Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nederlandse Eredivisie 2011-2012

De Nederlandse Eredivisie gaat van start op vrijdag 5 augustus met een echte derby in Rotterdam: Execlsior - Feyenoord. Op zondag 7 augustus staat er wederom een kraker op het programma als AZ in eigen huis PSV gaat ontmoeten.
Gisteren heeft Unibet haar odds voor de eerste speelronde online gezet waardoor je direct kunt wedden op de eerste speelronde in de Eredivisie 2011-2012. Leuk!
Opvallende odds zijn nu:
Heerenveen - NEC: X tegen 3,50
ADO - Vitesse: 1 tegen 2,00
NAC - Twente: 2 tegen 1,80
Combi materiaal is:
De Graafschap - Ajax: 2 tegen 1,45
VVV Venlo - FC Utrecht: DNB 2 tegen 1,72
Wat denken jullie hiervan? Welke odds gaan nog dalen en welke gaan stijgen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 21-06-2011 11:31 Voetbal
in 21-06-2011 11:31 Voetbal
127 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
za 13 aug, 18:45 FC Twente AZ
Dit is heel misschien wel de lastigste van dit weekend. Ik heb FC Twente nu al meerdere keren in actie gezien, maar ik zag tot dusver 2 verschillende FC Twente's. In de voorbereiding speelde het echt super goed, lekker aanvallend, veel scorend, goed druk zetten ect. Echter speelde FC Twente tegen Ajax en Nac zeker niet goed. De enige bij FC Twente die het verschil nu kan maken, is Ruiz. En laat Ruiz nou net degene zijn die op de bank begint! AZ speelde erg goed tegen PSV en ik verwacht dat ze die lijn doorzetten. AZ mist wel Moisander, al denk ik dat ze dat wel op kunnen vangen. AZ won vorig jaar tot 2x toe van FC Twente, en daarom denk ik dat AZ opnieuw weet te winnen. Dus winst voor AZ of een draw no bet op AZ in mijn ogen.

za 13 aug, 19:45 Vitesse VVV Venlo
Vitesse wil naar top en dan moeten dit soort wedstrijden gewoon gewonnen worden. Vitesse kan ook over vrijwel alle spelers beschikken en dus lijkt mij dit geen moeilijke klus. VVV heb ik in actie gezien tegen FC Utrecht maar die wisten vrijwel niks te forceren. En ook vorig seizoen won Vitesse beide keren van VVV. Easy, winst Vitesse.

za 13 aug, 19:45 PSV RKC Waalwijk
PSV creerde genoeg kansen tegen AZ maar het lukte niet om ze ook te scoren. Iets wat tegen RKC naar mijn inziens veel minder problemen moet geven, omdat het gewoon een te zwakke tegenstander is. Ook zal PSV proberen wat recht te zetten na de eerste verliespartij en dus gaan ze flink gas geven. Vorig seizoen werd het 5-1 voor PSV en zoiets verwacht ik nu ook weer. Een 3way handicap van 1-0 op RKC en dan voor winst PSV gaan, lijkt mij tenminste.

za 13 aug, 20:45 Feyenoord Roda JC Kerkrade
Biseswar en Nelom nog geblesseerd bij Feyenoord, Vormer geschorst bij Roda JC. Vukovic speelt echter wel weer mee! Vorig seizoen werd het 1-1, iets wat deze wedstrijd ook kan gebeuren. Iets wat ik nu minder snel zien gebeuren aangezien er normaal gesproken toch redelijk vaak wordt gescoord. Roda JC scoort veel maar krijgt er ook veel tegen en de verdediging van Feyenoord is niet al te sterk. Bovendien speelt het mee dat het in de Kuip is en dat het Legioen tekeer zal gaan en een echte 12e man zal zijn. Een uitslag is daarom niet te voorspellen. Een bet op boven 2.5 goals zou ik zeggen.

zo 14 aug, 12:30 Heracles Almelo NAC Breda
Om eerlijk te zijn zie ik NAC Breda in deze wedstrijd niet eens scoren. Het is uit, op het altijd lastige kunstgras van Heracles, wat het al lastiger maakt. Verder heb ik ze tegen Twente gezien, waar ze eigenlijk vrij weinig kansen wisten te creeren. Schalk en Lurling, dat waren de gevaarlijke.. laat dat nou net de 2 geblesseerden zijn voor vandaag. Verder krijgt NAC er toch redelijk veel tegen, iets waardoor ik denk dat ze ook nog wel een tegendoelpunt gaan krijgen tegen Heracles! Heracles mist wel Looms, Maertens en van der Linden maakt ik zie ze sterk genoeg om te scoren tegen Heracles. De afgelopen 3 jaar werd het 4-1, 3-0 en 4-0 voor Heracles! Maar om het safe te spelen zeg ik draw no bet op Heracles.

