Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nederlandse Eredivisie 2011-2012

De Nederlandse Eredivisie gaat van start op vrijdag 5 augustus met een echte derby in Rotterdam: Execlsior - Feyenoord. Op zondag 7 augustus staat er wederom een kraker op het programma als AZ in eigen huis PSV gaat ontmoeten.
Gisteren heeft Unibet haar odds voor de eerste speelronde online gezet waardoor je direct kunt wedden op de eerste speelronde in de Eredivisie 2011-2012. Leuk!
Opvallende odds zijn nu:
Heerenveen - NEC: X tegen 3,50
ADO - Vitesse: 1 tegen 2,00
NAC - Twente: 2 tegen 1,80
Combi materiaal is:
De Graafschap - Ajax: 2 tegen 1,45
VVV Venlo - FC Utrecht: DNB 2 tegen 1,72
Wat denken jullie hiervan? Welke odds gaan nog dalen en welke gaan stijgen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 21-06-2011 11:31 Voetbal
in 21-06-2011 11:31 Voetbal
127 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
ajax trouwens spelen, omdat verdediging van heerenveen drama is, en de voorhoede van Ajax wel aardig.
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
arjanb:
ajax trouwens spelen, omdat verdediging van heerenveen drama is, en de voorhoede van ajax wel aardig.

Ajax - Heerenveen: Over 3.5 is misschien wel een aanrader. Ajax scoort makkelijk, heeft veel scorend vermogen en wil voor eigen publiek wel wat laten zien. Even wachten op de odds van alle bookmakers.
Groningen thuis tegen ADO lijkt me haast een zekerheid. Deze odd gaat nog wel dalen. ADO is toch wel ernstig verzwakt in vergelijking met vorig seizoen. Groningen speelde de eerste helft Roda JC helemaal zoek. Dat ze niet wonnen is echt een wonder. Sterke indruk maken de noordelingen.
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
Precies, of ajax handicap 2-0?
ik heb groningen niet gezien, maar heb idd gehoord dat ze met 6-0 voor moesten staan.
0 Vind ik leuk's
Mijn specialiteit is de first to score bet!
Wat dachten jullie van Feyenoord - Roda 2 @4.20
0 Vind ik leuk's
guus-geluk:
Wat dachten jullie van Feyenoord - Roda 2 @4.20

Dat lijkt mij wel aardig.
Ik heb hier een voorbeschouwing geschreven over Feyenoord - Roda: http://forum.punterslounge.com/f7/dutch-eredivisie-august-13-15-a-119919/#post1990893
Ik ben benieuwd wat Vonloite denkt over deze wedstrijd.
0 Vind ik leuk's
aduard:
Dat lijkt mij wel aardig. Ik heb hier een voorbeschouwing geschreven over Feyenoord - Roda: http://forum.punterslounge.com/f7/dutch-eredivisie-august-13-15-a-119919/#post1990893
Ik ben benieuwd wat Vonloite denkt over deze wedstrijd.

Ik heb de wedstrijd van Roda JC gezien en ze kwamen er in de eerste helft helemaal niet aan te pas. Het had, als Groningen iets scherper was geweest, 0-4 of 0-5 kunnen staan (3x de lat/paal) en 5 hele beste kansen. Ik ben niet zo zeker van een overwinning van Roda JC. De odds zijn zeker aantrekkelijk maar een X2 lijkt mij eerder voor de hand liggend.
VonLoite, wat denk je er van?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
ik speel groningen vitesse en utrecht wat denke jullie?
0 Vind ik leuk's
Bij mij wordt het waarschijnlijk het volgende rijtje!
Ajax - SC Heerenveen Thuisploeg scoort in beide helften (1=Ja, 2=Nee) 1 1,67
Feyenoord - Roda JC Kerkrade Resultaat op de helft van de wedstrijd. Weddenschap ongeldig in geval van gelijkspel 1 1,42
PSV - RKC Waalwijk Uitploeg scoort (1=Ja, 2=Nee) 2 1,85
Totale notering: 4.39
Inzet 10.00.
10 x 4.39 = 43.90 bij winst.
Of beter deze?
PSV - RKC Waalwijk (0-1) 1 1,44
Ajax - SC Heerenveen Thuisploeg scoort in beide helften (1=Ja, 2=Nee) 1 1,67
Feyenoord - Roda JC Kerkrade Resultaat op de helft van de wedstrijd. Weddenschap ongeldig in geval van gelijkspel 1
Totale notering: 3.41
Inzet 10.00.
10 x 3.41 = 34.10 bij winst.
0 Vind ik leuk's
rickajax:
ik speel groningen vitesse en utrecht wat denke jullie?

Ik weet het nog niet met Vitesse. Vind het een groot risico met die keeper.. Toch denk ik wel dat Vitesse gaat winnen.
Voor de rest lijkt Utrecht me een degradatiekandidaat dit seizoen, dus ik zou daar nog een keer over nadenken.]
Succes!
0 Vind ik leuk's
Degradatie kandidaat is wat overdreven, maar plaats 11-15 denk ik ook wel ja.
Wordt er trouwens ook voorbeschouwing gegeven hier van de NL totodivisie?
0 Vind ik leuk's
-

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.