Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (Tour de France 2020)

Ik begin dit topic omdat ik veel verstand van wielrennen heb. En omdat er geen topic van is wat constant wordt bijgehouden. Ik geef hier zoveel mogelijke tips.
Wedden op wielrennen is moeilijk maar ik ga het proberen..;)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Country flagbriansvo in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
173 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op di. 18 jun. 2019, 10:24 schreef kreggie:
Op zo. 16 jun. 2019, 11:49 schreef kreggie:
Op wo. 12 jun. 2019, 19:30 schreef kreggie:

Ik heb alvast een long-shot voor de Tour de France. Op Unibet krijgt Tejay van Garderen een odd van @151 om op het podium te rijden tijdens de Tour. Op andere bookies staat er 'slechts' een odd van @151/@200 om de Tour te winnen.

Van Garderen reed vandaag in de Dauphiné nog naar knappe 2e plaats tijdens de tijdrit. Wellicht dat als hij in de bergen ook goed rijdt gedurende deze Dauphiné zal de odd op unibet hoogstwaarschijnlijk gaan dalen. Voor een paar losse euro's vind ik de odd voor Tejay op het podium @151 leuk om te proberen!

(Tejay zal zijn talent toch ooit een keer moeten inlossen :P)

Van Garderen reed gisteren ook keurig mee omhoog, de echte topvorm moet natuurlijk pas komen in de Tour! ;)

Inmiddels is de odd van Van Garderen al gehalveerd.

Na een mooie 2e plek in de Criterium Dauphiné lijkt Van Garderen over een prima vorm te beschikken. Inmiddels is de odd voor van Garderen op het podium tijdens de Tour de France al gezakt van @151 (toen ik em tipte) naar @41. In mijn ogen nog steeds redelijk wat value voor iemand die 2e wordt in de belangrijkste voorbereidingskoers op de Tour de France.

Ik ben benieuwd naar zijn prestaties tijdens La Grande Boucle, de voortekenen zijn in ieder geval prima!

Ik heb hem gisteren of eergisteren ook nog meegepakt aan oddje van 81.

Ik hoop dat hij top 3 rijdt, dat zou voor ons een elke melkkoe zijn met zo'n mooie odd ;)

alvast Good Luck aan iedereen die deze tip speelt net als mij, en alvast bedankt voor de tip Kreggie (y)

1 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Van Garderen is altijd goed in 5-daagse koersen.

In grote rondes zakt hij er altijd een dag flink door.

En hij moet in dienst rijden van Uran.

2 Vind ik leuk's
.
Op di. 18 jun. 2019, 22:06 schreef brojkovic:

als Uran daar de eerste week eens flink onderuit gaat (wat voor kopmannen blijkbaar een nieuwe trend is) zou het niet meer dan logisch zijn dat met zijn vorm Van Garderen de kopman wordt.

Ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat ze beide kopman waren en ze gingen kijken wie het beste de eerste bergritten doorkwam (en natuurlijk de voorafgaande ritten).

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Aangezien Geraint Thomas gisteren behoorlijk hard is gevallen in de Tour de Suisse, nemen de kansen voor de andere klassementsrenners weer wat toe. Unibet ziet Thomas nog wel als de favoriet, waar het niet eens zeker is of hij wel op de fiets stapt.

Bernal (niet Jody) wordt kopman van INEOS wanneer Thomas niet kan starten of tegenvalt. Bernal lijkt in een prima vorm te steken, dus ik acht hem als de grote favoriet. Daarom: Bernal wint de TFD @ 4.50.

Daarnaast speel ik Pinot (@ 19.00) & Bardet (@ 26.00) als dark horses.

2 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!
Op di. 18 jun. 2019, 22:06 schreef brojkovic:

Over Van Garderen denk ik ook wel dat hij na week 3 gewoon op zijn plaats zal vallen oftewel rond de 15de plaats zal eindigen.

Vind de tip aangezien de odds wel redelijk.

Mijn dark horses zijn vooral Pinot (ook voor de bollen) en Landa (zie seizoen 2017).

Weet trouwens ook dat de eerste bergrit nu al op rit 6 valt. Dit kan dus wel degelijk invloed hebben op de "probleem gevallen" Dumoulin en misschien nu ook Thomas.

Veel succes koersliefhebbers :D.

