Nederlandse Eredivisie 2011-2012
De Nederlandse Eredivisie gaat van start op vrijdag 5 augustus met een echte derby in Rotterdam: Execlsior - Feyenoord. Op zondag 7 augustus staat er wederom een kraker op het programma als AZ in eigen huis PSV gaat ontmoeten.
Gisteren heeft Unibet haar odds voor de eerste speelronde online gezet waardoor je direct kunt wedden op de eerste speelronde in de Eredivisie 2011-2012. Leuk!
Opvallende odds zijn nu:
Heerenveen - NEC: X tegen 3,50
ADO - Vitesse: 1 tegen 2,00
NAC - Twente: 2 tegen 1,80
Combi materiaal is:
De Graafschap - Ajax: 2 tegen 1,45
VVV Venlo - FC Utrecht: DNB 2 tegen 1,72
Wat denken jullie hiervan? Welke odds gaan nog dalen en welke gaan stijgen?
Gisteren heeft Unibet haar odds voor de eerste speelronde online gezet waardoor je direct kunt wedden op de eerste speelronde in de Eredivisie 2011-2012. Leuk!
Opvallende odds zijn nu:
Heerenveen - NEC: X tegen 3,50
ADO - Vitesse: 1 tegen 2,00
NAC - Twente: 2 tegen 1,80
Combi materiaal is:
De Graafschap - Ajax: 2 tegen 1,45
VVV Venlo - FC Utrecht: DNB 2 tegen 1,72
Wat denken jullie hiervan? Welke odds gaan nog dalen en welke gaan stijgen?
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Excelsior - Heerenveen:
2 @ 1,45 (Unibet)
Over 2,5 goals @ 1,50 (Unibet)
AZ - De Graafschap:
Thuisploeg scoort in beide helften: JA @ 1,57
Over 3,5 goals @ 1,80 (Unibet)
Twente - NEC:
(handicap 0-1) 1@ 1,42 (Unibet)
Over 2,5 goals @ 1,40 (Unibet)
PSV - NAC
(handicap 0-1) 1 @ .. (Unibet)
Beide teams scoren: JA @ 1,85 (Unibet)
Thuisploeg wint zonder een doelpunt te incasseren: Nee @ 1,90
Totaal aantal gescoorde doelpunten Eerste helft over 1.5 @ 1,80
Toivonen to score @ 1,92
VVV - Roda JC
2 @ 1,77 (Unibet)
Over 2,5 goals @ 1,45 (Unibet)
Totaal aantal gescoorde doelpunten - Eerste helft over 1.5 @ 2,25
RKC - Ajax
2 @ 1,37 (Unibet)
Beide teams scoren @ 1,70 (Unibet)
Utrecht - Feyenoord:
2 @ 2,15 (Unibet)
DNB 2 @ 1,54 (Unibet)
Over 3,5 goals @ 2,10 (Unibet)
Vitesse - Groningen:
1 @ 2,00 (Unibet)
(Handicap 0-1) 1 @ 3,50 (Unibet)
Over 2,5 goals @ 1,60 (Unibet)
Over 3,5 goals @ 2,45 (Unibet)
2 @ 1,45 (Unibet)
Over 2,5 goals @ 1,50 (Unibet)
AZ - De Graafschap:
Thuisploeg scoort in beide helften: JA @ 1,57
Twente - NEC:
(handicap 0-1) 1@ 1,42 (Unibet)
Over 2,5 goals @ 1,40 (Unibet)
PSV - NAC
(handicap 0-1) 1 @ .. (Unibet)
Beide teams scoren: JA @ 1,85 (Unibet)
Thuisploeg wint zonder een doelpunt te incasseren: Nee @ 1,90
Totaal aantal gescoorde doelpunten Eerste helft over 1.5 @ 1,80
Toivonen to score @ 1,92
VVV - Roda JC
2 @ 1,77 (Unibet)
Totaal aantal gescoorde doelpunten - Eerste helft over 1.5 @ 2,25
RKC - Ajax
2 @ 1,37 (Unibet)
Beide teams scoren @ 1,70 (Unibet)
Utrecht - Feyenoord:
2 @ 2,15 (Unibet)
DNB 2 @ 1,54 (Unibet)
Over 3,5 goals @ 2,10 (Unibet)
Vitesse - Groningen:
1 @ 2,00 (Unibet)
(Handicap 0-1) 1 @ 3,50 (Unibet)
Over 2,5 goals @ 1,60 (Unibet)
Over 3,5 goals @ 2,45 (Unibet)
Hoi Michael!
