Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK 2014 in Brazilië

Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 16-10-2013 14:24 Voetbal
in 16-10-2013 14:24 Voetbal
545 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
boempatat:
saviola9:
tinusz:
Falcao zit officieel niet bij de selectie van Colombia las ik. Ik vind tot nu toe de voorbereiding van Colombia niet heel spectaculair en Griekenland toch een stug team.
rubenvb:
Ik ben van plan om colombia te laten winnen van griekenland.goed idee?

Dat is het probleem van vele landen.. Tot nog toe maakt enkel Kameroen op mij een positieve indruk. Duitsland, Frankrijk, Nederland, Colombia, Chili etc. maken allemaal nog geen hele positieve indruk..

Wat ik van de laatste 25' zag van Frankrijk tegen Paraguay (1-1)zondag, stemde mij toch positief.Het was natuurlijk een thuismatch maar zonder Benzema en Ribery.Technisch sterk en ze hadden voortdurend de bal .Bookmakers zien ze dan ook als favoriet @1.65 in hun groep met Zwitserland (die naar het schijnt ook een sterke lichting hebben) ,Ecuador en Honduras.

Ja helaas is Ribery niet volledig fit. Maar ik schaar ze wel als de favoriet in die groep ja.

Ik zit nu te denken aan onder andere het volgende rijtje :

Zwitserland - Ecuador 1 @2.40
Frankrijk - Honduras Frankrijk -1 @2.10
Portugal en Duitsland to qualify from group G @1.65
Argentinië en Bosnie to qualify from group F @1.95

Ik denk echt dat Zwitserland en Bosnië gaan verrassen. Frankrijk zal denk met nulletje of 3 van Honduras winnen en Portugal en Duitsland zullen, denk ik, weinig last van Ghana en VS hebben.

Wat zijn hierop jullie bevindingen?
0 Vind ik leuk's
saviola9:
boempatat:
saviola9:
tinusz:
Falcao zit officieel niet bij de selectie van Colombia las ik. Ik vind tot nu toe de voorbereiding van Colombia niet heel spectaculair en Griekenland toch een stug team.
rubenvb:

Dat is het probleem van vele landen.. Tot nog toe maakt enkel Kameroen op mij een positieve indruk. Duitsland, Frankrijk, Nederland, Colombia, Chili etc. maken allemaal nog geen hele positieve indruk..

Wat ik van de laatste 25' zag van Frankrijk tegen Paraguay (1-1)zondag, stemde mij toch positief.Het was natuurlijk een thuismatch maar zonder Benzema en Ribery.Technisch sterk en ze hadden voortdurend de bal .Bookmakers zien ze dan ook als favoriet @1.65 in hun groep met Zwitserland (die naar het schijnt ook een sterke lichting hebben) ,Ecuador en Honduras.

Ja helaas is Ribery niet volledig fit. Maar ik schaar ze wel als de favoriet in die groep ja.

Ik denk echt dat Zwitserland en Bosnië gaan verrassen. Frankrijk zal denk met nulletje of 3 van Honduras winnen en Portugal en Duitsland zullen, denk ik, weinig last van Ghana en VS hebben.

Zwitserland heeft een heel degelijk team ze missen in mijn ogen alleen een echte goede spits en een echte vedette, Shaqiri misschien maar zit toch altijd op de bank bij Bayern en is afgelopen seizoen ook een tijd geblesseerd geweest. Als Zwitserland favoriet is hebben ze toch ook meer moeite met de druk in mijn ogen. Vorig WK wonnen ze ook van Spanje maar konden ze niet winnen van Honduras. Toch denk ik dat Zwitserland met dit team echt wel door moet komen in deze poule.
0 Vind ik leuk's
Lage odds zijn net als mooie vrouwen, daardoor moet je je niet laten verleiden.
Dit speel ik tot nu toe:

Brazil - Specials Team Top Goalscorer: Fred
3.80

World Cup - 2014 Winner: Brazil
3.90

Brazil - Specials Group Stage Points: 9
1.85

Argentina - Specials Team Top Goalscorer: Gonzalo Higuain
4.00

Germany - Specials Group Stage Points: 7
3.15

Germany - Specials Team Top Goalscorer: Andre Schurrle
9.00

Colombia - Specials Team Top Goalscorer: Teofilo Gutierrez
6.00

Colombia - Specials Round of Elimination: Quarter Final
3.75

Colombia - Specials Group Points - OU 6.5: Over 6.5
2.65

England - Specials Team Top Goalscorer: Daniel Sturridge
3.80

Group B - Specials Group B Winner: Spain
1.75

Group G - Specials Group G Winner: Germany
1.55

Top European Team Winner: Spain
3.80

World Cup Final Referee Winner: Bjorn Kuipers
8.50
0 Vind ik leuk's
tinusz:
saviola9:
boempatat:
saviola9:
tinusz:
rubenvb:

