Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (Tour de France 2020)

Ik begin dit topic omdat ik veel verstand van wielrennen heb. En omdat er geen topic van is wat constant wordt bijgehouden. Ik geef hier zoveel mogelijke tips.
Wedden op wielrennen is moeilijk maar ik ga het proberen..;)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar briansvo
Country flagbriansvo in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
173 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Had op Swift ingezet to win @24... wordt ie tweede.
Had natuurlijk ook wel op Sagan gezet, maar met Swift had ik echt een mooie klapper gemaakt :-(
0 Vind ik leuk's
Jezus het seizoen is al lang weer begonnen en geen posts hier? Weinig wielerliefhebbers hier kennelijk. En dat is jammer, want ik heb met wielrennen veruit het meeste geld gemaakt dit jaar. Heb voor de Ronde van Vlaanderen morgen op Cancellara gezet. Normaal gesproken is die koers net iets te lang voor Sagan, en Cancellara is in bloedvorm. Komt bij dat de Kwaremont Cancellara beter ligt.
Nu is Sagan een absolute baas, maar ik denk dat ie het toch gaat afleggen. Op betfair is Sagan dan favoriet, maar dat is voor mijn gevoel puur op basis van zijn overwinningen tot nu toe. De ronde van Vlaanderen is een koers op zich, en één waarvan ik denk dat ie Cancellara beter ligt. Dus daar heb ik mn geld op staan.
Wat overigens nog roet in het eten kan gooien is als Sagan en Cancellara samen ontsnappen en naar elkaar gaan kijken: mocht Cancellara vluchten en Sagan komt mee, ontstaat er een status quo, want Cancellara wil zeker niet met Sagan naar de finish omdat Sagan de betere sprinter is en ze -zachtjes gezegd- niet elkaars vrienden zijn. Dan verwacht ik dat een renner als Pozzato of Boonen -mits fit- daar van zal profiteren.
Daarnaast heb ik een klein bedragje op Niki Terpstra voor podium gezet. Mocht Boonen het niet redden (en die kent wat fysiek ongemak) dan is Terpstra de kopman van het team. Dat leek me @20 wel de moeite waard.
0 Vind ik leuk's
Wordt een mooie strijd! Ik denk dat Sagan hem gaat pakken. Misschien is dat wel meer hoop.
Hopelijk is Sagan top fit en is hij hersteld van de driedaagse de Panne waar hij na de 2de etappe is afgestapt.
Wielrennen inzetten doe ik vrijwel nooit. Een enkele keer als ik er echt vertrouwen in heb. Vorig weekend spijt gehad dat ik Sagan niet genomen had. Twijfelde teveel bij Gent-Wevelgem.
0 Vind ik leuk's
Sagan wint ;)
Net allin gegaan
0 Vind ik leuk's
Scheldeprijs = cavendish
0 Vind ik leuk's
didison:
Scheldeprijs = cavendish

Eens! Laten we het hopen!
Vanmorgen nog snel ingezet op Cav voor het te laat was!
0 Vind ik leuk's
Had ik met mn ronde van Vlaanderen wel gelijk ;-) Is gewoon nog te lang voor Sagan, plus gebrek aan ervaring. Cancellara kan dat parcours dromen, en hij Sagan kan die lange kilometers nog niet aan.
Je kunt voor Parijs-Roubaix weer vol op Cancellara klappen als je zou willen..
Hij is trouwens van de week wel gevallen tijdens de verkenning. Niet serieus, maar toch wat schaafplekjes.
Desalniettemin, hij is de überfavoriet. Probleem is dat Cancellara zo erg favoriet is, dat het ons niets oplevert qua quotes. Hij staat nu op 1,45 bij Betfair, en het lijkt me sterk dat andere bookies een betere quote aanbieden. Ik zou dus niet inzetten op hem. Als hij op z'n fiets blijft zitten wint ie hem met twee vingers in de neus, maar juist in Parijs Roubaix zit een valpartij in een klein hoekje. Het gebeurde hem vorig jaar ook helaas.
Ik ga op deze koers niet inzetten denk ik; quote voor Cancellara is toch echt te laag. Favoriet of niet, bij wielrennen doen nog altijd meer dan honderd mensen mee, en als de quote op 1,46 speel ik hem sowieso niet. Misschien dat ik Hushovd ga layen voor winst. Hoewel ik een fan van de beste man ben heeft hij nog weinig laten zien. Is afgestapt bij Milan-SanRemo, de E3 prijs, en bij de Ronde van Vlaanderen. Bij Gent-Wevelgem werd hij kleurloos 19e. Toch zijn z'n quotes vrij laag, dus misschien een goede lay.
0 Vind ik leuk's
Mss kun je dit proberen Goldfield ;-)
Bij Bwin kun je Head-to-Head spelen op:
F. Cancellara/T. Hushovd 1.25/3.55F. Cancellara
L. Boom/S. Turgot 1.85/1.85 Turgot
L. Boom/I. Stannard 1.65/2.1 Boom
D. Oss/Y. Offredo 1.65/2.1 ?
S. Turgot/N. Terpstra 1.6/2.2 Turgot
F. Cancellara/F. Pozzato 1.15/4.75 Cancellara
F. Pozzato/M. Breschel 1.55/2.3 Pozzato
J. Van Summeren/L. Paolini 1.6/2.2 Van Summeren
S.Chavanel-E.B.Hagen 1.6/2.2 ?
Ondertussen heeft Unibet ook H2H
Wie in de top 3?
Cancellara 1.28
Hushovd 3.65
Phinney 4.5
Chavanel 4.75
Stannard 5.5
Boom 5.5
Pozzato 6
Thomas 7
Degenkolb 7
Breschel 7
Flecha 8
Paolini 8
Roelandts 9
Kristoff 9
Van Summeren 9
Boasson Hagen 9
Terpstra 11
Turgot 11
Oss 13
Langeveld 13
Leukemans 15
Greipel 15
Rast 15
Demare 15
Gaudin 15
Farrar 21
Cooke 21

Wrijf de kuiten maar in (h)
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet
Ik had zelf gegokt op Boom, Terpstra, Flecha, Van Avermaet en Turgot in top 3 bij Unibet. Dankzij Terpstra dus een mooie winst behaald.
0 Vind ik leuk's
Wat denken jullie voor de brabantse pijl?
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.