Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (Tour de France 2020)

Ik begin dit topic omdat ik veel verstand van wielrennen heb. En omdat er geen topic van is wat constant wordt bijgehouden. Ik geef hier zoveel mogelijke tips.
Wedden op wielrennen is moeilijk maar ik ga het proberen..;)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar briansvo
Country flagbriansvo in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
173 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50


Roglic is wel een mooie outsider voor de bergtrui. Je krijgt er op Betfair Exchange sinds vanochtend 10 voor.

Natuurlijk is Alaphilipe de favoriet en die betaalt de range 3.5 tot 5 daar.

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Bij deze mijn tips voor deze Tour met een eigen gemaakt design 🤗


Note: Voetbalwedden werkt samen met deze Discord-groep, vandaar de verwijzing. (Mocht VW de verwijzing toch liever niet hebben, neem even contact met mij op ;) )

Bericht gewijzigd door pimfct op vr 28 aug. 2020, 23:40
2 Vind ik leuk's
- Full-time sport- & bettingfanaat Liefde voor...: - Voetbal(FC Twente en West Brom) - Wielrennen in de breedste zin van het woord - Amerikaanse sporten

Waarom zou je denken dat Oliver Naesen een etappe gaat winnen ?

0 Vind ik leuk's
KK-AA-KK

Toch maar opletten met Landa, kan wel eens de grote verrassing worden met al de klim kilometers. Quintana is een eind over zijn top en verliest soms snel veel terrein.

Dat Van Aert geen rit zal winnen lijkt me wel juist, hij moet en wil vooral werken voor Roglic.

Alaphilippe de bollen zie ik ook gebeuren, aangezien hij geen klassement wil rijden, richt hij zich vooral op etappes en bergtrui.

0 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”

@thomas2x4u @caantjes Ik pak even mijn beredenering erbij uit de groep:

Quintana, Nairo (Quintana, Nairo - Landa, Mikel) @2.00

De welbekende Columbiaan Quintana lijkt weer helemaal opgebloeid na z'n transfer naar Arkéa-Samsic. Op de crash na, waar hij in de Dauphiné nog wel pijntjes van had, heeft hij een prima voorseizoen gereden. 

Landa mag het parcours dan wel helemaal naar z'n smaak hebben, de Bask heeft nog flinke rugklachten. Met 3 weken vol beklimmingen vrees ik voor een mindere positionering voor de gele tricot, eventueel gooit hij het boeg om en kiest hij ervoor om etappes te gaan winnen, de concurrentie is namelijk moordend.


Naesen, Oliver - Yes @5.00

De Vlaming mag na 5 jaar doen wat hij altijd al wou, koersen in een vrije rol. Aanvaller pur sang is Naesen, nu AG2R alleen nog maar op ritzeges mikt kan hij zijn kans pakken. Het parcours is een uitgelezen kans voor aanvallers die ook redelijk kunnen klimmen. Naesen is natuurlijk niet de allersterkste renner in dit peloton, daarom speel ik hem wel low.

1 Vind ik leuk's
- Full-time sport- & bettingfanaat Liefde voor...: - Voetbal(FC Twente en West Brom) - Wielrennen in de breedste zin van het woord - Amerikaanse sporten

Greg Van Avermaet to win a Stage @5 vind ik ook een bizar mooie odd. De Belg jaagt altijd op die zeges en er zitten enkele mooie ritten voor hem bij. Vooral etappe 14 is een kolfje naar zijn hand.


Verder speel ik ook wat gokjes op Adam Yates @17, Pierre Rolland @23 en Esteban Chaves @29 to win the mountain classification. Deze drie klimgeiten zullen alle drie vooral focussen op ritzeges waarbij ook de bergtrui een mooie bijkomstigheid kan worden.

0 Vind ik leuk's
Op za. aug.. 2020, 13:28 schreef kreggie:

Greg Van Avermaet to win a Stage @5 vind ik ook een bizar mooie odd. De Belg jaagt altijd op die zeges en er zitten enkele mooie ritten voor hem bij. Vooral etappe 14 is een kolfje naar zijn hand.


Verder speel ik ook wat gokjes op Adam Yates @17, Pierre Rolland @23 en Esteban Chaves @29 to win the mountain classification. Deze drie klimgeiten zullen alle drie vooral focussen op ritzeges waarbij ook de bergtrui een mooie bijkomstigheid kan worden.

Yates is recentelijk enorm ziek geweest, heb daar m'n twijfels bij.

0 Vind ik leuk's
- Full-time sport- & bettingfanaat Liefde voor...: - Voetbal(FC Twente en West Brom) - Wielrennen in de breedste zin van het woord - Amerikaanse sporten

Morgen een etappe die alle kanten uit kan gaan. Veel outsiders met hoge odds. Enkelen die ik eruit pik: Trentin @41, Kamna @81, Impey @41. Of verwachten we sterkere klimmers?

0 Vind ik leuk's

Zat ook al aan Impey te denken. Lees hier de voorbeschouwing voor de tweede etappe.

0 Vind ik leuk's

Ik ga voor de typische aanvaller die hoogvorm al getoond hebben.

Formolo Kemna De Marchi Herrada L L Sanchez en Van Avermaet.


Mollema Yates en Alaphilippe ook maar vrees dat ze geen ruimte gaan krijgen. Deze speel ik niet

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.