Zwitserland heeft een heel degelijk team ze missen in mijn ogen alleen een echte goede spits en een echte vedette, Shaqiri misschien maar zit toch altijd op de bank bij Bayern en is afgelopen seizoen ook een tijd geblesseerd geweest. Als Zwitserland favoriet is hebben ze toch ook meer moeite met de druk in mijn ogen. Vorig WK wonnen ze ook van spanje maar konden ze niet winnen van Honduras. Toch denk ik dat Zwitserland met dit team echt wel door moet komen in deze poule.

Mexico NIET doorgaan, Zwitserland wel doorgaan en Italië doorgaan levert x 4.60 op ongeveer!
Mexico tegen Brazilië, kroatie en kameroen, dat halen ze zeker niet!
zwitserland geef ik zelfs kansen om groepswinnaar te worden!
Italie een WK ploeg, Enkel jammer dat montolivo geblesseerd is. Zou dit grote gevolgen kunnen hebben?
0 Vind ik leuk's
Ribery sukkelt met een hernia,maar ze hopen hem klaar te stomen voor de 1e match.

@Michael :Er was gisteren op blogabet een discussie aan de gang wie WK topscoorder zal worden en bij de vraag wie dat eigenlijk bij Brazilie de meeste kans maakt, zei de Braziliaanse blogger (http://brasil.blogabet.com/ )Neymar ;-)

Mexicaanse blogger schrijft:
50-50% om door te gaan. Ze hopen te kunnen winnen van Kameroen en iets te halen vs Kroatië .Maar iedereen denkt dat wij geen kans maken tegen Spanje of Nederland(Chili) .
Over het team, het heeft spelers die de gouden medaille in Londen 2012 won, anderen dat het WK won met het U17 team in Perú 2005, daardoor hebben ze een goede mentaliteit. Ik denk dat ze minder kwaliteit hebben dan andere WK edities. Ik denk dat we in 94, 98 en 2006 hadden we betere spelers. De grootste zorg voor mij is dat de verdediging te trage spelers heeft en er zijn wat twijfels in de verdedigende middenveldpositie. Ik denk dat we een sterke GK hebben, goede linksback, goede Offensieve middenvelders . Het doel is om tenminste 4 punten te halen in de 1e ronde.

Ik ben naar Mexico gekomen
Het land van liefde en van zon
t'was in de schaduw van de bomen
dat net als in dromen
een sprookje begon.
ik was daar op een groot fiësta
ik zag daar en cabbalero staan
we dansten samen toen een rumba
En daar bij die rumba
is alles ontstaan

Gitaarmuziek klonk door de Mexicaanse nacht
Gitaarmuziek heeft liefde voor ons meegebracht

Ik zal er altijd blijven wonen
Geef andere landen graag kado
Ja het blijft me steeds bekoren
want ik heb mijn hart verloren
in het mooie Mexico

Mexico, Mexi-iiico (h)

Zangeres Zonder Naam ;-)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Een vraagje voor de ned: Speelt ned in een warm gebied? Belgie blijft daar van gespaard de 1e ronde .
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ik heb voor de aankomende dagen weer een rijtje gemaakt voor wat oefeninterlands.
Misschien is dit rijtje niet welkom in dit topic, (ik denk post hem hier omdat hij toch WK-gerelateerd is)
dan mag hij van mij verwijderd worden door een mod.

Wellicht zijn er leden die het leuk vinden hem mee te spelen, ik heb de afgelopen oefeninterlands ook een paar leuke rijtjes goed gehad namelijk.

http://i61.tinypic.com/zxtj5w.jpg">
0 Vind ik leuk's
lisandro0805:
Ik heb voor de aankomende dagen weer een rijtje gemaakt voor wat oefeninterlands.
Misschien is dit rijtje niet welkom in dit topic, (ik denk post hem hier omdat hij toch WK-gerelateerd is)
dan mag hij van mij verwijderd worden door een mod.

Wellicht zijn er leden die het leuk vinden hem mee te spelen, ik heb de afgelopen oefeninterlands ook een paar leuke rijtjes goed gehad namelijk.

http://i61.tinypic.com/zxtj5w.jpg">

Ik zou er niet van uit gaan dat er 10 maal gewonnen wordt door de favoriet.. Zeker niet met oefenwedstrijden..
0 Vind ik leuk's
X X X
Luis Suarez krijgt op het WK geel voor duiken

Ja -> 4,50
0 Vind ik leuk's
'' Wed alleen met geld wat je kan missen! ''

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.