi. Algerije, met alle respect is gewoon niet wat. De Belgen willen zich gelijk laten zien en met de kwaliteit die er is verwacht ik zeker deze wedstrijd wat doelpunten van de Belgen. Daarom is deze quotering in mijn ogen wat hoog, maar zeker een mooie om te spelen!

België - Algerije: 1 (-2) @ 4.20 @ Unibet [3/10]

Niet onmogelijk, dus een kleine bet.

Australië - Nederland: 2 (-1) @ 2.50 @ Unibet [8/10]
Waarschijnlijk gaat de 1e wedstrijd verloren of met een gelukje gelijkspel, maar dan willen we ons natuurlijk revancheren tegen het veel mindere Australië. In deze wedstrijd moet het doelsaldo omhoog gekrikt worden, dus ik verwacht hierbij dat de handicap een goede keuze is!

Argentinië - Iran: 1 (HT) @ 1.60 @ Unibet [10/10]
Argentinië gaat ze van de mat spelen en zullen dus met rust wel voor staan.

Honduras - Ecuador: 2 (-1) @ 3.05 @ Unibet [5/10]

Honduras is natuurlijk geen hoogvlieger, met enkele spelers die nog een beetje kunnen ballen, is het gewoon geen team. Ik denk dat Ecuador als collectief veel sterker is en hier ook een handicap voor een goede quotering!
0 Vind ik leuk's
Analyzedtipper
Ik kan niet wachten tot het WK gaat beginnen. Waarschijnlijk zal ik wel weer iedere wedstrijd gaan kijken ;-)
0 Vind ik leuk's
Toto Sigarenboer
Idd wedden, bij mij begint het ook al aardig te kriebelen. Het mag beginnen van mij ! :d
wedden:
Ik kan niet wachten tot het WK gaat beginnen. Waarschijnlijk zal ik wel weer iedere wedstrijd gaan kijken ;-)
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Ik ben van plan om colombia te laten winnen van griekenland.goed idee?
0 Vind ik leuk's
Falcao zit officieel niet bij de selectie van Colombia las ik. Ik vind tot nu toe de voorbereiding van Colombia niet heel spectaculair en Griekenland toch een stug team.
rubenvb:
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
tinusz:
Falcao zit officieel niet bij de selectie van Colombia las ik. Ik vind tot nu toe de voorbereiding van Colombia niet heel spectaculair en Griekenland toch een stug team.
rubenvb:

Dat is het probleem van vele landen.. Tot nog toe maakt enkel Kameroen op mij een positieve indruk. Duitsland, Frankrijk, Nederland, Colombia, Chili etc. maken allemaal nog geen hele positieve indruk..
0 Vind ik leuk's
saviola9:
tinusz:
rubenvb:

Dat is het probleem van vele landen.. Tot nog toe maakt enkel Kameroen op mij een positieve indruk. Duitsland, Frankrijk, Nederland, Colombia, Chili etc. maken allemaal nog geen hele positieve indruk..

Wat ik van de laatste 25' zag van Frankrijk tegen Paraguay (1-1)zondag, stemde mij toch positief.Het was natuurlijk een thuismatch maar zonder Benzema en Ribery.Technisch sterk en ze hadden voortdurend de bal .Bookmakers zien ze dan ook als favoriet @1.65 in hun groep met Zwitserland (die naar het schijnt ook een sterke lichting hebben) ,Ecuador en Honduras.
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.