Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (Tour de France 2020)

Ik begin dit topic omdat ik veel verstand van wielrennen heb. En omdat er geen topic van is wat constant wordt bijgehouden. Ik geef hier zoveel mogelijke tips.
Wedden op wielrennen is moeilijk maar ik ga het proberen..;)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar briansvo
Country flagbriansvo in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
173 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Mwah, vroeger was hij een echte wieltjesplakker, ging nooit in de aanval in bergen, alleen maar er aan blijven hangen. Maar vorig jaar kroop ie echt uit zijn schulp, en heeft ie erg goed gereden. En de afsluitende tijdrit reed ie heel sterk, waar Andy Schleck dus compleet door het ijs zakte.
Er zijn inderdaad relatief weinig bergritten. Zitten nog steeds wel een paar mooie cols tussen, maar er eindigen maar heel weinig etappes berg op.
0 Vind ik leuk's
Mag je dan ook zeggen dat Evans zwaar de favo is? :p
0 Vind ik leuk's
Nee, dat ook weer niet. Ik weet hoe graag je een zekerheidje zou willen horen als wedder, maar Wiggins maakt zeker ook een grote kans, en in deze Tour moet je de outsiders ook niet uitvlakken. Er zou alleen een écht zware favoriet zijn als Contador mee deed, maar ja...
In principe zijn de veiligste inzetten Wiggins en Evans. Maar het blijft wielrennen natuurlijk, één valpartij en de Tour kan over zijn voor een renner. Ik zou dan ook zeker niet puur op één renner inzetten, maar het een beetje spreiden; inzetten op Evans, Wiggins, en een outsider (bijv. Sammi Sanchez, Gesink, Menchov)
0 Vind ik leuk's
Ik zit net bij unibet de qoutes te bekijken en ik wacht nog met betten want ik wed niet op een eindwinnaar, doe liever top 3 klassering :p
0 Vind ik leuk's
comeyer:
Zijn hier trouwens mensen die het wielrennen echt goed volgen? :p

Als het bij de belgen op tv is kijk ik het altijd, dus volgen doe ik het zeker!
Wielren nu zelf zo`n 15 jaar (van de lichting Van Winden ben ik) en volg het ongeveer sinds het eerste jaar dat Armstrong de tour won.
Dus volgen doe ik het wel, alleen betten doe ik vrijwel nooit erop.
0 Vind ik leuk's
zeiksnor:
comeyer:
Zijn hier trouwens mensen die het wielrennen echt goed volgen? :p

Als het bij de belgen op tv is kijk ik het altijd, dus volgen doe ik het zeker!
Wielren nu zelf zo`n 15 jaar (van de lichting Van Winden ben ik) en volg het ongeveer sinds het eerste jaar dat Armstrong de tour won.
Dus volgen doe ik het wel, alleen betten doe ik vrijwel nooit erop.

Maar de kennis is er wel in ieder geval, ik heb het in de tijd van Armstrong wel gevolgd maar ik heb het de laatste jaren niet meer zo gevolgd, wist wel dat contador had gewonnen enzo en nu weet ik dan Boonen weer terug is. Maar hoe de Nederlanders ervoor staan weet ik echt niet.
0 Vind ik leuk's
Een interesante link voor een aantal profielen van de laatste 5 km in de tour:
http://wielrennen.startpagina.nl/prikbord/15556030/profielen-laatste-vijf-kilometer-in-de-tour#msg-15556030
Aantal leuke aankomsten voor een Sagan als deze rijd. Weet ik even niet zeker.
0 Vind ik leuk's
zeiksnor:
Een interesante link voor een aantal profielen van de laatste 5 km in de tour:
http://wielrennen.startpagina.nl/prikbord/15556030/profielen-laatste-vijf-kilometer-in-de-tour#msg-15556030
Aantal leuke aankomsten voor een Sagan als deze rijd. Weet ik even niet zeker.

Dit is een post waar we wat aan hebben! Sagan rijdt vooralsnog wel dus zal een mooie strijd worden tussen Sagan, Gilbert, Goss, Gerrans, Valverde en Rojas.
0 Vind ik leuk's
Andy Schleck doet niet mee aan de tour i.v.m een ruggenwervel breuk die die opliep bij een vpartij in Criterium du Dauphiné .
Dan zal ik tog ook egt,gaan voor:
Bradley Wiggens
Valverde
Sagan
Samuel S
Cadel Evans
Maar wie weet misschien nog wel,meer afvallers of nieuwtjes..
0 Vind ik leuk's
Sagan to win stage 6 Switzerland @ 2.00 Expekt 2/10.
0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.