Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (Tour de France 2020)

Ik begin dit topic omdat ik veel verstand van wielrennen heb. En omdat er geen topic van is wat constant wordt bijgehouden. Ik geef hier zoveel mogelijke tips.
Wedden op wielrennen is moeilijk maar ik ga het proberen..;)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar briansvo
Country flagbriansvo in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
173 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

hallo heren


Ik heb een vraag, het gaat over rit 4 ( tijdrit dauphine). Ik had ingezet 50 euro op unibet dat froome de tijdrit zou winnen. Maar froome blijkt gevallen te zijn in de verkenning, zodoende het hij niet deel genomen aan de tijdrit. In de officiële uitslag staat hij geregistreerd als DNS ( did not start) https://www.procyclingstats.com/race/dauphine/2019/stage-4


Ik dacht dat een non starter altijd een void was bij unibet, maar hun hebben die weddenschap gewoon fout gerekend, heeft iemand hier ervaring mee, ik kan niks vinden in hun terms and conditions over een non starter bij het wielrennen.


Ik hoop dat iemand mij kan helpen, als het gewoon goed aangegeven staat in hun T/C dan heb ik er geen moeite mee, dan heb ik geen poot om op te staan, maar ik kan me herinneren dat ik dit eerder heb gehad bij unibet toen was het een void.


Ken iemand mij helpen, bij voorbaat dank alvast.


Sorry als het in de verkeerde rubriek staat.


mvg

danny

0 Vind ik leuk's

Ik heb alvast een long-shot voor de Tour de France. Op Unibet krijgt Tejay van Garderen een odd van @151 om op het podium te rijden tijdens de Tour. Op andere bookies staat er 'slechts' een odd van @151/@200 om de Tour te winnen.


Van Garderen reed vandaag in de Dauphiné nog naar knappe 2e plaats tijdens de tijdrit. Wellicht dat als hij in de bergen ook goed rijdt gedurende deze Dauphiné zal de odd op unibet hoogstwaarschijnlijk gaan dalen. Voor een paar losse euro's vind ik de odd voor Tejay op het podium @151 leuk om te proberen!


(Tejay zal zijn talent toch ooit een keer moeten inlossen :P)

1 Vind ik leuk's

kan iemand reactie geven op mijn vraag??? zie hierboven

0 Vind ik leuk's
Op wo. 12 jun. 2019, 18:10 schreef 1234567:

hallo heren


Ik heb een vraag, het gaat over rit 4 ( tijdrit dauphine). Ik had ingezet 50 euro op unibet dat froome de tijdrit zou winnen. Maar froome blijkt gevallen te zijn in de verkenning, zodoende het hij niet deel genomen aan de tijdrit. In de officiële uitslag staat hij geregistreerd als DNS ( did not start) https://www.procyclingstats.com/race/dauphine/2019/stage-4


Ik dacht dat een non starter altijd een void was bij unibet, maar hun hebben die weddenschap gewoon fout gerekend, heeft iemand hier ervaring mee, ik kan niks vinden in hun terms and conditions over een non starter bij het wielrennen.


Ik hoop dat iemand mij kan helpen, als het gewoon goed aangegeven staat in hun T/C dan heb ik er geen moeite mee, dan heb ik geen poot om op te staan, maar ik kan me herinneren dat ik dit eerder heb gehad bij unibet toen was het een void.


Ken iemand mij helpen, bij voorbaat dank alvast.


Sorry als het in de verkeerde rubriek staat.


mvg

danny

op dat gebied zijnt dikke rippers bij Unibet.

Ik had ook op eindwinst van Kvitova gespeeld op RG en omdat ze niet gestart is hebben ze mijn bet als lost geteld, volgens hun omdat mijn speelster niet gedaan heeft wat ik ervan verwacht heb, wtf is dat voor zever, ze heeft niet eens haar kans kunnen verdedigen.


Ik ben hier wel dik uit geleerd, ik ga nog amper bij Unibet betten nu, er zijn nog wel andere bookmakers.


1 GOUDEN raad: speel NOOIT op outrights of eindwinnaars of ritzeges bij Unibet want ALS er iets gebeurd, ze draaien het altijd in hun voordeel!


Mijn account bij unibet ga ik nog 0.01 cent laten staan, dan kan ik nog genieten van de livestreams ;)

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Wat staat er over in de algemene voorwaarden?

