Wat kost gokken jou? Stop op tijd | 18+ | loketkansspel.nl | Gokken kan verslavend zijn | Deze boodschap mag niet gedeeld worden met minderjarigen | Speel bewust | Algemene voorwaarden zijn van toepassing | #Advertentie

Wedden op wielrennen (Tour de France 2020)

Ik begin dit topic omdat ik veel verstand van wielrennen heb. En omdat er geen topic van is wat constant wordt bijgehouden. Ik geef hier zoveel mogelijke tips.
Wedden op wielrennen is moeilijk maar ik ga het proberen..;)
0 Vind ik leuk's
Gestart door
Avatar briansvo
Country flagbriansvo in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
in 29-05-2012 07:35 Overige sporten en evenementen
173 reacties
Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (oplopend)
  • Aanmaakdatum (aflopend)
  • Vind-ik-nuttig (aflopend)
10
  • 10
  • 25
  • 50
Op di. sep.. 2020, 13:53 schreef kreggie:

Als de kopgroep ingerekend gaat worden is Higuita @15 ook wel een mooie. Deze Colombiaan is erg explosief aan de meet + is niet perse een topfavoriet voor het AK dus zal ook ruimte krijgen voor een evt. eerdere aanval.

Inderdaad een mooie om te spelen! Al heb ik wel hoge verwachtingen van hem in het AK, ploegen zullen een demarrage van hem zeker verdedigen.

0 Vind ik leuk's
- Full-time sport- & bettingfanaat Liefde voor...: - Voetbal(FC Twente en West Brom) - Wielrennen in de breedste zin van het woord - Amerikaanse sporten

Sagan top 3 morgen odd 4

1 Vind ik leuk's

Van Aert @7 hele mooie odd.


Van Aert 1e Belg @1.85 of top 3@2.1 kan ook.


1 Vind ik leuk's

Die Van Aert toch, gisteren snoeihard bergop voor Roglic, vandaag iedereen te vlug af in de massasprint... wat een renner.

En tijdrijden kan hij ook als de beste, jammer dat er geen vlakke tijdritten zijn in de Tour dit jaar.

0 Vind ik leuk's
Whenever the question is “why?” – the answer is “money.” Whenever the question is about football referees, the answer is “incompetence.”
Op wo. sep.. 2020, 12:48 schreef Killzone:

Van Aert @7 hele mooie odd.


Van Aert 1e Belg @1.85 of top 3@2.1 kan ook.


Na gisteren nog eens proberen.

Kemna De Marchi De Gendt of Hermans

0 Vind ik leuk's

Flinke kans op waaiers in deze sprintetappe, afblijven dus!

Eventueel in de laatste kilometers speel ik nog wat live, mijn database + BOT geeft alleen geen duidelijke winnaar aan voor morgen. Dus even aankijken geblazen...

1 Vind ik leuk's
- Full-time sport- & bettingfanaat Liefde voor...: - Voetbal(FC Twente en West Brom) - Wielrennen in de breedste zin van het woord - Amerikaanse sporten

Quintana top 3@15.

Kans is groot dat deze rit door vluchters gekleurd worden. Maar indien peloton begeleidt door UAE/Arkea/AG2R/Lotto-Jumbo of Ineos toch voor ritzege wilt gaan is deze odd heel mooi. Laatste 4km klimmen aan 10%, ideaal voor Quintana in topvorm. Reed gisteren als 3e over de top na Pogacar en Roglic, deze col ligt hem nog beter.

0 Vind ik leuk's

jij vergeet dat er daarna nog een afdaling komt, na de afdaling nog een kilometer of 5-6 vlak, dus deze voorspelling met alle respect mis een paar belangrijke invalshoeken, top 3 quintana zou ik nooit spelen met nog een afdaling en een stuk vlak, stel dat het bergop finish was (10% gemiddeld), dan misschien wel, maar nu met afdaling en stuk vlak, kansloos maat

1 Vind ik leuk's

De Gendt odd 41 voor winst vandaag. (Betfirst)

Zal zeker proberen mee te zijn bij de ontsnapping.

0 Vind ik leuk's
Trust the process, in youth we trust. COYM

Te zwaar voor De Gendt.


Tour is laatste dagen onvoorspelbaar qua vluchters. Ga kijken wie mee is en dan daarop livebetten

0 Vind ik leuk's

Neem deel aan het gesprek

Als je al een account hebt, login om te reageren of maak een account aan.