Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (Tour de France 2020)

Ik begin dit topic omdat ik veel verstand van wielrennen heb. En omdat er geen topic van is wat constant wordt bijgehouden. Ik geef hier zoveel mogelijke tips.
Wedden op wielrennen is moeilijk maar ik ga het proberen..;)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar briansvo
Country flagbriansvo in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
173 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Het WK begint komende zondag in Firenze met de ploegentijdrit. OmegaPharma-QuickStep staat op winst x2,00. Lijken mij veruit de favorieten. Vorig jaar wonnen ze al en dit jaar hebben ze Kwiatkowski ipv Boonen in de selectie. Bovendien is het parcours dit keer nog idealer voor hardrijders als Martin, Vandewalle, Chavanel en Terpstra. Zo goed als biljartvlak. Dat geldt ook voor de individuele tijdrit (nagenoeg zelfde parcours, wordt woensdag 25 september verreden) en voor winst staat Tony Martin ook x2,00. Ik heb zelf op beide bets 50 euro gezet. Als een zou falen, draai je nog altijd kiet. Ik ga er vanuit dat de quoteringen snel zullen zakken richting de 1,50. Je kunt ze eventueel ook combineren voor 4,00.
0 Vind ik leuk's
If you like sports, you will love Zweeler
Bedankt chef :) op unibet 2.10 volgens mij als ik niet miszien heb.. Ik heb hem alvast meegespeeld ik zie zeker niet iemand die beter zal rijden dan Omega Pharma Quick- step
0 Vind ik leuk's
combi 1.8*1.8
€25
odds alweer gezakt dus (unibet)
0 Vind ik leuk's

Goeiemorgen


Vandaag start de Giro. Leden die veel over wielrennen weten en terug hun tips hier willen delen?


Vandaag staat er een tt op het programma.


Ik zelf speel kangert voor de de la parte odd. 1.5

0 Vind ik leuk's

Zakarin voor Mollema @1,95 (Unibet). Mollema wat minder explosief dan de Russische kopman.

0 Vind ik leuk's

Yates rijdt vandaag geen top 3 aan 1.57. Ideaal om hem in een double te steken :)

0 Vind ik leuk's

Volgens buienradar pas regen vanaf 21u, Yates zou ook nog in droog weer rijden.

0 Vind ik leuk's
Op za. 11 mei 2019, 14:34 schreef Killzone:

Volgens buienradar pas regen vanaf 21u, Yates zou ook nog in droog weer rijden.

Toch ja? Is al licht veranderd dan. Nr 1 & 2 liggen vast volgens mij. Meerdere kanshebber voor die 3e plek vandaar dat ik Yates geen top 3 zet

0 Vind ik leuk's

Stage 1:


Pello Bilbao vs Laurens De Plus

Pello Bilbao to win: 1.65

0 Vind ik leuk's

Wie zet wat voor morgen?

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.