0 Vind ik leuk's
You'll never walk alone!!!!

Bij Unibet kan ik er inderdaad ook niet meteen iets over terugvinden. Maar bv. bij Meridianbet lijkt dit nu ook het geval te zijn. Daar staat letterlijk: "Outright Weddenschappen worden geaccepteerd op basis van ‘all in’, ‘run or not’, ‘entered or not’, wat betekent dat wanneer de selectie niet deelneemt aan het Evenement of het Evenement vroegtijdig moet verlaten, de Weddenschap verliezend is tenzij dit in het Spelreglement voor een individuele sport specifiek anders is bepaald.". Lijkt me toch een kwalijke trend te zijn bij de bookmakers, want vroeger was dit zeker niet het geval. Wat ik me nu vooral afvraag is: wat gebeurt er als je bv. een Head-2-Head weddenschap plaatst, en je tegenstander start niet. In deze bovenstaande optiek zou in principe deze weddenschap winnend moeten zijn.

0 Vind ik leuk's

bedankt voor de reactie jongens, ongelofelijk rotzooi praktijken van unibet. Ze reageren niet op mijn mails, niet op de live chat.


Ik zeg tegen hun kom dan met een regel die in de terms en conditions staan, die aangeeft dat mijn bet verloren is, maar dat kunnen ze niet, want die is er niet.


Maar geld terug geven ho maar, echt triest, maarja heb geen poot om op te staan. 1 tip voor jullie speel nooit meer op stage winner bij het wielrennen, tenzij je zeker weet, dat de wielrenner ook echt meedoet ( beste optie dus geen pre match, maar live wedden)

0 Vind ik leuk's

Ik kan je volgen dat een bookie beter voor elke sport afzonderlijk duidelijke regels opstelt zodat je weet wat er gebeurt in geval van opgave of dergelijk.

Maar anderzijds ben je zelf ook wel akkoord gegaan met de terms & conditions van de bookmaker die zegt dat ze op het eind altijd gelijk hebben :p


Misschien kan je deze kwestie nog eens navragen bij de kansspelcommissie, wat ze bij Unibet zelf voorstellen. Good luck!

Enig geschil aangaande het gebruik van deze Sports Book dient per e-mail gericht te worden aan info-benl@unibetsupport.be. Indien het antwoord niet naar wens is, kan een verzoek tot onafhankelijke arbitrage verzonden worden aan de BKSC (http://www.gamingcommission.gov.be). De beslissing van deze instelling is bindend, en kan gebruikt worden als vonnis in enige competente rechtbank.

0 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”
Op wo. 12 jun. 2019, 19:30 schreef kreggie:

Ik heb alvast een long-shot voor de Tour de France. Op Unibet krijgt Tejay van Garderen een odd van @151 om op het podium te rijden tijdens de Tour. Op andere bookies staat er 'slechts' een odd van @151/@200 om de Tour te winnen.


Van Garderen reed vandaag in de Dauphiné nog naar knappe 2e plaats tijdens de tijdrit. Wellicht dat als hij in de bergen ook goed rijdt gedurende deze Dauphiné zal de odd op unibet hoogstwaarschijnlijk gaan dalen. Voor een paar losse euro's vind ik de odd voor Tejay op het podium @151 leuk om te proberen!


(Tejay zal zijn talent toch ooit een keer moeten inlossen :P)

Van Garderen reed gisteren ook keurig mee omhoog, de echte topvorm moet natuurlijk pas komen in de Tour! ;)


Inmiddels is de odd van Van Garderen al gehalveerd.

0 Vind ik leuk's
Op zo. 16 jun. 2019, 11:49 schreef kreggie:
Op wo. 12 jun. 2019, 19:30 schreef kreggie:

Ik heb alvast een long-shot voor de Tour de France. Op Unibet krijgt Tejay van Garderen een odd van @151 om op het podium te rijden tijdens de Tour. Op andere bookies staat er 'slechts' een odd van @151/@200 om de Tour te winnen.


Van Garderen reed vandaag in de Dauphiné nog naar knappe 2e plaats tijdens de tijdrit. Wellicht dat als hij in de bergen ook goed rijdt gedurende deze Dauphiné zal de odd op unibet hoogstwaarschijnlijk gaan dalen. Voor een paar losse euro's vind ik de odd voor Tejay op het podium @151 leuk om te proberen!


(Tejay zal zijn talent toch ooit een keer moeten inlossen :P)

Van Garderen reed gisteren ook keurig mee omhoog, de echte topvorm moet natuurlijk pas komen in de Tour! ;)


Inmiddels is de odd van Van Garderen al gehalveerd.

Na een mooie 2e plek in de Criterium Dauphiné lijkt Van Garderen over een prima vorm te beschikken. Inmiddels is de odd voor van Garderen op het podium tijdens de Tour de France al gezakt van @151 (toen ik em tipte) naar @41. In mijn ogen nog steeds redelijk wat value voor iemand die 2e wordt in de belangrijkste voorbereidingskoers op de Tour de France.


Ik ben benieuwd naar zijn prestaties tijdens La Grande Boucle, de voortekenen zijn in ieder geval prima!

1 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.