Wedden op het WK 2014 in Brazilië
Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
in 16-10-2013 14:24 Voetbal
Aanmaakdatum (oplopend)
10
wedden:
Vlak voor het begin van het WK zullen de definitieve selecties bekendgemaakt worden. Nu is het nog tijd voor de voorbereiding en is alles nog niet definitief.
matthi2553:
Iemand een idee wanneer de selecties ongeveer bekend gemaakt worden?
Iemand een idee wanneer de selecties ongeveer bekend gemaakt worden?
Vlak voor het begin van het WK zullen de definitieve selecties bekendgemaakt worden. Nu is het nog tijd voor de voorbereiding en is alles nog niet definitief.
Op 13 mei moet de bondscoach een lijst inleveren van 30 spelers, van wie er voor vertrek naar Brazilië op 5 juni nog 7 afvallen.
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Fernando Torres to be included in sqaud for the tournament // @6.50
Bij topscorder zijn de odds ook allemaal erg hoog. Neymar @13 wel een goede
bij welke bookmakers vinden jullie deze odds? ik ga morgen eens kijken op stanleybet, die geven meestal nogal goede odds ;-)
it's all about the money ;)
Ik heb daarstraks gekeken op Napoleon Games ;-)
mick1880:
Ik denk wel dat ik een van de dagen alvast wat betjes plaats.. Odds staan nog lekker hoog. Spanje op winst tegen Nederland @ 2.00. Die zal nog wel flink zakken.
Ik denk wel dat ik een van de dagen alvast wat betjes plaats.. Odds staan nog lekker hoog. Spanje op winst tegen Nederland @ 2.00. Die zal nog wel flink zakken.
dat dacht ik dus ook maar inmiddels al 2.10 voor spanje :s :s :s
ik vind 1.30 al te hoog eerlijk gezegd.
ik heb mijn 10E freebet ingezet op spanje 2.10 @ Bwin
sport is iets heel moois
thierryz1.blogabet.com
Duitsland wint dus het WK, door in de finale met 2-0 af te rekenen met Brazilië. Wat levert me dat op? (h)
http://metro.co.uk/2014/04/01/the-simpsons-predict-germany-will-win-world-cup-in-brazil-and-homer-will-referee-the-final-4684891/
http://metro.co.uk/2014/04/01/the-simpsons-predict-germany-will-win-world-cup-in-brazil-and-homer-will-referee-the-final-4684891/
"Todo bien , todo bien."
Daley Blind to start in XI for the first match (Unibet) @ 1.55
Willems, de enige linksback van NL is geblesseerd en ligt er maanden uit. Blind lijkt zijn logische vervanger op de linksbackpositie.
Willems, de enige linksback van NL is geblesseerd en ligt er maanden uit. Blind lijkt zijn logische vervanger op de linksbackpositie.