Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (Tour de France 2020)

Ik begin dit topic omdat ik veel verstand van wielrennen heb. En omdat er geen topic van is wat constant wordt bijgehouden. Ik geef hier zoveel mogelijke tips.
Wedden op wielrennen is moeilijk maar ik ga het proberen..;)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar briansvo
Country flagbriansvo in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
173 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op vr. 30 aug. 2019, 11:31 schreef richard123:

Het doorgaans goed geïnformeerde Wielerflits noemt Daniel Felipe Martínez als kanshebber voor de etappe vandaag (Vuelta). Betfirst heeft hem op @ 40 gezet, Unibet @ 31. Wellicht leuk voor wat kleingeld.

Ze noemen ook o.a. Higuita (@29), Poels (@11) en Teuns (@51) en nog 7 anderen. Wat maakt het dat Martinez wellicht kleingeld waard is en bovengenoemde niet?


Wielerflits is hetzelfde als Voetbal International, vooral suggestief schrijven.

0 Vind ik leuk's
Op vr. 30 aug. 2019, 12:29 schreef rjansen82:
Op vr. 30 aug. 2019, 11:31 schreef richard123:

Het doorgaans goed geïnformeerde Wielerflits noemt Daniel Felipe Martínez als kanshebber voor de etappe vandaag (Vuelta). Betfirst heeft hem op @ 40 gezet, Unibet @ 31. Wellicht leuk voor wat kleingeld.

Ze noemen ook o.a. Higuita (@29), Poels (@11) en Teuns (@51) en nog 7 anderen. Wat maakt het dat Martinez wellicht kleingeld waard is en bovengenoemde niet?


Wielerflits is hetzelfde als Voetbal International, vooral suggestief schrijven.

Combinatie favoriet vs odd. Gaat hem dus met name om de hoogte van de odd. Een odd van 40 is in mijn optiek te hoog, ten opzichte van de kansen die Martinez heeft en Wielerflits beaamt dit.


Overigens wordt Teuns teveel in de gaten gehouden door de klassementsrenners, iets waar Martinez geen last van zal hebben. De odd van Poels vind ik terecht, gezien hij echt tot de favorieten behoort. Odd voor Higuita is ook prima.


1 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Speel ze beide met wat kleingeld. Dank voor je uitleg!

1 Vind ik leuk's

Yes, ik heb de vier onderstaande bets (uiteraard maar lage stakes):


Higuita @ 29

Poels @ 11

Martinez @ 41

Pogacar @ 17


Laatstgenoemde wordt veelal genoemd op verschillende fora.

0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

Teuns is inmiddels gelost. Die gaat het dus niet en raakt op deze manier ook zijn rode trui kwijt.

Bericht gewijzigd door richard123 op vr 30 aug. 2019, 14:34
0 Vind ik leuk's
You only sing when you're winning!

S.Henao staat live nog @11. 10km to go...heb 'm toch meegepakt. Bergop iig beter dan Gilbert

Bericht gewijzigd door rjansen82 op vr 30 aug. 2019, 14:51
0 Vind ik leuk's
Op vr. 30 aug. 2019, 16:51 schreef rjansen82:

S.Henao staat live nog @11. 10km to go...heb 'm toch meegepakt. Bergop iig beter dan Gilbert

Helaas gaan ze niet redden. Had gehoopt dat het stil zou vallen en Henao nog wat over had

0 Vind ik leuk's

Iemand die al wat op het virtuele koersen gezet heeft?

0 Vind ik leuk's

Vanaf 13:45 start de eerste grote wielerkoers van dit seizoen in , Strade Bianche. Burgos is het gewoon net niet ;) 

Vorig wielerseizoen heb ik prima cijfers gedraaid op m'n wielrennen picks, dus laten we daar dit (toch vreemde) wielerseizoen geen verandering inbrengen!  


Aangezien het de eerste wielerkoers is na een hele lange tijd van afwezigheid en restricties zou ik laag inzetten.


Waar de bookies de meeste kansen zien voor Mathieu van der Poel, zie ik ze toch echt voor oud-winnaar Alaphilippe. 

Daarom allereerst de picks in het voordeel van de Fransman:

Winner > Alaphilippe, Julian (1-3, dus bij podiumplek ) | @2.75

Best Finishing Position > Alaphilippe, Julian (van der Poel, Mathieu - Alaphilippe, Julian) | @2.30

Ik verdeel deze picks over 50% stake per pick, straks krijgt hij pech of een valpartij en kan je 2 picks zo de prullenbak in doen.


Vervolgens heb ik veel verwachtingen van Fuglsang op dit parcours, vandaar de volgende pick:

Best Finishing Position > Fuglsang, Jakob (Fuglsang, Jakob - Schachmann, Maximilian) | @1.85

Best Finishing Position > Fuglsang, Jakob (Jakob Fuglsang (DEN)/Tiesj Benoot (BEL)) | @1.75

Zelfde riedeltje als bij de vorige alinea, ook hier je stake verdelen omdat je 2x dezelfde renner pakt.


En als laatste pak ik nog een H2H waarbij ik Lutsenko lager zie finishen dan Schachmann:

Best Finishing Position > Schachmann, Maximilian (Maximilian Schachmann (GER)/Alexey Lutsenko (KAZ)) | @1.72

0 Vind ik leuk's
- Full-time sport- & bettingfanaat Liefde voor...: - Voetbal(FC Twente en West Brom) - Wielrennen in de breedste zin van het woord - Amerikaanse sporten

@pimfct Ik had je post te laat gezien.

Ik heb Van Aert voor Van Avermaet @1.67 kunnen pakken .Het is niet dat ik de koers zo volg maar ken wel 2 vrienden die het op de voet volgen .Dus volgende keer probeer ik vroeger te reageren.

Bericht gewijzigd door boempatat op zo 2 aug. 2020, 10:37
0 Vind ik leuk's
De jager vond een konijn, maar het konijn vond van niet

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.