zo 14 aug, 14:30 FC Utrecht De Graafschap
Rob van Dijk zal de keeper zijn, aangezien ongeveer alle keepers van FC Utrecht geblesseerd waren. FC Utrecht mist natuurlijk erg veel spelers, mede dankzij transfers, en waren daarom niet in staat om zelfs maar te scoren tegen VVV. Ik zie ze deze wedstrijd daarom ook niet winnen, gewoon omdat er veel te weinig kwaliteit in deze selectie zit. FC Utrecht zal ik mijn ogen het Feyenoord van 2011 worden, namelijk alles en iedereen gaan verrassen met de slechte resultaten. Draw no bet op de Graafschap en eventueel een onder 3.5 goals bet.
zo 14 aug, 14:30 Ajax SC Heerenveen
Bij Ajax keert Vertonghen waarschijnlijk terug na een blessure en bij Heerenveen kan Elm gewoon spelen ondanks zijn rode kaart van afgelopen week. Ajax speelde tegen de Graafschap zeker niet goed, maar toch werd duidelijk dat met name de aanval van Ajax echt heel erg sterk is. Heerenveen deed het wat minder tegen NEC, maar dat kan ook komen doordat ze duidelijk werden benadeelt door de arbitrage. De afgelopen jaren werd er vaak gescoord wanneer deze ploegen tegen elkaar speelde, 3-1, 4-1 en ook 5-2 kwam gemakkelijk voor. Daarom voorspel ik niet wie er wint maar zou ik gaan voor meer als 3.5 goals.

zo 14 aug, 16:30 FC Groningen ADO Den Haag
FC Groningen heeft wat recht te zetten na die nederlaag tegen Roda JC, waar FC Groningen toch enorm goed speelde bij vlagen. Thuis in de Euroborg moet dat zeker lukken, ook gezien de situatie van ADO. ADO verliest erg veel spelers, veel spelers zijn bezig met een transfer, ze hebben een nieuwe trainer, fans redelijk boos op bepaalde spelers en er wordt verwacht dat ADO het niet zo goed gaat doen. ADO speelde dan ook 0-0 gelijk tegen Vitesse. FC Groningen - ADO is altijd een doelpuntrijke wedstrijd, dus winst FC Groningen en over 2.5 goals zou ik zeggen.

ma 15 aug, 20:00 NEC Excelsior
NEC vocht zich toch redelijk knap terug tegen Heerenveen (met hulp weliswaar) daar waar Excelsior echt bizar slecht voetbalde tegen Feyenoord. Als je Excelsior hebt zien voetballen dan zegt vrijwel iedereen winst NEC, echter is NEC een ploeg die alles behalve constant is. Vorig seizoen winne ze van FC Groningen en Feyenoord en spelen ze gelijk tegen Ajax, maar spelen ze ook weer gelijk tegen Heracles en verliezen ze van Heracles en NAC en dat in 8 weken tijd. Onderlinge resultaten zijn ook niet echt in het voordeel van 1 van deze 2. Maar gezien de vorm van Excelsior zou ik zeggen draw no bet op NEC.
Dit zijn overigens niet de dingen waarop ik inzet, maar dit zijn slechts mijn voorspelling en suggesties. Doe ermee wat je wilt en als een van jullie eventueel op- en aanmerkingen heeft hoor ik het graag!
0 Vind ik leuk's
Je boyjerra bedankt! Ik ga bijna in al je wedstrijden voor de volle 90% mee.
za 13 aug, 18:45 FC Twente AZ
Ik denk ook dat FC Twente hier het erg lastig gaat krijgen met AZ. Ik denk dat AZ wat behoudener gaat spelen en zijn kans gaat afwachten.
Ze kunnen winnen in Enschede. Ik vind dit een erg lastige pot. Advies is dan ook x2 of draw no bet AZ. Veel doelpunten zullen hier niet vallen, under 2.5 is ook nog een optie.
za 13 aug, 19:45 Vitesse VVV Venlo
Makkelijke winst Vitesse? Het mag wel een keer met al die aankopen. VVV scoort erg moeizaam uit plus dat Vitesse na anderhalf jaar aankopen van de steenrijke voorzitter nu moet laten zien voor het thuispubliek waar het staat. Een erg belangrijke wedstrijd. Advies: -1 en over 2.5.
za 13 aug, 19:45 PSV RKC Waalwijk
-1 of over 2.5 en over 3.5. PSV zal vol gaan knallen. Het is erg moeilijk te voorspellen wat RKC kan. Thuis tegen Heracles hebben ze goed voetbal laten zien en alleen als ze de pot lang dichthouden zouden die drie weddenschappen in gevaar komen. Bedenk wel dat PSV een onzekere ploeg is op dit moment. Scoren ze snel dan walsen ze er compleet overheen.
za 13 aug, 20:45 Feyenoord Roda JC Kerkrade
Inderdaad twee ploegen met een matige verdediging. over 2.5 is een goede optie. Ik durf geen winnaar aan te wijzen, maar ik geloof niet dat deze ploeg het Roda JC erg lastig kan gaan maken. Gelijkspel op 4/10 stake is een optie voor de wedder die een gokje durft te wagen.
zo 14 aug, 12:30 Heracles Almelo NAC Breda
NAC en uitwedstrijden is een slechte relatie. Wat kan Heracles weer thuis dit seizoen? Al jaren laten ze zien het alle ploegen hier lastig te maken. Ik verwacht hier ook dat NAC de pot gewoon gaat verliezen. Ook kijkend naar het verleden tussen beide ploegen. Heracles op winst of een over 2.5.
zo 14 aug, 14:30 FC Utrecht De Graafschap
Erwin Koeman staat aan het roer van een beschadigd en onzeker FC Utrecht. B-spits Demouge moet het gaan doen en in de goal staat een keeper die de snelheid van het hedendaagse voetbal mist. Als de Graafschap slim en behoudend speelt zou het kunnen zorgen voor een stunt. De laatste drie ontmoetingen eindigden in een gelijkspel. Under 3.5 is een serieuze optie.
zo 14 aug, 14:30 Ajax SC Heerenveen
Veel doelpunten. Ajax gaat er vol overheen. Heerenveen bleek thuis ook maar weer een verdedigende zwakke ploeg. over 2.5 en 3.5 zijn opties. Je kunt ze meenemen in een combi. Handicap -1 gaan de Amsterdammers ook wel goed maken.
zo 14 aug, 16:30 FC Groningen ADO Den Haag
Groningen heeft in de voorbereiding en een helft tegen Roda laten zien erg goed te kunnen voetballen. De geschiedenis laat zien dat beide ploegen veel tegen elkaar scoren. Over 2.5 en 3,5 zit er zeker in. Winst FC Groningen is een serieuze optie. Ik denk dat ze ADO van de mat gaan blazen. Pieter Huistra zijn ploeg wil voor eigen publiek en het debacle van vorige week revange.
ma 15 aug, 20:00 NEC Excelsior
Excelsior heeft hier geen schijn van kans. Ik speel deze op -1 voor de thuisploeg. Ik verwacht veel NEC dit seizoen met aantrekkelijk aanvallende spelers.
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
ik speel tog maar groningen en vitesse quotering 2.79 nog ff kijke hoeveel inleg
0 Vind ik leuk's
rickajax:
ik speel tog maar groningen en vitesse quotering 2.79 nog ff kijke hoeveel inleg

