Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (Tour de France 2020)

Ik begin dit topic omdat ik veel verstand van wielrennen heb. En omdat er geen topic van is wat constant wordt bijgehouden. Ik geef hier zoveel mogelijke tips.
Wedden op wielrennen is moeilijk maar ik ga het proberen..;)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar briansvo
Country flagbriansvo in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
173 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

Tour de Suisse - Stage 6


Vandaag staat de eerste bergrit in Zwitserland op het programma. De aanloop is relatief makkelijk naar de slotkim (Flumserberg). Voor het peloton zal het daarom relatief eenvoudig zijn om te vroege vlucht in te rekenen. Ik verwacht daarom een strijd tussen de klassementsmannen. Alle ogen zullen hierbij gericht zijn op Egen Bernal, de tot Tour-favoriet gebombadeerde Colombiaan van Ineos. De bookmakers geven Bernal slechts een odd van @1,75. Voor het winnen van een etappe is dit in mijn ogen veelste laag, er kan altijd pech optreden, een slecht dag etc. Verder zal hij absoluut geen ruimte krijgen wanneer hij aanvalt. Ik spreid daarom mijn kansen op enkele outsider:


Enric Mas @8,50. De Spanjaard werd vorig jaar 2e in de Vuelta en bereidt zich voor op de TDF

Patrick Konrad @28. Rijdt momenteel sterk en attent, in mijn ogen een veelste hoge odd. Op unibet speel ik ook Konrad Top 3 @6

Marc Soler @35. De jonge klimmer heeft in de bergen zijn talent al regelmatig late zien. Ze zullen hem eerder laten rijden mocht hij aanvallen.


1 Vind ik leuk's

Ik deel je mening, maar daar hadden we het in de chat al even over. Ik heb Mas en Konrad in ieder geval staan.

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Enige tijd geleden tipte ik al Van Garderen op het podium als funbet. Momenteel kan ik al uitcashen voor x3,8. De funbet plaatste ik mede omdat de odd veeeelste hoog stond. Achteraf gezien ook een hogere stake moeten pakken om deels uit te cashen. Iig houdt ik hoop op een plek bij de Top-3 voor Van Garderen!


Verder speel ik nog een betje op Kruiswijk op het podium @5,5 Medium.

Ik ben het met de kenners eens dat dit parcours ideaal is voor Kruiswijk. Een aantal etappes met lange beklimmingen, vooral in de slotweek. In de ploegentijdrit moet Jumbo-Visma een slagje kunnen slaan. Ook in de individuele tijdrit moet Kruiswijk tijd kunnen pakken op podiumkandidaten als Yates, Bernal, Pinot, Bardet, Quintana, Buchmann etc. Daarnaast rijdt Kruiswijk altijd constant, over het algemene constanter dan Fuglsang, Yates bijvoorbeeld. Ik acht de kans daarom best hoog dat Kruijswijk het podium zal halen!

0 Vind ik leuk's

Kruiswijk podium heb ik ook staan!

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Ik heb ook die Vangarderen top 3 gebet toen hij nog hoog stond :)


Ik ga ook nog voor Alaphilippe die de bollen wint odd van 3


en een funbetje voor Caleb Ewan die puntentrui pakt aan odd 20

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

1 rit met paar bergskes en die knuppel van een Vangarderen staat al op 6.20 minuten van Bernal, hoe ist toch mogelijk?

2 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

BetFirst quote 5 voor Thomas to win

Snel no het nog kan - normale Q is 2

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

en OPGAVE van Vangarderen, is vandaag in de zaterdagetappe zelfs niet meer gestart na een val van gisteren, wat een mongool seg

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Voor vandaag colbrelli top 3 @10 vind ik veel te hoog gezien het parcours. Een sprint tussen de betere klimmers zit er best in

0 Vind ik leuk's

Het doorgaans goed geïnformeerde Wielerflits noemt Daniel Felipe Martínez als kanshebber voor de etappe vandaag (Vuelta). Betfirst heeft hem op @ 40 gezet, Unibet @ 31. Wellicht leuk voor wat kleingeld.

1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.