Wedden op het WK 2014 in Brazilië
Who will start in goal for Englands first World Cup match? Joe Hart @1.25 (BetVictor)
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
Hart kreeg wat kritiek te verduren, maar is simpelweg de beste keeper die de Engelsen hebben. Hij hield de Engelsen in de cruciale wedstrijd tegen Polen meerdere malen op de been. Forster is de enige serieuze concurrent, maar keepen voor Celtic is toch wat anders dan onder de lat staan bij Manchester City. Hart kreeg de gehele WK-kwalificatie de voorkeur boven Forster, dus ik verwacht niet dat Hodgson nu nog gaat wisselen. Enkel een blessure kan in mijn ogen roet in het eten gooien.
in 16-10-2013 14:24 Voetbal
Aanmaakdatum (oplopend)
10
En juist dat laatste is een reden voor mij hem niet te spelen. Als hij fit is keept hij daar twijfel ik idd ook niet aan. Eigenlijk is de bet meer raakt Joe Hart de komende 9 maanden geblesseerd zodat hij niet mee kan spelen? Voor een odd van 1.25 pak ik hem niet..
Een beetje veel risico een odd van 1,25 voor een duel over 9 maanden :)
Hij hoeft zn hand maar te breken of iets te scheuren en bet is al verloren
Hij hoeft zn hand maar te breken of iets te scheuren en bet is al verloren
bakkertje999:
En juist dat laatste is een reden voor mij hem niet te spelen. Als hij fit is keept hij daar twijfel ik idd ook niet aan. Eigenlijk is de bet meer raakt Joe Hart de komende 9 maanden geblesseerd zodat hij niet mee kan spelen? Voor een odd van 1.25 pak ik hem niet..
Ik acht de kans dat hij geblesseerd raakt kleiner dan 20 procent, dus dan is dit value. Odd zou in mijn ogen even hoog moeten staan als een basisplaats in de openingswedstrijd voor Rooney en Gerrard (@1.12, Skybet).
"Todo bien , todo bien."
Adam Lallana to make England World Cup Squad: 3/10 @3.50 (William Hill)
Lallana zou aanvankelijk op 14 juni gaan trouwen, maar is vanwege het naderende WK deze week al in het huwelijksbootje gestapt. De Engelse roddelkrant The Sun beweert zelfs dat de flankspeler van Southampton al van bondscoach Hodgson te horen heeft gekregen sowieso mee te mogen naar het WK.
Dat gaat me wat ver, maar ik acht de kans dat de winger van Southampton aankomende zomer deel uit zal maken van de Engelse WK-selectie heel redelijk. Buiten Walcott en eventueel Milner heeft Hodgson immers niet zoveel buitenspelers van niveau tot zijn beschikking. Daarnaast is zijn veelzijdigheid een groot pluspunt. Lallana kan zowel op de linker- als de rechtervleugel als op de '10'-positie uit de voeten.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=203821
http://www.whoscored.com/Players/21683/
Lallana zou aanvankelijk op 14 juni gaan trouwen, maar is vanwege het naderende WK deze week al in het huwelijksbootje gestapt. De Engelse roddelkrant The Sun beweert zelfs dat de flankspeler van Southampton al van bondscoach Hodgson te horen heeft gekregen sowieso mee te mogen naar het WK.
Dat gaat me wat ver, maar ik acht de kans dat de winger van Southampton aankomende zomer deel uit zal maken van de Engelse WK-selectie heel redelijk. Buiten Walcott en eventueel Milner heeft Hodgson immers niet zoveel buitenspelers van niveau tot zijn beschikking. Daarnaast is zijn veelzijdigheid een groot pluspunt. Lallana kan zowel op de linker- als de rechtervleugel als op de '10'-positie uit de voeten.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=203821
http://www.whoscored.com/Players/21683/
"Todo bien , todo bien."
Ik speel m mee! Nu ng 6 maandjes wachten op succes
jeroenunibet81:
Ik denk dat je hier gerust meer op kan zetten, Jeroen. Hij is echt aan een geweldig seizoen bezig en het enige wat hem van het WK kan houden is volgens mij een blessure. Zelf kan ik hem als Belg jammer genoeg niet spelen.
jeroenunibet81:
Deze quote was al gedaald naar 2,37, maar zojuist is bekend geworden dat Theo Walcott voor zes maand is uitgeschakeld en ook het WK mist. De kans voor een uitnodiging voor Lallana is hierdoor toegenomen lijkt me. Heb er 7/10 op staan!
Iemand een idee wanneer de selecties ongeveer bekend gemaakt worden?
matthi2553:
De definitieve selecties zullen vlak voor het begin van het WK 2014 bekendgemaakt worden. Nu is het nog tijd voor de voorbereiding.
Toto Sigarenboer