Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (Tour de France 2020)

Ik begin dit topic omdat ik veel verstand van wielrennen heb. En omdat er geen topic van is wat constant wordt bijgehouden. Ik geef hier zoveel mogelijke tips.
Wedden op wielrennen is moeilijk maar ik ga het proberen..;)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar briansvo
Country flagbriansvo in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
173 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Lastig te voorspellen. Natuurlijk zijn alle ogen gericht op Sagan, maar daar ligt ook juist het knelpunt. Niemand zal met Sagan naar de finish willen en er liggen een paar outsiders op de loer. Het voordeel wat hij wel heeft is zijn ploegmaat Moser die ook in goede doen is. Als ze het goed uitspelen en Moser kan bijblijven zie ik Sagan gewoon winnen, maar anders wordt het een lastige zaak. Daarom heb ik geen tips voor een winnaar in deze wedstrijd. Wel twee leuke head-to-heads gevonden:
Van Avermaet - Spilak : Van Avermaet @1,70
Ciolek - Geschke : Ciolek @1,90
0 Vind ik leuk's
Ik heb gezet op Sagan en Voeckler. Sagan stond toen @2.1, die odd was net hoog genoeg. Ik heb een relatief klein bedrag gepakt.
Parijs Roubaix had ik gelukkig ook Terpstra voor top-3. En ik kon het alleen op de radio luisteren; man ouderwets spannend dat sprintje achter Cancellara :d Terpstra stond @19 toen ik er op zette, dus dat was een zeer fijne.
Met zondag (Amstel Gold) heb ik meer moeite. Toch een vreemde race met soms onverwachte winnaars. Vorig jaar Gasparotto. Ik buig voor iedereen die dáár zn geld op had gezet. Uitstekende renner, maar dat ie hem zou winnen had ik niet gedacht. De twee jaren daarvoor was het Gilbert (niet verrassend) maar de jaren daarvoor waren het Ivanov en Schumacher. Wat ik zeg, vaak verrassende winnaars.
Ik weet het niet. Gilbert is de heuvelkoning, maar leek hopeloos uit vorm. Tot vandaag, hij pakte een mooie tweede plek. Luik-Bastenaken-Luik is de race die het allerliefst wil winnen (want in zn achtertuin) maar de AGR ligt hem qua parcours perfect. Aan de andere kant: Sagan doet wel mee, dus ja, die is toch ook één van de favorieten.
Helaas eindigt de AGR niet meer op de Cauberg, maar is er nog een vlak stuk achteraan geplakt. Dit maakt het voor ons wedders niet makkelijker. Als er een sprinter mee kan glippen met de heuvelkoningen op het eind, is het nog geen gelopen race. Een scenario als Milan-San Remo, waar de achtervolgers de laatste paar kilometers Sagan al het werk lieten doen, en hij dus geklopt werd door een renner die iets beter kan sprinten (Ciolek destijds) is niet ondenkbaar hier.
Ik wacht de quotes nog even af (misschien staan ze er al op Unibet, maar wedden op wielrennen doe ik op dit moment alleen via Betfair, waar de wedstrijd nog niet is toegevoegd) en zal vrijdag nog wel even posten waar ik mn geld op zet.
0 Vind ik leuk's
Iemand tips voor Amstel Gold Race?
Ik verwacht dat Meersman niet zo goed zal rijden, ik heb gelezen in de krant dat hij tast in het duister achter de ronde van Catalonië een griep gehad.
0 Vind ik leuk's
De Finish ligt niet meer bovenop de Cauberg. Na de top zal er nog zo'n 1,5 km gereden moeten worden. Ik denk dat er een klein groepje van een mannetje of 6 a 7 boven op de Cauberg aan zal komen.
Ik verwacht dat Sagan als eerste over de finish komt met vlak daarachter Gilbert.
0 Vind ik leuk's
Wat is een goede bookmaker voor GIRO en TOUR bets?
0 Vind ik leuk's
Ik gebruik zelf Unibet. Ben hier wel te spreken over.
0 Vind ik leuk's
Helemaal voor wielrennen moet je bij Betfair zijn. IMO dan natuurlijk. Met layen valt er behoorlijk wat te verdienen.
Hoewel Unibet ook niet verkeerd is. Die hebben soms merkbaar een gebrek aan koerskennis, en zo bieden ze nog wel eens veel te hoge quotes aan. Vooral bij de 'rennerx vs renner y' weddenschappen.
Vorig jaar heb ik nog een leuk bedrag gewonnen omdat de quote voor overwinning van Garmin in de ploegentijdrit van de Giro veel te hoog stond, terwijl die toch echt wel één van de, zoniet dé favoriet waren.
0 Vind ik leuk's
Wat betreft de etappe van morgen overigens:
De klassementsmannen gaan hier he-le-maal niks doen denk ik. De enige hoop is Hesjedal, als die koers gaat maken moeten de anderen wel, en die rijdt tot nu toe vrij aanvallend.
Maar ik denk dat met de ITT in het vooruitzicht, ze gewoon een groepje vluchters het laten uitvechten. En wat dat betreft is het dus heel moeilijk te voorspellen. Wat ik dus ook niet ga doen. Misschien dat ik tijdens koers nog wat op betfair ga spelen, maar vooraf ga ik in ieder geval niets inzetten.
0 Vind ik leuk's
Vandaag Belgisch Kampioenschap
Voor mij wordt het Meersman @3.5 Unibet:jammer ,hij was 2e ,voor de plaats kreeg je nog 1.8
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ja ik heb ook meersman boem (y)
Ook funbetje heb ik Monfort odd 14 :)
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.