Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nederlandse Eredivisie 2011-2012

De Nederlandse Eredivisie gaat van start op vrijdag 5 augustus met een echte derby in Rotterdam: Execlsior - Feyenoord. Op zondag 7 augustus staat er wederom een kraker op het programma als AZ in eigen huis PSV gaat ontmoeten.
Gisteren heeft Unibet haar odds voor de eerste speelronde online gezet waardoor je direct kunt wedden op de eerste speelronde in de Eredivisie 2011-2012. Leuk!
Opvallende odds zijn nu:
Heerenveen - NEC: X tegen 3,50
ADO - Vitesse: 1 tegen 2,00
NAC - Twente: 2 tegen 1,80
Combi materiaal is:
De Graafschap - Ajax: 2 tegen 1,45
VVV Venlo - FC Utrecht: DNB 2 tegen 1,72
Wat denken jullie hiervan? Welke odds gaan nog dalen en welke gaan stijgen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 21-06-2011 11:31 Voetbal
in 21-06-2011 11:31 Voetbal
127 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Twente - PSV onder 2,5 goals en 1X.
Beide teams zullen spelen om niet te verliezen. PSV al 5 jaar niet meer gewonnen bij Twente. Ik verwacht een gelijkspel, maar denk dat Twente een iets stabielere elftal heeft dan psv, zeker nu chadli terug is en Bajrami zijn vorm terug heeft. Benieuwd of dat Wisgerof mee kan doen, want hij was nog een twijfelgeval.
Bij PSV zijn Toivonen en Tamata nog twijfelgevallen. Willems deed het achterin goed en lijkt misschien de voorkeur te krijgen boven Tamata (ook gezien zijn fout tegen vitesse die niet voor lief werd genomen door trainer Fred Rutten/
0 Vind ik leuk's
Wordt een mooie wedstrijd denk ik. Ik ga er morgen heen. Ik zit zelf te denken om te wedden op: first half less than 0,5 goals @ 3,20 @ Unibet. Dus een doelpuntloze eerste helft...
0 Vind ik leuk's
Een tweetal picks voor morgen tijdens FC Twente - PSV:
De Jong to score, 3/10 @3.00 (Unibet)
Manolev to receive a card, 1/10 @4.50 (Unibet)

PSV begint gelukkig weer wat beter te draaien, maar het moge duidelijk zijn dat de verdediging de achilleshiel is. Tyton en Pieters zijn voorlopig uit de roulatie. Isaksson neemt natuurlijk plaats onder de lat, en ik verwacht de weer fitte Tamata net als in de uitwedstrijd tegen Vitesse op de linksbackpositie. PSV kreeg in 5 uitwedstrijden 7 goals om de oren.
De Jong doet het met 7 doelpunten in 10 wedstrijden erg goed, ondanks dat Adriaanse hem voornamelijk op het middenveld posteert. Janko had afgelopen week last van een kleine blessure en ik denk eigenlijk dat Adriaanse hem op de bank laat beginnen, zeker nu hij over een vrijwel geheel fitte selectie kan beschikken. Alleen Kuiper is nog geblesseerd. De Jong scoorde 5 van zijn doelpunten in de eigen Grolsch Veste, tegenover 3 voor Janko.
Manolev incasseerde dit seizoen 4 gele kaarten in 842 minuten voetbal. Drie van deze kaarten kreeg hij in uitwedstrijden. Adriaanse speelt graag met buitenspelers, dus ik verwacht wederom een moeilijke avond voor Manolev. Hij is bij PSV trouwens ook degene met de meeste overtredingen tegen: 23. Aan de kant van de Tukkers gaat Brama met 17 overtredingen met deze twijfelachtige eer aan de haal. Scheidsrechter morgenavond is Kevin Blom. Hij deelde deze competitie in 6 wedstrijden 24 gele en 0 rode kaarten uit.
Check hier de statistieken voor Manolev: http://hosted.stats.com/holl/players.asp?player=85608 (Is trouwens een leuke site. Kende 'm nog niet!)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Ongelofelijk dat Manolev geen geel pakte gisteren, dat doet hij normaal iedere week :-)
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Valuebet voor vanavond in de degradatiekraker VVV Venlo - Excelsior:
Van Steensel to score, 3/10 @11.00 (Unibet)
Hij zal vanavond in de spits starten. VVV mist De Regt (v, 11/1), Gentenaar (k, 7/0) en Leemans (m, 0/0). Mei en Timisela trainden gisteren vanwege lichte klachten niet mee, maar zij zullen vanavond waarschijnlijk wel hun opwachting kunnen maken. Excelsior zonder Wattamaleo (m, 1/0) en Oost (a, 9/1).
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Valuebet voor vanavond in de degradatiekraker VVV Venlo - Excelsior:
Van Steensel to score, 3/10 @11.00 (Unibet)
Hij zal vanavond in de spits starten. VVV mist De Regt (v, 11/1), Gentenaar (k, 7/0) en Leemans (m, 0/0). Mei en Timisela trainden gisteren vanwege lichte klachten niet mee, maar zij zullen vanavond waarschijnlijk wel hun opwachting kunnen maken. Excelsior zonder Wattamaleo (m, 1/0) en Oost (a, 9/1).

staat wel veel lager hoor @ 5,75 ( unibet , 19u26 )
maar ik wil die wel eens meespelen met jou
0 Vind ik leuk's
Ja, die odd zakt natuurlijk als een baksteen. Je kunt je afvragen of een odd van 5.75 nog value is. Ik verwacht wel een doelpuntenfestijn.
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Ja, die odd zakt natuurlijk als een baksteen. Je kunt je afvragen of een odd van 5.75 nog value is. Ik verwacht wel een doelpuntenfestijn.

heb die in combo genomen met AA Gent to win en Bala Town ( wales ) to win , dus als hij scoort zit ik op rozen , want voor Gent en Bala Town heb ik goede indruk
thanks mate
0 Vind ik leuk's
jeroenunibet81:

conclusie : doelpuntenfestijn was het zeker niet 0-0 , dus geen goal en zeker geen Van Steensel
gelukkig had ik apart combo genomen met de 2 matchen waar is dus ( bijna 100% ) zeker van was
nl AA Gent ( 6-2 , dat was wel een doelpuntenfestijn ) en Bala Town ( 3-0)
Gelukkig had ik niet veel ingezet op je tip , en maakt mijn combo héél véél goed
Volgende keer beter
0 Vind ik leuk's
AZ - FC Utrecht (Handicap 0:1) AZ @ 1,72 bij Bwin Stake 5/10
Gelijkspel mogelijkheden:
NAC - SC Heerenveen X @ 3.30 bij Bwin stake 4/10
VVV - De Graafschap X @ 3.40 bij Bwin stake 4/10
PSV - Groningen X @ 6.00 bij Bwin stake 2/10
Combi 4,40 @ Bwin stake 2/10
SBV Excelsior Rotterdam - ADO Den Haag [2]
RKC - Feyenoord [2]
Dit zijn ze voor dit weekend!
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.