Waarom neem je NEC niet? Lijkt mij veiliger. Profielafbeelding? :p
0 Vind ik leuk's
Onze laatste updates ontvang je via onze Twitter pagina: twitter.com/NLVoetbalWedden
Is NEC wel zo veilig, misschien niet terecht maar denk bij Excelsior nog steeds aan die uit-overwinningen van vorig seizoen.
0 Vind ik leuk's
-
nottripping:
Is NEC wel zo veilig, misschien niet terecht maar denk bij Excelsior nog steeds aan die uit-overwinningen van vorig seizoen.

Excelsior en RKC zullen dit seizoen niet veel punten behalen en verwacht de Graafschap ook niet veel, want die moeten het thuis alleen hebben van hun vechtvoetbal.
0 Vind ik leuk's
dat doe ik omdat ik geen zin heb om te wachten tot maandag haha ;-) maar dit is ook wel vrij veilig toch
0 Vind ik leuk's
Hallo jongens,
Vorig jaar tijdje heel actief geweest op VW. Daarna minder, toch wel wekelijks blijven kijken.
Vanaf vandaag weer actiever hier, doe ook mee aan eredivisieguru bijvoorbeeld. Allemaal erg leuk!
Hierbij een combo voor speelronde twee, ben benieuwd wat 't word.
Ze lijken me allemaal prima haalbaar, maar dat idee heb ik wel vaker!
http://i52.tinypic.com/2qi7kzn.jpg">
0 Vind ik leuk's
'Een gokverslaafde die winst maakt'
marianne1960:
Hallo jongens,
Vorig jaar tijdje heel actief geweest op VW. Daarna minder, toch wel wekelijks blijven kijken.
Vanaf vandaag weer actiever hier, doe ook mee aan eredivisieguru bijvoorbeeld. Allemaal erg leuk!
Hierbij een combo voor speelronde twee, ben benieuwd wat 't word.
Ze lijken me allemaal prima haalbaar, maar dat idee heb ik wel vaker!
http://i52.tinypic.com/2qi7kzn.jpg">

Het is erg spannend voor mij vanavond. Als NEC vanavond wint van Excelsior met handicap heb ik over dit weekend met deze bet een mooie winst van €150,- en haal ik dus een score van 5 uit 6 (alleen PSV - RKC fout).
Als NEC niet met handicap wint van Excelsior heb ik een verlies van €25,-
Let's Hope!
0 Vind ik leuk's
'Een gokverslaafde die winst maakt'
van et weekend vitesse - utrecht, een 1tje jongens aangezien vitesse erg goed speelde en utrecht nog steeds kwakkelt
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.