Nederlandse Eredivisie 2011-2012
De Nederlandse Eredivisie gaat van start op vrijdag 5 augustus met een echte derby in Rotterdam: Execlsior - Feyenoord. Op zondag 7 augustus staat er wederom een kraker op het programma als AZ in eigen huis PSV gaat ontmoeten.
Gisteren heeft Unibet haar odds voor de eerste speelronde online gezet waardoor je direct kunt wedden op de eerste speelronde in de Eredivisie 2011-2012. Leuk!
Opvallende odds zijn nu:
Heerenveen - NEC: X tegen 3,50
ADO - Vitesse: 1 tegen 2,00
NAC - Twente: 2 tegen 1,80
Combi materiaal is:
De Graafschap - Ajax: 2 tegen 1,45
VVV Venlo - FC Utrecht: DNB 2 tegen 1,72
Wat denken jullie hiervan? Welke odds gaan nog dalen en welke gaan stijgen?
Gisteren heeft Unibet haar odds voor de eerste speelronde online gezet waardoor je direct kunt wedden op de eerste speelronde in de Eredivisie 2011-2012. Leuk!
Opvallende odds zijn nu:
Heerenveen - NEC: X tegen 3,50
ADO - Vitesse: 1 tegen 2,00
NAC - Twente: 2 tegen 1,80
Combi materiaal is:
De Graafschap - Ajax: 2 tegen 1,45
VVV Venlo - FC Utrecht: DNB 2 tegen 1,72
Wat denken jullie hiervan? Welke odds gaan nog dalen en welke gaan stijgen?
Aanmaakdatum (oplopend)
10
Sterker nog: de odd ligt op 5.00 (oa. Mybet, Tipico, Bet770). Dat is inderdaad veel te hoog.
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
Sterker nog: de odd ligt op 5.00 (oa. Mybet, Tipico, Bet770). Dat is inderdaad veel te hoog.
Kijk eens aan! Die 4,50 is op Unibet trouwens. Ga hierop wel wat inzetten denk ik (y). Erik Pieters en (waarschijnlijk) Kevin Strootman doen niet mee aan PSV-zijde.
Misschien iets te hoog, zoals grote clubs wel vaker te hoog staan ... maar ik denk toch dat Elm wel de belangrijkste speler van AZ is eigenlijk, dus als die inderdaad niet meedoet is er niet zo heel veel value denk ik.
Zet je geld liever op Wigan (13 @ Bwin) als ze tegen Arsenal spelen.
Never bet the Devil your head ...
puur jammer dat AZ dan toch verliest! ook al waren ze aan de winnende hand.. AZ had 6 punten kunnen/moeten hebben uit de laatste 2 wedstrijden maar ze hebben er maar 1... :s
Lastig trouwens om nu op eredivisiewedstrijden te zetten, aan het begin en einde van de competitie gebeuren er altijd rare dingen. Je kan er ook op inspelen natuurlijk (ado thuis tegen Feyenoord, vitesse uit bij heerenveen), maar Ajax en AZ gaan echt niet gelijkspelen of verliezen. Verder denk ik dat roda uit kan winnen bij NAC vanavond. NAC kan het goede ploegen lastig maken maar is verder niet bepaald consistent.
Wat denken jullie??
Wat denken jullie??
azstanleyaz:
Lastig trouwens om nu op eredivisiewedstrijden te zetten, aan het begin en einde van de competitie gebeuren er altijd rare dingen. Je kan er ook op inspelen natuurlijk (ado thuis tegen feyenoord, vitesse uit bij heerenveen), maar Ajax en AZ gaan echt niet gelijkspelen of verliezen. Verder denk ik dat roda uit kan winnen bij NAC vanavond. NAC kan het goede ploegen lastig maken maar is verder niet bepaald consistent.
Wat denken jullie??
Lastig trouwens om nu op eredivisiewedstrijden te zetten, aan het begin en einde van de competitie gebeuren er altijd rare dingen. Je kan er ook op inspelen natuurlijk (ado thuis tegen feyenoord, vitesse uit bij heerenveen), maar Ajax en AZ gaan echt niet gelijkspelen of verliezen. Verder denk ik dat roda uit kan winnen bij NAC vanavond. NAC kan het goede ploegen lastig maken maar is verder niet bepaald consistent.
Wat denken jullie??
Je moet alleen nog gaan spelen op clubs die nog ergens voor spelen. Utrecht en Groningen spelen haast al helemaal nergens meer voor. Motivatie om 100% te geven zal niet aanwezig zijn...
Hakuna Matatttta.
maar:
Misschien iets te hoog, zoals grote clubs wel vaker te hoog staan ... maar ik denk toch dat Elm wel de belangrijkste speler van AZ is eigenlijk, dus als die inderdaad niet meedoet is er niet zo heel veel value denk ik.
Had je nog gelijk ook, had je erop ingezet?
Retarded gambler
Lopen 'tilten' zelfs, Wigan @ 11.50 en de X2 @ 3.nogiets had ik, maar ik speel de laatste tijd echt alleen nog maar voor de lol met mini-stakes (flatbetjes @ 2 euro), dus dat 'tilten' is relatief natuurlijk.
Achteraf moet ik trouwens wel zeggen dat AZ inderdaad veel te hoog geprijsd was.
Achteraf moet ik trouwens wel zeggen dat AZ inderdaad veel te hoog geprijsd was.
Funbetje voor vanmiddag:
http://i40.tinypic.com/vg74sl.jpg">
http://i40.tinypic.com/vg74sl.jpg">
jeroenunibet81:
Serieus? In mijn ogen zouden de odds van Advocaat en Van Gaal precies andersom moeten zijn.
Kratje bier dat Dickie 't niet wordt! :p
maar:
Bij VI afgelopen maandag zei de PSV-watcher wel dat het zeer onwaarschijnlijk is dat Louis van Gaal wordt aangesteld, omdat hij zijn naam toch een beetje te veel met Ajax verbonden heeft, en 'dat ligt heel gevoelig' en zo. Adriaanse, Co zal het ook niet worden vanwege vermeende gezondheidsklachten. Ik, met Unibet, denk dat Dick Advocaat inderdaad favoriet is.
Bij VI afgelopen maandag zei de PSV-watcher wel dat het zeer onwaarschijnlijk is dat Louis van Gaal wordt aangesteld, omdat hij zijn naam toch een beetje te veel met Ajax verbonden heeft, en 'dat ligt heel gevoelig' en zo. Adriaanse, Co zal het ook niet worden vanwege vermeende gezondheidsklachten. Ik, met Unibet, denk dat Dick Advocaat inderdaad favoriet is.
Serieus? In mijn ogen zouden de odds van Advocaat en Van Gaal precies andersom moeten zijn.
Kratje bier dat Dickie 't niet wordt! :p
maar:
Deal!
(in overdrachtelijke zin)
Advocaat: Ben mondeling rond met PSV ... Deal!
(in overdrachtelijke zin)
Hadden we nou maar om een overdrachtelijk kistje champagne gewed (h)