Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op het WK 2014 in Brazilië

Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagjeroenunibet81 in 16-10-2013 14:24 Voetbal
in 16-10-2013 14:24 Voetbal
545 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Combi @22,05
Brazilie groepswinnaar @1,25
Spanje groepswinnaar @1,78
Colombia groepswinnaar @1,72
Uruguay naar 2e ronde @1,50
Frankrijk groepswinnaar @1,75
Argentinie groepswinnaar @1,20
Duitsland groepswinnaar @1,55
Belgie naar 2e ronde @1,18
0 Vind ik leuk's
Daryl Janmaat to be included in the squad for the tournament: Yes @1.60, 10/10 (Betsson)
Daley Blind to be included in the squad for the tournament: Yes @1.35, 10/10 (Betsson)

Te vinden onder Wereldkampioenschap -> World Cup Tournament Bets -> Player
Als deze 2 spelers fit blijven dan gaan zij natuurlijk sowieso met Ome Louis mee naar Brazilië. Met name de odd voor Janmaat vind ik veel te hoog staan, al is die voor Blind gezien het ontbreken van zowel Willems als Strootman ondanks de lage odd in mijn ogen eveneens prima value.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Nice find (y)
Bij unibet zag ik wel de bet Janmaat in de basis voor de eerste wedstrijd, maar die odd was met @1,85 te laag.
Dit is een stuk beter.
0 Vind ik leuk's
Wordt tijdens het WK een speler op doping betrapt? Ja, 0.5/10 @95 (Betsson)
Wordt een speler beboet of geschorst omdat hij tijdens de viering een bericht op zijn ondershirt laat zien? Ja, 0.5/10 @45 (Betsson)

Te vinden onder: Voetbal -> Wereldkampioenschap -> World Cup 2014 Funnies
Het WK is voor met name spelers uit kleinere voetballanden natuurlijk een uitgelezen mogelijkheid om zichzelf in de kijker te spelen, dus het gebruik van doping valt zeker niet uit te sluiten. Voor zover ik weet is er op eerdere WK's nog nooit iemand op doping betrapt, maar bijvoorbeeld afgelopen zomer testte tijdens de Confederations Cup in Brazilië een speler van Tahiti positief. De kans dat er nu weer iemand wordt betrapt is klein, maar in mijn ogen zeker niet kleiner dan de door Betsson gesuggereerde 1.05%.
De tweede pick staat in mijn ogen eveneens te hoog. Met name de Zuid-Amerikanen hebben er een handje van om na een doelpunt of een overwinning God een berichtje te sturen. De kans dat dit een boete of een schorsing op zal leveren is opnieuw klein, maar zeker niet onmogelijk.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Leuke bets voor zo'n toernooi en zeker niet onwaarschijnlijk inderdaad. Heb daarnaast ook nog deze gespeeld:
[B]Beste keeper van het toernooi: Thibaut Courtois 2/10 @6,00[/B]
Courtois is jong en zeer talentvol, maar behoort nu al tot de wereldtop. Ik heb ook goede hoop dat België ver zal komen in het toernooi en dat is alleen maar positief voor deze bet. Ik denk dat Courtois een uitstekend toernooi gaat keepen en ik vind de kans dus aanwezig dat hij wordt uitgeroepen tot beste keeper van het toernooi.
0 Vind ik leuk's
Courtois is inderdaad al één van de beste keepers, zo niet de beste keeper ter wereld, Arie. Maar ik vrees dat België toch niet al te ver gaat komen in het tornooi. Na de groepsfase wacht namelijk al waarschijnlijk Portugal of Duitsland, en hier zie ik ze niet tegen winnen. Al hoop ik van wel natuurlijk ;-)
0 Vind ik leuk's
Duitsland zal inderdaad een lastig verhaal worden, maar tegen Portugal hebben ze zeker wel een kans. Vind België op het moment beter dan Portugal dus laten we hopen dat die twee ploegen na de groepsfase tegen elkaar strijden. Toch wil ik er wel een gokje op wagen tegen een quotering van 6. Je weet het nooit he ;-)
0 Vind ik leuk's
Ik heb Uruguay gepakt als eindwinnaar. Geen verkeerd team en Suarez zal extra gebrand zijn nu hij met Liverpool de EPL niet gaat pakken.
0 Vind ik leuk's
Duitsland zal inderdaad wel wat moeilijker worden dan Portugal. Maar ik zie niet in waarom we niet zouden kunnen winnen tegen Portugal. Buiten Cristiano Ronaldo vind ik dat maar een heel matig team. Hebben wel de nodige 'namen' maar ik vind de meesten toch niet meer op hun beste vormpeil.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.