Wedden op wielrennen (Tour de France 2020)
Wedden op wielrennen is moeilijk maar ik ga het proberen..;)
Als de kopgroep ingerekend gaat worden is Higuita @15 ook wel een mooie. Deze Colombiaan is erg explosief aan de meet + is niet perse een topfavoriet voor het AK dus zal ook ruimte krijgen voor een evt. eerdere aanval.
Inderdaad een mooie om te spelen! Al heb ik wel hoge verwachtingen van hem in het AK, ploegen zullen een demarrage van hem zeker verdedigen.
Van Aert @7 hele mooie odd.
Van Aert 1e Belg @1.85 of top 3@2.1 kan ook.
Die Van Aert toch, gisteren snoeihard bergop voor Roglic, vandaag iedereen te vlug af in de massasprint... wat een renner.
En tijdrijden kan hij ook als de beste, jammer dat er geen vlakke tijdritten zijn in de Tour dit jaar.
Van Aert @7 hele mooie odd.
Van Aert 1e Belg @1.85 of top 3@2.1 kan ook.
Na gisteren nog eens proberen.
Kemna De Marchi De Gendt of Hermans
Flinke kans op waaiers in deze sprintetappe, afblijven dus!
Eventueel in de laatste kilometers speel ik nog wat live, mijn database + BOT geeft alleen geen duidelijke winnaar aan voor morgen. Dus even aankijken geblazen...
Quintana top 3@15.
Kans is groot dat deze rit door vluchters gekleurd worden. Maar indien peloton begeleidt door UAE/Arkea/AG2R/Lotto-Jumbo of Ineos toch voor ritzege wilt gaan is deze odd heel mooi. Laatste 4km klimmen aan 10%, ideaal voor Quintana in topvorm. Reed gisteren als 3e over de top na Pogacar en Roglic, deze col ligt hem nog beter.
jij vergeet dat er daarna nog een afdaling komt, na de afdaling nog een kilometer of 5-6 vlak, dus deze voorspelling met alle respect mis een paar belangrijke invalshoeken, top 3 quintana zou ik nooit spelen met nog een afdaling en een stuk vlak, stel dat het bergop finish was (10% gemiddeld), dan misschien wel, maar nu met afdaling en stuk vlak, kansloos maat
De Gendt odd 41 voor winst vandaag. (Betfirst)
Zal zeker proberen mee te zijn bij de ontsnapping.
Te zwaar voor De Gendt.
Tour is laatste dagen onvoorspelbaar qua vluchters. Ga kijken wie mee is en dan daarop livebetten