NAC is buiten Breda geen schim van zichzelf. Ik verwacht dan ook een ruime zege voor PSV.
Wedtechnisch gezien vind ik het wel een nadeel dat bij PSV iedereen kan scoren. De tijden dat Ronaldo, Van Nistelrooy of Kezman de totale doelpuntenproductie op zich namen zijn voorbij.
Toivonen vind ik sowieso maar een vreemde vogel. Hij draagt de aanvoerdersband, maar sjokt ongeïnspireerd over het veld. Ik overweeg op het moment een klein betje op Labyad: de odd van 2.60 is wat aan de hoge kant. Of misschien een unit op een doelpunt van Schilder @10.00. Heeft er in 15 wedstrijden toch al 4 gemaakt en is gedeeld topscorer bij de geel-zwarten. De verdediging van PSV vind ik erg zwak.
Ik denk er nog even over na. In ieder geval bedankt voor de tip! ;-)
NAC is buiten Breda geen schim van zichzelf. Ik verwacht dan ook een ruime zege voor PSV.
Wedtechnisch gezien vind ik het wel een nadeel dat bij PSV iedereen kan scoren. De tijden dat Ronaldo, Van Nistelrooy of Kezman de totale doelpuntenproductie op zich namen zijn voorbij.
Toivonen vind ik sowieso maar een vreemde vogel. Hij draagt de aanvoerdersband, maar sjokt ongeïnspireerd over het veld. Ik overweeg op het moment een klein betje op Labyad: de odd van 2.60 is wat aan de hoge kant. Of misschien een unit op een doelpunt van Schilder @10.00. Heeft er in 15 wedstrijden toch al 4 gemaakt en is gedeeld topscorer bij de geel-zwarten. De verdediging van PSV vind ik erg zwak.
Ik denk er nog even over na. In ieder geval bedankt voor de tip! ;-)
"Todo bien , todo bien."
Ik ga vanavond naar PSV en de vorige wedstrijden dat ik ging werd het 10-0 (Feyenoord), 6-1 (excelsior), 7-1 (roda) en 6-1 (groningen). Dus misschien is over 5.5 goals wel een leuke bet voor vanavond.. Kan niks garanderen ;-)
gustavftw:
Ik ga vanavond naar PSV en de vorige wedstrijden dat ik ging werd het 10-0 (feyenoord), 6-1 (excelsior), 7-1 (roda) en 6-1 (groningen). Dus misschien is over 5.5 goals wel een leuke bet voor vanavond.. Kan niks garanderen ;-)
Ik ga vanavond naar PSV en de vorige wedstrijden dat ik ging werd het 10-0 (feyenoord), 6-1 (excelsior), 7-1 (roda) en 6-1 (groningen). Dus misschien is over 5.5 goals wel een leuke bet voor vanavond.. Kan niks garanderen ;-)
blijf de volgende keer maar thuis want t was niks waard gisteren ;)
haha nee grapje, ze mogen van geluk spreken dat het niet gelijk is geworden :o
Pff het was dramatisch inderdaad, gelukkig niet teveel op ingezet. Volgende keer hou ik mijn mond en dan wordt het gewoon weer 6-1 ;)
Hierbij de voorbeschouwing (geschreven door: onzemichael) op de tweede helft van de Eredivisie 2011-2012. Wie gaat er kampioen worden, wie gaan er degraderen wie gaat er topscorer worden?
Lees het via:
- https://www.voetbalwedden.net/nieuws/voorbeschouwing-2e-seizoenshelft-nederlandse-eredivisie-2011-2012-4282/
Lees het via:
- https://www.voetbalwedden.net/nieuws/voorbeschouwing-2e-seizoenshelft-nederlandse-eredivisie-2011-2012-4282/
Hakuna Matatttta.
De manager voor PSV Eindhoven op 1 September 2012: Louis van Gaal, 3/10 @6.50 (Unibet)
Brands ziet gezien de laatste berichtgeving een nieuwe samenwerking met Van Gaal wel zitten. Van Marwijk zal lastig worden, terwijl Cocu volgens PSV-wachter Thijs Sleegers een baantje als jeugdtrainer zou ambiëren. Ernest Faber heeft wel openlijk aangegeven open te staan voor de positie als eindverantwoordelijke, maar zijn ervaring op het hoogste niveau is beperkt.
