Nederlandse Eredivisie 2011-2012
De Nederlandse Eredivisie gaat van start op vrijdag 5 augustus met een echte derby in Rotterdam: Execlsior - Feyenoord. Op zondag 7 augustus staat er wederom een kraker op het programma als AZ in eigen huis PSV gaat ontmoeten.
Gisteren heeft Unibet haar odds voor de eerste speelronde online gezet waardoor je direct kunt wedden op de eerste speelronde in de Eredivisie 2011-2012. Leuk!
Opvallende odds zijn nu:
Heerenveen - NEC: X tegen 3,50
ADO - Vitesse: 1 tegen 2,00
NAC - Twente: 2 tegen 1,80
Combi materiaal is:
De Graafschap - Ajax: 2 tegen 1,45
VVV Venlo - FC Utrecht: DNB 2 tegen 1,72
Wat denken jullie hiervan? Welke odds gaan nog dalen en welke gaan stijgen?
Gisteren heeft Unibet haar odds voor de eerste speelronde online gezet waardoor je direct kunt wedden op de eerste speelronde in de Eredivisie 2011-2012. Leuk!
Opvallende odds zijn nu:
Heerenveen - NEC: X tegen 3,50
ADO - Vitesse: 1 tegen 2,00
NAC - Twente: 2 tegen 1,80
Combi materiaal is:
De Graafschap - Ajax: 2 tegen 1,45
VVV Venlo - FC Utrecht: DNB 2 tegen 1,72
Wat denken jullie hiervan? Welke odds gaan nog dalen en welke gaan stijgen?
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Kan niet wachten totdat de Eredivisie weer gaat beginnen hier het volledige programma van de eerste ronde is :
Vrijdag 5 augustus
Excelsior-Feyenoord
Zaterdag 6 augustus
VVV Venlo-FC Utrecht
SC Heerenveen-NEC
RKC Waalwijk-Heracles Almelo
Roda JC-FC Groningen
Zondag 7 augustus
De Graafschap-Ajax
Ado den Haag-Vitesse
AZ-PSV
NAC Breda-FC Twente
Vrijdag 5 augustus
Excelsior-Feyenoord
Zaterdag 6 augustus
VVV Venlo-FC Utrecht
SC Heerenveen-NEC
RKC Waalwijk-Heracles Almelo
Roda JC-FC Groningen
Zondag 7 augustus
De Graafschap-Ajax
Ado den Haag-Vitesse
AZ-PSV
NAC Breda-FC Twente
Toto Sigarenboer
John van den Brom tegen ADO in de eerste ronde. Ik ben benieuwd of ie wordt uitgefloten.
Never bet the Devil your head ...
Nou ik zou dus niet zomaar mijn geld op Ado zetten. Van den brom is nu trainer van Vitesse, en heeft een transferbudget van 55 miljoen. Misschien dat hij ook Toornstra en Verhoek naar Arnhem meeneemt. Er wordt ook gebouwd aan een luxe trainingscomplex, die 12 miljoen euro heeft gekost. Als Van den Brom het lukt met Ado, waarom niet met al deze mogelijkheden met Vitesse?
Ik verwacht dat Vitesse dit jaar voor een Europees plek gaat spelen, met haar mogelijkheden. Van den Brom weet natuurlijk ook hoe hij zijn oude ploeg moet aanpakken.
Dus ik zou maar niet zomaar op deze wedstrijd zetten, maar dat is mijn mening.
Ik verwacht dat Vitesse dit jaar voor een Europees plek gaat spelen, met haar mogelijkheden. Van den Brom weet natuurlijk ook hoe hij zijn oude ploeg moet aanpakken.
Dus ik zou maar niet zomaar op deze wedstrijd zetten, maar dat is mijn mening.
Ik ben het zeker met deze mening eens. Als Vitesse met dezelfde selectie zou beginnen als vorig jaar dan zou ik zeker voor Ado gaan. Echter er staan een hoop veranderingen te wachten en zo kan er veel geld gespendeerd worden voor nieuwe spelers.
Toto Sigarenboer
Zou toch eerst eens de transfers willen zien die Vitesse gaat doen. Een goede trainer hebben ze nu wel,maar wil wel eens zien wie hij nu gaat aantrekken.
Met 55miljoen euro kan je veel doen,maar het gaat ook niet alles oplossen. De structuur en het sportieve beleid gaan op dezelfde leest moeten geschoold zijn om met succes een beleid op lange termijn te voorzien. Er gaat niet elk jaar een cheque van 55miljoen klaar liggen.
Met 55miljoen euro kan je veel doen,maar het gaat ook niet alles oplossen. De structuur en het sportieve beleid gaan op dezelfde leest moeten geschoold zijn om met succes een beleid op lange termijn te voorzien. Er gaat niet elk jaar een cheque van 55miljoen klaar liggen.
Jordania gaat vooral voor de grote talenten. Het lijkt alsof Jordania met een heel jeugd team wil gaan spelen komend jaar en ik denk niet dat dat genoeg is om uit het ADO van vorig seizoen te verslaan.
thisizloso:
Jordania gaat vooral voor de grote talenten. Het lijkt alsof Jordania met een heel jeugd team wil gaan spelen komend jaar en ik denk niet dat dat genoeg is om uit het ADO van vorig seizoen te verslaan.
Wel op het moment dat alle topspelers bij ADO vertrekken. Voornamelijk Timothy Derijck en Jens Toornstra staan in de belangstelling van Utrecht.
Hakuna Matatttta.
Zag op teletekst gisteren dat Roda JC Malki van Lokeren heeft overgenomen. Er staat letterlijk op teletekst "De tank van Damascus tekent voor Roda JC"
Die Malki trapt al drie jaar geen deuk meer in een pakje boter. Is een floptransfer.Vind het ongelooflijk dat Van Veldhoven die gaan halen is.
En van die naam zou ik toch iets anders maken dan.Iets zoals "De struisvogel van Damascus".
Die Malki trapt al drie jaar geen deuk meer in een pakje boter. Is een floptransfer.Vind het ongelooflijk dat Van Veldhoven die gaan halen is.
En van die naam zou ik toch iets anders maken dan.Iets zoals "De struisvogel van Damascus".
leonardo1965:
Zag op teletekst gisteren dat Roda JC Malki van Lokeren heeft overgenomen. Er staat letterlijk op teletekst "De tank van Damascus tekent voor Roda JC"
Haha werkelijk? Bedankt voor de informatie Leonardo. Verwacht daarentegen toch wel weer veel thuisoverwinningen voor Roda aankomend seizoen.
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Zojuist heb ik onderstaande weddenschappen aangeboden. Deze 3 duels zijn wedstrijden die zonder al te veel problemen in een gelijkspel kunnen eindigen. Alle ploegen zullen (uit en thuisvoordeel meegenomen) aan elkaar gewaagd zijn. Vooral de odd van 3,90 voor Heerenveen - NEC is bijzonder hoog.
Roda JC - Groningen [X] 3,58 @ Pinnacle
SC Heerenveen - NEC [X] 3,90 @ Tipico
AZ - PSV [X] 3,60 @ Bwin
Roda JC - Groningen [X] 3,58 @ Pinnacle
SC Heerenveen - NEC [X] 3,90 @ Tipico
AZ - PSV [X] 3,60 @ Bwin
Hakuna Matatttta.