Nederlandse Eredivisie 2011-2012
De Nederlandse Eredivisie gaat van start op vrijdag 5 augustus met een echte derby in Rotterdam: Execlsior - Feyenoord. Op zondag 7 augustus staat er wederom een kraker op het programma als AZ in eigen huis PSV gaat ontmoeten.
Gisteren heeft Unibet haar odds voor de eerste speelronde online gezet waardoor je direct kunt wedden op de eerste speelronde in de Eredivisie 2011-2012. Leuk!
Opvallende odds zijn nu:
Heerenveen - NEC: X tegen 3,50
ADO - Vitesse: 1 tegen 2,00
NAC - Twente: 2 tegen 1,80
Combi materiaal is:
De Graafschap - Ajax: 2 tegen 1,45
VVV Venlo - FC Utrecht: DNB 2 tegen 1,72
Wat denken jullie hiervan? Welke odds gaan nog dalen en welke gaan stijgen?
Gisteren heeft Unibet haar odds voor de eerste speelronde online gezet waardoor je direct kunt wedden op de eerste speelronde in de Eredivisie 2011-2012. Leuk!
Opvallende odds zijn nu:
Heerenveen - NEC: X tegen 3,50
ADO - Vitesse: 1 tegen 2,00
NAC - Twente: 2 tegen 1,80
Combi materiaal is:
De Graafschap - Ajax: 2 tegen 1,45
VVV Venlo - FC Utrecht: DNB 2 tegen 1,72
Wat denken jullie hiervan? Welke odds gaan nog dalen en welke gaan stijgen?
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Ajax tb Roda @1.60 bij Bwin/Betoto/Titanbet ook een mooie (y)
onzemichael:
PSV vaak veel moeite met Feyenoord. Vorig seizoen werd het 10-0 maar daarvoor werd het 0-0. Voor lager dan 1,50 zou ik deze wedstrijd niet nemen, al is PSV erg sterk in eigen huis.
PSV vaak veel moeite met Feyenoord. Vorig seizoen werd het 10-0 maar daarvoor werd het 0-0. Voor lager dan 1,50 zou ik deze wedstrijd niet nemen, al is PSV erg sterk in eigen huis.
Ook moet je niet vergeten dat Feyenoord zonder Guidetti een auto zonder motor is. Hij is de aanjager van het gehele elftal en is er in Eindhoven aanstaande weekend niet bij. Ik zie PSV zonder problemen winnen van Feyenoord, helemaal aangezien ze iets recht moeten zetten na de zeperd tegen Groningen.
Hakuna Matatttta.
vw-crew:
Ook moet je niet vergeten dat Feyenoord zonder Guidetti een auto zonder motor is. Hij is de aanjager van het gehele elftal en is er in Eindhoven aanstaande weekend niet bij. Ik zie PSV zonder problemen winnen van Feyenoord, helemaal aangezien ze iets recht moeten zetten na de zeperd tegen Groningen.
Nou je moet je niet vergissen in Feyenoord hoor;) een kat in het nauw maakt rare sprongen(al zit PSV ook niet helemaal lekker)onzemichael:
Uit tegen Ajax hebben ze het heel goed gedaan zonder Guidetti.
Mocht Clasie er niet bij zijn dan geef ik je helemaal gelijk, maar ik zie het nog wel spannend worden om eerlijk te zijn.
Edit: PSV heeft donderdag ook nog een europa league wedstrijd, waar de tegenstander vol gas gaat!
Winnen is voor Winnaars
Die EL pot is volgens mij een formaliteit. PSV zal zonder te veel krachten te verspelen een overwinning pakken tegen die Turken. Dat leek toch echt nergens op wat Trabzon liet zien.
-
Ja ik denk dat het kwam doordat Trabzonspor te afwachtend speelde.
Nu moeten ze, en zeg nou eerlijk PSV is ook de sterkste niet;)
Waar ik natuurlijk wel hoop dat PSV doorgaat
Nu moeten ze, en zeg nou eerlijk PSV is ook de sterkste niet;)
Waar ik natuurlijk wel hoop dat PSV doorgaat
Winnen is voor Winnaars
SC Heerenveen - Ajax:
Dost to score: 4/10 @2.80 (Unibet)
Deze odd staat naar mijn mening wat te hoog. Ik verwacht een doelpuntrijke wedstrijd. Van der Wiel zit bij Ajax weer in de wedstrijdselectie, maar het is nog maar de vraag of hij ook aan de aftrap zal staan.
Deze odd staat naar mijn mening wat te hoog. Ik verwacht een doelpuntrijke wedstrijd. Van der Wiel zit bij Ajax weer in de wedstrijdselectie, maar het is nog maar de vraag of hij ook aan de aftrap zal staan.
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
SC Heerenveen - Ajax:
Gestegen naar 2.85 ... bedankt voor de tip.SC Heerenveen - Ajax:
Unibet verwacht zelf ook een doelpuntrijke wedstrijd trouwens, de overs staan historisch laag (>2,5 @ 1.40) . Dat ze Dost to score zo hoog hebben staan lijkt me dus inderdaad een fout te noemen.
Never bet the Devil your head ...
comeyer:
Dost zou kunnen scoren maar 2,8 is normaal
Dost zou kunnen scoren maar 2,8 is normaal
Iedereen kan scoren. Het gaat er om of een pick value heeft of niet. 2.80 vind ik vrij fors, aangezien ik de kans dat Dost scoort hoger inschat dan 36% (1/2.80*100). Een odd tussen de 2.30 a 2.40 zou in mijn ogen reëler zijn geweest. Dat de odd op een doelpunt van zijn voet/hoofd verder is gestegen verbaast me dan ook.
Siem de Jong @3.50 staat ook vrij hoog, maar ik denk niet dat hij de 90 minuten vol zal maken. Sigthorsson is weer fit en begint waarschijnlijk op de bank; ik verwacht dat hij in de tweede helft De Jong komt vervangen. Die laat ik dus lopen.
"Todo bien , todo bien."
Ik ben alvast de nieuwe speelronde van de Eredivisie aan het bekijken en de wedstrijd die mij het meeste op valt is PSV - AZ. De quotering voor een overwinning van AZ staat op 4,50. Ik vind dit toch aan de hoge kant.
Wat denken jullie?
Wat denken jullie?