Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Nederlandse Eredivisie 2011-2012

De Nederlandse Eredivisie gaat van start op vrijdag 5 augustus met een echte derby in Rotterdam: Execlsior - Feyenoord. Op zondag 7 augustus staat er wederom een kraker op het programma als AZ in eigen huis PSV gaat ontmoeten.
Gisteren heeft Unibet haar odds voor de eerste speelronde online gezet waardoor je direct kunt wedden op de eerste speelronde in de Eredivisie 2011-2012. Leuk!
Opvallende odds zijn nu:
Heerenveen - NEC: X tegen 3,50
ADO - Vitesse: 1 tegen 2,00
NAC - Twente: 2 tegen 1,80
Combi materiaal is:
De Graafschap - Ajax: 2 tegen 1,45
VVV Venlo - FC Utrecht: DNB 2 tegen 1,72
Wat denken jullie hiervan? Welke odds gaan nog dalen en welke gaan stijgen?
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagvw-crew in 21-06-2011 11:31 Voetbal
in 21-06-2011 11:31 Voetbal
127 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
maar:
jeroenunibet81:
maar:
Bij VI afgelopen maandag zei de PSV-watcher wel dat het zeer onwaarschijnlijk is dat Louis van Gaal wordt aangesteld, omdat hij zijn naam toch een beetje te veel met Ajax verbonden heeft, en 'dat ligt heel gevoelig' en zo. Adriaanse, Co zal het ook niet worden vanwege vermeende gezondheidsklachten. Ik, met Unibet, denk dat Dick Advocaat inderdaad favoriet is.

Serieus? In mijn ogen zouden de odds van Advocaat en Van Gaal precies andersom moeten zijn.
Kratje bier dat Dickie 't niet wordt! :p
maar:
Deal!
(in overdrachtelijke zin)
Advocaat: Ben mondeling rond met PSV ...
Hadden we nou maar om een overdrachtelijk kistje champagne gewed (h)

Hehe, moest er nog aan denken toen ik het hoorde! Laat maar weten wanneer je in de buurt bent, dan vatten we d'r eentje op! (h)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
Voor zondag:
Heerenveen - feyenoord 2 @ 1,50 bij betfair
Herenveen moet verliezen om EL te halen. Heerenveen heeft niet voldoende aan gelijkspel omdat az bij winst erover heen gaat met beter doelsaldo.
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Voor zondag:
Herenveen moet verliezen om EL te halen. Heerenveen heeft niet voldoende aan gelijkspel omdat az bij winst erover heen gaat met beter doelsaldo.

gelukkig heb ik m in de tipcompetitie nog even hoger kunnen pakken.
maar op betfair staat hij nu al weer stuk lager inderdaad.
0 Vind ik leuk's
onzemichael:
Voor zondag:

Correctie: verliezen of winnen. Al is verliezen wel een stuk makkelijker dan winnen. Maar zou Heerenveen expres gaan verliezen, in het Abe Lenstra stadion nota bene? Ik laat 'm in ieder geval lopen! :)
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
jeroenunibet81:
onzemichael:
Voor zondag:

Correctie: verliezen of winnen. Al is verliezen wel een stuk makkelijker dan winnen. Maar zou Heerenveen expres gaan verliezen, in het Abe Lenstra stadion nota bene? Ik laat 'm in ieder geval lopen! :)

wat gebeurd er allemaal... ik naar mn comp gegaan om te gaan betten op williamhill, zag em daar staan @ 2,50!
Dus ik kijken, staat ie idd nog voor 2,50 maar is de odd op betfair gestegen naar 2,08! Lay odd zelfs naar 2,40. Wel raar want zag em toch echt staan op 1,50. Weinig geld nog op de market en beweegt hevig. Ben benieuwd of dat ie blijft staan of gaat dalen
0 Vind ik leuk's
het kan ook zijn dat heerenveen gewoon probeert te winnen.
en als ze 5 minuten voor het eind zien dat dat niet gaat lukken dat ze dan een eigen goal maken.
0 Vind ik leuk's
dustinoo:
het kan ook zijn dat heerenveen gewoon probeert te winnen.
en als ze 5 minuten voor het eind zien dat dat niet gaat lukken dat ze dan een eigen goal maken.

ach dat wordt deze dagen echt wel van te voren besproken wat ze gaan doen hoor. Ik verwacht 100% zege voor Feyenoord. Ze draaien nu wel goed en zouden ook wel kunnen winnen in Heerenveen, maar waarom zal Heerenveen risico nemen en dat het dalijk gelijkspel wordt, dan hebben beide ploegen niets. Feyenoord stuurt een paar duizend euro's naar Heerenveen en de friezen spelen Europees voetbal.

PSV kampioen 2003 na 0-0 gelijkspel in Groningen. Beide ploegen moesten een punt nodig hebben die dag.

http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/193175/club-verdediger-hoefkens-sluit-salonremise-uit/
En ja hoor, toevallig werd het 1-1:
http://www.fcupdate.nl/voetbaluitslagen/161148/europa-league-club-brugge-sporting-braga/

http://senioren.voetbal.nl/article/6212/wk-woord-van-de-dag-salonremise

All-in op Feyenoord dus. (y)
0 Vind ik leuk's
De odd voor Feyenoord kwam bij William Hill zelfs uit op 3.30! :o
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."
zie bij Bwin geen eredivisie ?
0 Vind ik leuk's
bawitdaba:
zie bij Bwin geen eredivisie ?

Zal morgen wel komen! Maar waarschijnlijk niet op 2.50! :p
0 Vind ik leuk's
"Todo bien , todo bien."

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.