1 Vind ik leuk's

Ik weet inderdaad dat Uran als eerste kopman naar voren wordt geschoven door Van Garderen en de ploeg. Echter heeft Uran dit seizoen nog geen enkel goed resultaat gereden. Van Garderen laat vooral de laatste weken zien om over een prima vorm te beschikken.

https://www.indeleiderstrui.nl/nieuws/tour-de-france/234349/van-garderen-gedijt-prima-in-schaduw-bij-ef-ploeg-wordt-rond-uran-gebouwd

In dit artikel geeft Van Garderen zelf aan dat hij in de schaduw van Uran zal acteren, maar ook dat hij voor het eerst sinds lange tijd prima in zijn vel zit bij deze ploeg. Doordat hij in de schaduw rijdt kent hij geen druk en wordt er niks van hem verwacht, iets wat juist in zijn voordeel werkt. Toen hij moest rijden onder druk zakte hij telkens door het ijs.

Gezien zijn vorm verwacht ik echt niet dat Van Garderen de eerste week zal moeten knechten voor Uran en dat ze hem echt wel in het klassement willen houden als eventuele back-up voor Uran. Ik geef Van Garderen uiteindelijk een reële kans om sterker te zijn dan Uran, vandaar dat een odd van @151 op het podium voor de nummer twee van Dauphiné extreem hoog is. Inmiddels hebben de bookies dit ook in de gaten, de odd is inmiddels gedropt naar @26. Naar mijn inziens heeft deze momenteel ook geen value meer.

Ik denk dat het een verrassende Tour zal worden. Ik ben ook erg benieuwd hoe Fuglsang zich zal houden in een drieweekse wedstrijd. Op basis van het huidige seizoen heeft hij het meeste laten zien dit seizoen. Maarja eigenlijk hoor je pas sterker te worden gedurende de Tour.

Ik ben ook benieuwd naar Buchmann, rijdt ook erg sterk. Misschien pak ik deze nog mee voor op het podium @17 heel low.

0 Vind ik leuk's
Op wo. 19 jun. 2019, 09:29 schreef richard123:

Aangezien Geraint Thomas gisteren behoorlijk hard is gevallen in de Tour de Suisse, nemen de kansen voor de andere klassementsrenners weer wat toe. Unibet ziet Thomas nog wel als de favoriet, waar het niet eens zeker is of hij wel op de fiets stapt.

Bernal (niet Jody) wordt kopman van INEOS wanneer Thomas niet kan starten of tegenvalt. Bernal lijkt in een prima vorm te steken, dus ik acht hem als de grote favoriet. Daarom: Bernal wint de TFD @ 4.50.

Bernal aan @4.50 is zeer laag, maar ik denk ook dat hij de meeste kans maakt. Dag voor de val van Froome heb ik Bernal wint TDF gespeeld aan @15,00.

1 Vind ik leuk's
Op wo. 19 jun. 2019, 12:39 schreef nico_better:

Bernal aan @4.50 is zeer laag, maar ik denk ook dat hij de meeste kans maakt. Dag voor de val van Froome heb ik Bernal wint TDF gespeeld aan @15,00.

Ook straf dat Poels om de Tour te winnen door 1 ritoverwinning in de Dauphiné van odd @151,00 naar @23,00 is gegaan. Heeft natuurlijk ook met Froome en Thomas te maken.

0 Vind ik leuk's
Op wo. 19 jun. 2019, 12:39 schreef nico_better:

Een odd van @4,50 op Bernal vindt ik ook te laag. De val van Thomas lijkt enigzins mee te vallen. Bernal is ook nog een jonge gast, vraag me af of hij nu al de ervaring heeft om echt de TDF te winnen. Ik zou eerder iets plaatsen op Porte @16, Pinot @19 en/of Bardet @26. In mijn ogen meer value aangezien deze renners al over de nodige ervaring beschikken, ook al lijkt Bernal momenteel sterker in de bergen.

PS: Van Garderen naar het podium.

0 Vind ik leuk's

Ik heb Bernal bij Meridianbet alvast genomen aan 6.5. Hij staat daar overigens nog steeds aan deze quotering. Zo een val in de voorbereiding, die nu wel grondig verstoord is, mag je toch echt niet onderschatten. Daarnaast is het niet zo dat Thomas het voorbije jaar, na de Tour, zich als een voorbeeldprof heeft gedragen. Ik vraag me af of hij mentaal de klik kan maken. Daarom vind ik de odd van 6.5 voor Bernal, zeker na de val van gisteren, nog meer dan degelijk. Zeker aangezien Ineos toch het sterkste team blijft hebben.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.