Ervaring heeft Van Gaal natuurlijk voldoende. Hij heeft er zojuist een wereldreis opzitten en wil weer aan het werk. Brands en Van Gaal hebben natuurlijk al tijdens hun gezamenlijke AZ-periode met elkaar gewerkt. Van Gaal stond op het punt om naar Ajax te gaan, maar die deal is zoals bekend afgeketst.
.
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/27008_Brands%3A%20als%20er%20prijzen%20worden%20gepakt%2C%20zijn%20fans%20ook%20met%20Van%20Gaal%20tevreden.php
Ik wilde 3 units inzetten tegen een odd van 6.50, maar daar stak Unibet een stokje voor. Het is dus bij slechts een unit gebleven!
Brands ziet gezien de laatste berichtgeving een nieuwe samenwerking met Van Gaal wel zitten. Van Marwijk zal lastig worden, terwijl Cocu volgens PSV-wachter Thijs Sleegers een baantje als jeugdtrainer zou ambiëren. Ernest Faber heeft wel openlijk aangegeven open te staan voor de positie als eindverantwoordelijke, maar zijn ervaring op het hoogste niveau is beperkt.
Ervaring heeft Van Gaal natuurlijk voldoende. Hij heeft er zojuist een wereldreis opzitten en wil weer aan het werk. Brands en Van Gaal hebben natuurlijk al tijdens hun gezamenlijke AZ-periode met elkaar gewerkt. Van Gaal stond op het punt om naar Ajax te gaan, maar die deal is zoals bekend afgeketst.
.
http://psv.netwerk.to/nieuws/artikel/27008_Brands%3A%20als%20er%20prijzen%20worden%20gepakt%2C%20zijn%20fans%20ook%20met%20Van%20Gaal%20tevreden.php
Ik wilde 3 units inzetten tegen een odd van 6.50, maar daar stak Unibet een stokje voor. Het is dus bij slechts een unit gebleven!
"Todo bien , todo bien."
Bij VI afgelopen maandag zei de PSV-watcher wel dat het zeer onwaarschijnlijk is dat Louis van Gaal wordt aangesteld, omdat hij zijn naam toch een beetje te veel met Ajax verbonden heeft, en 'dat ligt heel gevoelig' en zo. Adriaanse, Co zal het ook niet worden vanwege vermeende gezondheidsklachten. Ik, met Unibet, denk dat Dick Advocaat inderdaad favoriet is.
Never bet the Devil your head ...
nice pick Jeroen (y)
Louis van Gaal heeft zelf nog niet gereageerd of dat hij trainer wil worden bij PSV. Daarnaast las ik deze week ergens (weet niet meer waar precies) dat Van Gaal een jaarsalaris van Ajax zal ontvangen per 1 juli 2012 omdat hij nu niet bij Ajax in dienst kan treden. Vanavond in Forza PSV reactie van supporters. Helaas ook van Frits Bovers (voorzitter Fans United) die 110% anti Ajax is en oproept om tegen zijn komst te zijn.
Als van Gaal het niet wordt, dan zal of Dick Advocaat of Faber het worden. Adriaanse past niet en Hiddink wil graag naar Ajax (en zal wel komen onder het bewind van Cruyff).
Louis van Gaal heeft zelf nog niet gereageerd of dat hij trainer wil worden bij PSV. Daarnaast las ik deze week ergens (weet niet meer waar precies) dat Van Gaal een jaarsalaris van Ajax zal ontvangen per 1 juli 2012 omdat hij nu niet bij Ajax in dienst kan treden. Vanavond in Forza PSV reactie van supporters. Helaas ook van Frits Bovers (voorzitter Fans United) die 110% anti Ajax is en oproept om tegen zijn komst te zijn.
Als van Gaal het niet wordt, dan zal of Dick Advocaat of Faber het worden. Adriaanse past niet en Hiddink wil graag naar Ajax (en zal wel komen onder het bewind van Cruyff).
maar:
Bij VI afgelopen maandag zei de PSV-watcher wel dat het zeer onwaarschijnlijk is dat Louis van Gaal wordt aangesteld, omdat hij zijn naam toch een beetje te veel met Ajax verbonden heeft, en 'dat ligt heel gevoelig' en zo. Adriaanse, Co zal het ook niet worden vanwege vermeende gezondheidsklachten. Ik, met Unibet, denk dat Dick Advocaat inderdaad favoriet is.
Serieus? In mijn ogen zouden de odds van Advocaat en Van Gaal precies andersom moeten zijn.
Kratje bier dat Dickie 't niet wordt! :p
"Todo bien , todo bien."