Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nederlandse Eredivisie 2011-2012

De Nederlandse Eredivisie gaat van start op vrijdag 5 augustus met een echte derby in Rotterdam: Execlsior - Feyenoord. Op zondag 7 augustus staat er wederom een kraker op het programma als AZ in eigen huis PSV gaat ontmoeten.
Gisteren heeft Unibet haar odds voor de eerste speelronde online gezet waardoor je direct kunt wedden op de eerste speelronde in de Eredivisie 2011-2012. Leuk!
Opvallende odds zijn nu:
Heerenveen - NEC: X tegen 3,50
ADO - Vitesse: 1 tegen 2,00
NAC - Twente: 2 tegen 1,80
Combi materiaal is:
De Graafschap - Ajax: 2 tegen 1,45
VVV Venlo - FC Utrecht: DNB 2 tegen 1,72
Wat denken jullie hiervan? Welke odds gaan nog dalen en welke gaan stijgen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 21-06-2011 11:31 Voetbal
in 21-06-2011 11:31 Voetbal
127 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Deal!
(in overdrachtelijke zin)
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
Voor volgende week zondag al:
Groningen - PSV @ 2,05
PSV presteert buitenshuis matig (4-5-2), maar weet genoeg kansen te creeren om doelpunten te maken. Wijnaldum zal weer present zijn en Lens weer terug keren naar de bank. Helaas speelt PSV donderdags nog wel voor de EL uit tegen Trabzanspor.
De value ligt met name bij FC Groningen. FC Groningen verloor zijn laatste 3 duels in de competitie: Twente uit 4-1, RKC thuis 0-3 en VVV uit 2-0.
De Groningers missen 3 basisspelers omdat zij afgelopen zaterdag in het uitduel met VVV tegen hun 5e gele kaart aanliepen en daardoor geschorst zijn.
Het gaat om:
Verdediger Van Dijk (18 duels / 3 doelpunten)
Middenvelder Sparv (20 duels / 0 doelpunten)
Middenvelder Kieftenbeld (20 duels / 1 doelpunt)
Eerder dit seizoen eindigde deze confrontatie in een gemakkelijke 6-1 thuisoverwinning voor de Eindhovenaren.
Alaaaaaaaaaaaf :d :d :d
0 Vind ik leuk's
Ja, goeie, die gaat nog wel zakken.
Thanks.
0 Vind ik leuk's
Never bet the Devil your head ...
maar:
Ja, goeie, die gaat nog wel zakken.
Thanks.

Gezakt naar 1,95 ;-)
0 Vind ik leuk's
Denk niet dat PSV dit gaat winnen, Groningen thuis tegen een topploeg.....altijd lastig
( Groningen heeft wat recht te zetten: RKC 0-3, VVV 2-0)
0 Vind ik leuk's
Winnen is voor Winnaars
Speelronde 22 in de Eredivisie:

0 Vind ik leuk's
Heracles - Feyenoord - Heerenveen zijn mooie :d !
Zie de quoteringen zeker nog wel een beetje dalen !
Feyenoord 1.40 met een Guidetti in supervorm ! Misschien H 0:1 spelen :d !
0 Vind ik leuk's
Vitesse thuis tegen Twente stunten? :) Leuke wedstrijden!
0 Vind ik leuk's
Zonder dalen geen pieken!
joostvwillegen:
Vitesse thuis tegen Twente stunten? :) Leuke wedstrijden!

Vitesse heeft niet kunnen stunten zoals andere ploegen dat wel konden. De eredivisie is een competitie geworden waar iedereen van iedereen kan winnen waardoor we nu 6 ploegen hebben die nog kampioen kunnen worden (realistisch). Dat hebben we de laatste jaren niet meer gezien.
Ploegen die je in de gaten moet houden of juist niet:
- Heracles in thuiswedstrijden
- RKC in thuis én uitwedstrijden
- NEC zit in een negatieve spiraal
- NAC zit in een hele zware negatieve spiraal
- VVV scoorde 7 keer in de laatste 3 duels
Iemand nog meer trends?
0 Vind ik leuk's
Hakuna Matatttta.
http://i40.tinypic.com/140kbat.jpg">
Ondanks dat NEC in een negatieve spiraal zit, vond ik ze toch nog aardig voetballen in de Arena. Thuis kunnen ze soms verrassen, vorm (5-0-6)
FC Groningen uit is ook vaak een drama. (1-3-6) in 10 uitduels. Spits Texeiera alweer weken droog.
NAC staat nog maar 3 punten boven VVV en wist al een tijd geen wedstrijd meer te winnen.
Bij VVV is het moraal hoog, want het won 4 van zijn laatste 6 duels en eindelijk won het buitenshuis weer eens een wedstrijd (1-4) bij De Graafschap, dus ik zie ze wel stunten tegen Heracles. Al wist de ploeg van Peter Bosz 3 van zijn laatste 4 duels te winnen, onder andere 2-3 bij Twente.
PSV vaak veel moeite met Feyenoord. Vorig seizoen werd het 10-0 maar daarvoor werd het 0-0. Voor lager dan 1,50 zou ik deze wedstrijd niet nemen, al is PSV erg sterk in eigen huis.
Ajax uit bij Excelsior. Moeten de Amsterdammers winnen, maar spelen donderdags nog uit bij Manchester United. Een wedstrijd om des keizers baard, zou Mart Smeets gezegd kunnen hebben, maar opvallend is dat Excelsior vorig seizoen met 2-2 gelijkspeelde en jaar ervoor 2-1 won van Ajax. Ajax is dus gewaarschuwd :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.