Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (Tour de France 2020)

Ik begin dit topic omdat ik veel verstand van wielrennen heb. En omdat er geen topic van is wat constant wordt bijgehouden. Ik geef hier zoveel mogelijke tips.
Wedden op wielrennen is moeilijk maar ik ga het proberen..;)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar briansvo
Country flagbriansvo in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
173 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50

odds hiervan, Benoot ook toegevoegd

0 Vind ik leuk's
Op zo. aug.. 2020, 12:33 schreef Killzone:

Ik ga voor de typische aanvaller die hoogvorm al getoond hebben.

Formolo Kemna De Marchi Herrada L L Sanchez en Van Avermaet.


Mollema Yates en Alaphilippe ook maar vrees dat ze geen ruimte gaan krijgen. Deze speel ik niet

Had je beter wel gedaan, Alaphilippe wint en Yates was 3de

0 Vind ik leuk's
it's all about the money ;)

Ja kwaliteit van renners goed ingeschat, maar TDf is zooo overdreven passief altijd, daarop miskeken.


Morgen Bennett @4.5 lijkt mij beste deal

0 Vind ik leuk's

Voor vandaag geloof ik wel iets in Coquard top 3 @9. Die kleine Fransman is prima in vorm. Zie hem ergens deze Tour wel stunten met een podium.

2 Vind ik leuk's

Wat was odd ewan stond hoger dan bennet toch?

0 Vind ik leuk's
Op ma. aug.. 2020, 17:49 schreef palli10:

Wat was odd ewan stond hoger dan bennet toch?

Stond gelijk. Na val en niet meespurten zaterdag voorkeur gegeven aan Bennett...

0 Vind ik leuk's

Ik had zelf ook Bennet gezet helaas

0 Vind ik leuk's

Etappe 4 in de Tour

H2H/Matchup: Hirschi, Marc (Latour, Pierre - Hirschi, Marc) @2.00 (Betfirst)

Het Zwitserse toptalent is goed van start gegaan, waar hij in etappe 2 knap mee kon met Alaphillippe & A. Yates, heeft hij nu de witte trui en staat hij 3e in het algemeen klassement. Deze trui wil hij vandaag gaan verdedigen, zo gaf deze vastberaden renner gisteravond al aan. Vandaag verwacht ik dan ook een Hirschi die zich weer wil bewijzen.


Latour moet dit jaar het kopmanschap delen met Bardet en hebben we nog niet echt gezien, in de etappe waar Hirschi liet zien over sterke benen te beschikken was Latour pas als 15e geëindigd.


Met deze odd kunnen we (hopelijk) onze inzet verdubbelen, dat moest haast wel goed komen met de Zwitser die er vandaag volle bak tegenaan wil gaan. :)


4 Vind ik leuk's
- Full-time sport- & bettingfanaat Liefde voor...: - Voetbal(FC Twente en West Brom) - Wielrennen in de breedste zin van het woord - Amerikaanse sporten

Goeie keuze ook gezien.

Speel vandaag op de vlucht.

Dan Martin, de Marchi, Benoot en Kemna. Alles +10min in klassement. Quickstep zal leiderstrui verdedigen en daarop vroege vlucht selecteren.

0 Vind ik leuk's

Als de kopgroep ingerekend gaat worden is Higuita @15 ook wel een mooie. Deze Colombiaan is erg explosief aan de meet + is niet perse een topfavoriet voor het AK dus zal ook ruimte krijgen voor een evt. eerdere aanval.

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.